Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.296
876
"Insiders" melden zoals verwacht dat de concerten worden ingehaald in 2025. Aan de ene kant is het lang wachten, maar aan de andere kant is het wel extreem mooi om 3 jaar achter elkaar van Bruce te mogen genieten in Europa :cool:
Het is logistiek ook niet meer mogelijk die concerten dit jaar in te halen. De grasmat van San Siro moet op 15 augustus klaar zijn voor het voetbal, en dat heeft volgens de Italianen blijkbaar een maand nodig. Dus na 15 juli ofzo zijn daar geen concerten meer.
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
17
11
Speciaal voor iedereen die net als ik nog even moet wachten op San Siro (en natuurlijk ook voor alle andere liefhebbers): het volledige concert uit 2013 in topkwaliteit (link opgeduikeld uit Greasy Lake)

 
  • Geweldig
Waarderingen: jaydee76

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
"Insiders" melden zoals verwacht dat de concerten worden ingehaald in 2025. Aan de ene kant is het lang wachten, maar aan de andere kant is het wel extreem mooi om 3 jaar achter elkaar van Bruce te mogen genieten in Europa :cool:
Zeker en als ik heel eerlijk zie ik hem op z'n 78e dit niet meer doen. Wat 1 ding wel duidelijk heeft gemaakt deze tour is dat het hem zwaarder valt dan voorheen. Ook geen schande als bijna 75 bent. Volgend jaar in ieder geval dus weer Europa en dat is goed nieuws...
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
714
560
De bronnen waren juist. Ondanks het dubbele gevoel toch tevreden met deze oplossing. Benieuwd naar San Siro, hopelijk geen alternatieve locaties in Milaan...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.317
9.040
4 inhaaldata, 4 shows in Duitsland, 4 a 5 festivalshows (Pinkpop, Glasto, Werchter, Mad Cool, Roskilde?). Zo bewust de tour klein houden, maar goed rendabel. Ik zie het gebeuren.
Dat staat de man wel 3 keer in 3 jaar in Werchter?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken