Bruce Springsteen

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
94
36
Het zou me ook verbazen als 'ie dit nog gaat inhalen eerlijk gezegd.

Hij zit behoorlijk vol.

Het was ook wel beestenweer, inclusief een zeiknatte Bruce tijdens het laatste concert in UK.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Hij was van de week in londen al schor met een akoestisch optreden. Ik was er al bang voor... die regen concerten 3 stuks heeft em genekt..
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850
Ik denk niet... zeggen ze wel.. maar geloof k nog niet zo in. Dit jaar sowieso niet.
Wat een teleurstelling...
Ik zie ook niet goed hoe ze die inhalen. En ik zou het persoonlijk ook wel vervelend vinden als ze die inhalen ná Londen. Want ik ga bewust naar beide Londen-shows omdat dat wel eens de laatste ooit kunnen zijn, in Europa. Ik krijg het denk ik niet geregeld om na Londen ook nog de inhaalshow in Milaan te doen, mocht die er komen.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
615
288
Ik zie ook niet goed hoe ze die inhalen. En ik zou het persoonlijk ook wel vervelend vinden als ze die inhalen ná Londen. Want ik ga bewust naar beide Londen-shows omdat dat wel eens de laatste ooit kunnen zijn, in Europa. Ik krijg het denk ik niet geregeld om na Londen ook nog de inhaalshow in Milaan te doen, mocht die er komen.

Laatste ooit in Europa ja? Dat denk ik eigenlijk al jaren, maar hij gaat maar door. Als het de laatste zou zijn dan zou hij het toch wel meer aankondigen als afscheidstournee?
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
9
1
Ben er kapot van. Wat ontzettend jammer!!
Wij gaan morgen naar Praag, het is te laat om nog de vlucht en het hotel te annuleren. Het lijkt me een prachtige stad, maar ons hoogtepunt is nu wel weg. Het enthousiasme is getemperd…
Het is gewoon erg jammer. Ook voor Bruce natuurlijk: zo’n besluit valt niet gemakkelijk.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: jaydee76

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850
Laatste ooit in Europa ja? Dat denk ik eigenlijk al jaren, maar hij gaat maar door. Als het de laatste zou zijn dan zou hij het toch wel meer aankondigen als afscheidstournee?
"Hij gaat maar door" is wel een beetje dubbel met het nieuws van vandaag 😉
Volgens mij heeft hij het afgelopen jaar meer show moeten afgelasten/uitstellen dan in zijn hele carrière ervoor. Dus ook Bruce is kwetsbaar geworden. Niet gek, gezien de leeftijd. Ik beleef dus elke show die ik dit jaar hopelijk nog ga zien als bonus.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Wij gaan ook naar milaan 5 dagen.. maken er een mooie citytrip van. Het is niet anders... 2025 nog maar een keer?..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Laatste ooit in Europa ja? Dat denk ik eigenlijk al jaren, maar hij gaat maar door. Als het de laatste zou zijn dan zou hij het toch wel meer aankondigen als afscheidstournee?
Lastig in te schatten hoe men hierin staat. Je hebt er genoeg die met een afscheidstour komen. Paul Simon Elton John om maar eens iets te noemen. Aan de andere kant heb je bv ook een Rolling Stones en Paul McCartney. Die gaan maar door.... Ik ben bang dat Springsteen valt in de categorie Mark Knopfler. Die had zijn laatste tour in 2019. Komt vervolgens met een nieuw album en zegt dan dat hij gestopt is met touren. Zoiets zie ik Springsteen ook wel doen....
 

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
9
1
Bruce heeft toch in zijn autobiografie geschreven dat hij nooit een afscheidstournee zal doen? Sure, één van zijn tours zal de laatste zijn, maar het zal in ieder geval niet als zodanig gepromoot worden.
Ik denk dat Bruce blijft optreden totdat het lichaam noodgedwongen niet meer kan. Hij krijgt zo ontzettend veel energie en plezier (en geld) uit het optreden, hij vindt het vooral zelf ook heel leuk om te doen.
Dat is mijn inziens heel anders dan Mark Knopfler, die het touren toch vooral als last ging zien waar hij (begrijpelijkerwijs) geen zin meer in had.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken