Bruce Springsteen

neus

Dagopener
16 mrt 2019
623
339
Wel jammer. In Belgie best mooie namen. Waar zou het van afhanken? Ticketprijs is vergelijkbaar volgens mij, dus het kan niet aan het budget liggen lijkt me?
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
761
476
Dit is het tijdschema in België:

Deuren open vanaf 15.00 uur.

  • 17u15 – 18u00: Black Box Revelation
  • 18u30 – 19u15: Seasick Steve
  • Vanaf 20u00: Bruce Springsteen and The E Street Band
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Dat ze de teruggestuurde tickets opsparen bedoel je?
Het is heel gebruikelijk dat er ticket-drops komen. Dat is voor bijna alle concerten zo. Sponsortickets die worden vrijgegeven, teruggestuurde tickets, meer ruimte door productionele redenen, en gewoon achtergehouden tickets om de scalpers tegen te werken. Komt wel goed!

Gisteren waren er opeens weer Prato B tickets te krijgen. Die ik heb ik niet gekocht.
 

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
37
5
Het is heel gebruikelijk dat er ticket-drops komen. Dat is voor bijna alle concerten zo. Sponsortickets die worden vrijgegeven, teruggestuurde tickets, meer ruimte door productionele redenen, en gewoon achtergehouden tickets om de scalpers tegen te werken. Komt wel goed!

Gisteren waren er opeens weer Prato B tickets te krijgen. Die ik heb ik niet gekocht.
Waar zag je die? Ticketone, Ticketmaster of Viva? Bedankt voor de geruststelling - heb ik nodig ;)
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Voor wie nog tickets voor Nijmegen zoekt, er is as-we-speak een ticketdrop. Front-field voor beide shows tegen face-value.

Donderdag: https://www.ticketmaster.nl/event/b...-e-street-band-2024-world-tour-tickets/298017
Zaterdag: https://www.ticketmaster.nl/event/b...-e-street-band-2024-world-tour-tickets/298021
Gunstig voor mij dat er wat kaarten vrijkomen. Ben nog op zoek naar front field kaart voor een zachtere prijs. Zal de prijs op de doorverkoopplatformen ook wat drukken.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
704
555
Gunstig voor mij dat er wat kaarten vrijkomen. Ben nog op zoek naar front field kaart voor een zachtere prijs. Zal de prijs op de doorverkoopplatformen ook wat drukken.
Rekening houdend met de torenhoge servicekosten zullen de doorverkoopkaarten waarschijnlijk niet onder kostprijs kunnen worden aangekocht. Mocht je op zoek zijn, zou ik nu niet te lang wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Gunstig voor mij dat er wat kaarten vrijkomen. Ben nog op zoek naar front field kaart voor een zachtere prijs. Zal de prijs op de doorverkoopplatformen ook wat drukken.
Lijkt me ook sterk dat front-field kaarten onder de prijs gaan, want dan moet de verkoper zelf dubbel eronder gaan zitten ivm de Ticketmaster servicekosten.

Edit: wat BatMuts zegt dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
161
132
Rekening houdend met de torenhoge servicekosten zullen de doorverkoopkaarten waarschijnlijk niet onder kostprijs kunnen worden aangekocht. Mocht je op zoek zijn, zou ik nu niet te lang wachten.
Rear field staan ze er nu ook voor -40 op, weliswaar een stuk meer. Zal het zo erg zijn met de front field?
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Rear field staan ze er nu ook voor -40 op, weliswaar een stuk meer. Zal het zo erg zijn met de front field?
Zie ik ook nu, maar volgens mij was rear-field niet eens uitverkocht voor het tweede concert. En daar is natuurlijk veel meer aanbod, percentueel gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken