Bruce Springsteen

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Hoppa. Hotel geboekt. Nu nog ticket voor de show op 3 juli zien te krijgen. 30 juni heb ik al.
Die zullen vast snel vrij komen, maar ook erg gewild zijn (San Siro & afsluiting 3-jarige Europese tour). Mensen die verhinderd zijn, zullen snel hun geld terugvragen waardoor er veel tickets vrij komen.

Helaas heb ik geen tickets over voor de show van 3 juli, anders mocht je ze van mij overnemen. Ik heb er alleen over voor de eerste show op 30 juni, maar waarschijnlijk wordt dat een refund.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Jos en Bartjuh1981

glider5

Campingartiest
1 mei 2023
52
14
Zonde dat het midden in de week is. Anders konden vrouw en kinderen gezellig mee, weekendje milaan.
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
27
17
Dit is allemaal gebaseerd op iemand die op Greasy Lake aangeeft deze nieuwe datums in zijn Ticketmaster account te zien. Ik kan dit helaas (nog) niet bevestigen o.b.v. mijn eigen account

Deze persoon heeft nu ook aan “Just went to TM account to check on order nr, and it's now disappeared. Guess not final yet”
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Dit is allemaal gebaseerd op iemand die op Greasy Lake aangeeft deze nieuwe datums in zijn Ticketmaster account te zien. Ik kan dit helaas (nog) niet bevestigen o.b.v. mijn eigen account

Deze persoon heeft nu ook aan “Just went to TM account to check on order nr, and it's now disappeared. Guess not final yet”
Waarschijnlijk heeft Ticketmaster de Bruce-fans onderschat en hebben ze voor hun beurt de aankondiging bekend gemaakt. Meerdere mensen hebben via Ticketmaster de bevestiging gekregen: de een voor het eerste concert en anderen weer voor het tweede concert. Wellicht alleen nog wachten op de officiële bekendmaking, maar ik heb alvast een hotel geboekt nu dit nog betaalbaar is.
 

glider5

Campingartiest
1 mei 2023
52
14
Waarschijnlijk heeft Ticketmaster de Bruce-fans onderschat en hebben ze voor hun beurt de aankondiging bekend gemaakt. Meerdere mensen hebben via Ticketmaster de bevestiging gekregen: de een voor het eerste concert en anderen weer voor het tweede concert. Wellicht alleen nog wachten op de officiële bekendmaking, maar ik heb alvast een hotel geboekt nu dit nog betaalbaar is.
welk hotel?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.348
923
Mensen uit mijn "groepje" zagen ook al 3 juli 2025 op hun tickets in het account staan. Even later waren die tickets weg. Dus ga er maar vanuit dat 30 juni en 3 juli klopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Subero en BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.065
Is er al een compleet overzicht van alle Europese data voor 2025? Gaat die al rond?....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke