Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
704
555
Voor de liefhebbers: vandaag zijn er weer kaarten vrijgekomen voor de concerten in Milaan (Prato A). Dit was op Ticketsmaster Italië, goed om in de gaten te houden voor degenen die nog geen tickets hebben!
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
96
36
Oei. Ik vraag me toch wel oprecht af of 'ie dit nog gaat volhouden. Z'n stem kost hem wel enorm veel energie op deze manier. Fingers crossed voor de komende weken.
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
96
36
FWIW, op Greasylakes wordt gezegd dat binnen het Bruce kamp grote zorgen zijn over zijn stem...

Ik heb een slecht gevoel over de komende reeks :( hopelijk zit ik er flink naast.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
704
555
FWIW, op Greasylakes wordt gezegd dat binnen het Bruce kamp grote zorgen zijn over zijn stem...

Ik heb een slecht gevoel over de komende reeks :( hopelijk zit ik er flink naast.
Vanavond zal veel duidelijk worden. Op GreasyLake zijn er wel heel veel mensen die zich voordoen als "insider", dus daar zou ik niet teveel op vertrouwen.
 

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
37
5
Voor de liefhebbers: vandaag zijn er weer kaarten vrijgekomen voor de concerten in Milaan (Prato A). Dit was op Ticketsmaster Italië, goed om in de gaten te houden voor degenen die nog geen tickets hebben!
Zou je me kunnen taggen de volgende keer? F5 dag en nacht maar dit net gemist 😭😭
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
704
555
De setlist van vanavond is gelekt. Wat een pareltjes. En als we het internet mogen geloven is Bruce vanaf het eerste nummer goed bij stem 🤞🏼
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
761
476
De officiële aankondiging met Europese data voor 2025 wordt na het laatste concert in Londen gedaan, ze willen nu nog rekening houden met eventuele uitval. Aldus een insider
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken