Bruce Springsteen

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Tickets previously purchased remain valid for the new Milan dates which will be announced soon.

Gaat dus waarschijnlijk wel 2025 worden. Tussen 27 juli en 15 augustus zit zodanig weinig tijd om deze 4 shows in te halen (als het al bij deze 4 blijft…)
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Tickets previously purchased remain valid for the new Milan dates which will be announced soon.

Gaat dus waarschijnlijk wel 2025 worden. Tussen 27 juli en 15 augustus zit zodanig weinig tijd om deze 4 shows in te halen (als het al bij deze 4 blijft…)
Ik betwijfel of hij in 2025 weer naar Europa komt. Het zou me niet verbazen als er uiteindelijk geen vervangende datum komt.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Ik betwijfel of hij in 2025 weer naar Europa komt. Het zou me niet verbazen als er uiteindelijk geen vervangende datum komt.
Dat gerucht ging al in Belfast hoor, met name om de Duitse markt te bedienen zou die weer deze kant op komen.
Nu 4 inhaal shows, ik gok nog een Parijs, wat festivals en je hebt zo weer ene tour
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.047
469
We gaan het zien / horen , hopelijk blijft The Boss verschoond van verdere aandoeningen, maar ja de leeftijd en toch het intensief touren vergt toch zijn tol.
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
703
555
Tickets previously purchased remain valid for the new Milan dates which will be announced soon.

Gaat dus waarschijnlijk wel 2025 worden. Tussen 27 juli en 15 augustus zit zodanig weinig tijd om deze 4 shows in te halen (als het al bij deze 4 blijft…)
San Siro lijkt ook niet beschikbaar begin augustus
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Tickets previously purchased remain valid for the new Milan dates which will be announced soon.

Gaat dus waarschijnlijk wel 2025 worden. Tussen 27 juli en 15 augustus zit zodanig weinig tijd om deze 4 shows in te halen (als het al bij deze 4 blijft…)
Hij zou makkelijk weer een tour van een week of 4 - 5 door Europa kunnen doen met landen die dit jaar niet of nauwelijks aan bod zijn geweest. Hopelijk dan weer aangevuld met een concert in NL of België...
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Bruce maakt zelf in een video op zijn Instagram account bekend dat de shows van Marseille, Praag en Milaan ingehaald gaan worden!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
619
328
Mooi voor degene die hem moeten missen dat hij het in gaat halen! Wel een duur grapje om heel de reis te moeten maken.

Hopelijk hersteld hij snel en kunnen we hem in Nederland gewoon zien over een maandje!

Wanneer zou er iets bekend worden over een voorprogramma?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Super, blijft alleen de vraag dit jaar of '25 ?
3 shows inhalen in 3 verschillende landen. Dat kan bijna niet anders dan 2025. Logistiek, beschikbaarheid van de stadions. Kan bijna niet anders tenzij ze na Londen dit nog voor elkaar krijgen maar dan zit je wel weer heel kort op zijn nieuwe leg in Amerika. Ik zie het dit jaar niet gebeuren...
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Duintje

Playlistbediener
25 mei 2021
9
7
Echt enorm KUT dit.....verzetten van vliegtickets e.d. is zo prijzig dat we toch maar gewoon naar Milaan gaan.... Hoor dat er mogelijk ook wat georganiseerd gaat worden in de plaatselijk kroeg voor teleurgestelde fans, dus het zal best nog wel gezellig worden... Maar echt....wat een enorme teleurstelling...
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Joslittel

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Ik neem m'n verlies en ga niet. Ben dan wel redelijk wat geld kwijt (dure vliegtickets en hotel), maar het scheelt toch verlofdagen en lokale uitgaven. Hopen op een gunstige nieuwe datum, dit jaar of in 2025.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Duintje

Playlistbediener
25 mei 2021
9
7
Hier in Praag al veel teleurgestelde fans tegengekomen, zitten nu in n Ierse pub met alleen maar Bruce op de achtergrond en vele fans, toch n soort van saamhorigheidsgevoel.
Zo komen we de avond wel door!

Sterkte en heel veel plezier :)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.047
469
3 shows inhalen in 3 verschillende landen. Dat kan bijna niet anders dan 2025. Logistiek, beschikbaarheid van de stadions. Kan bijna niet anders tenzij ze na Londen dit nog voor elkaar krijgen maar dan zit je wel weer heel kort op zijn nieuwe leg in Amerika. Ik zie het dit jaar niet gebeuren...
Denk het ook niet, volgend jaar dan maar.
Vind het sneu voor de mensen die tickets hebben voor de afgelaste shows en al eventueel al afgereisd zijn of nog gaan/Italië. Hoop dat jullie toch nog op een andere manier plezier hebben.
 
Laatst bewerkt:

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Wij gaan er ook het beste van maken dit weekend. Tuurlijk enorm teleurgesteld, maar zullen er ongetwijfeld met alle aanwezige fans wat moois van maken in Milaan. Even afwachten wat de nieuwe data gaat zijn en anders altijd nog de mogelijkheid om naar Nijmegen af te reizen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje en Landgraver

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Echt enorm KUT dit.....verzetten van vliegtickets e.d. is zo prijzig dat we toch maar gewoon naar Milaan gaan.... Hoor dat er mogelijk ook wat georganiseerd gaat worden in de plaatselijk kroeg voor teleurgestelde fans, dus het zal best nog wel gezellig worden... Maar echt....wat een enorme teleurstelling...

Als je hier meer van weet, laat het maar even weten.... als je wilt...
Wij gaan gewoon 5 dagen naar milaan city trippen... maken er wat moois van..
Prima stad voor.. !
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
496
66
Wij gaan er ook het beste van maken dit weekend. Tuurlijk enorm teleurgesteld, maar zullen er ongetwijfeld met alle aanwezige fans wat moois van maken in Milaan. Even afwachten wat de nieuwe data gaat zijn en anders altijd nog de mogelijkheid om naar Nijmegen af te reizen.

Zo denken wij ook...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
382
225
Potverdorie allemaal.

Ik snap als geen ander hoe je baalt. Exact vijf jaar geleden hetzelfde met de Rolling Stones. We zouden in juni gaan maar maar door hart operatie van Jagger werd het Augustus.

Kostte heel veel centjes extra maar achteraf meer dan waard.

Net terug van 2 x New York en de Stones never die. Ouwe lullen zijn een voorbeeld 😉
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
703
555
Toch zonde voor de mensen die naar Milaan afreizen dat de onduidelijkheid omtrent een vervangende datum zo lang duurt. Zelf had ik het geluk de vliegtickets en het hotel nog te kunnen annuleren, maar het eventuele verzetten van vluchten en omboeken van hotels wordt lastig als niet bekend is wanneer de concerten worden ingehaald.

Zelf acht ik de kans op extra concerten in Europa dit jaar erg klein. Wellicht een kleine tour in 2025 met de inhaalconcerten en enkele plaatsen die dit jaar niet of nauwelijks worden aangedaan (bijvoorbeeld Duitsland i.v.m. EK voetbal).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos en Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken