Bruce Springsteen

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
vreemde boeking in mijn ogen. Sluit toch niet aan bij de muziek van Bruce, of bij het publiek lijkt me? Maar goed, ik vind het leuk dat er iets is en ga me laten verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.391
vreemde boeking in mijn ogen. Sluit toch niet aan bij de muziek van Bruce, of bij het publiek lijkt me? Maar goed, ik vind het leuk dat er iets is en ga me laten verrassen.
Ja eens hiermee. Mojo maakt zich er qua voorprogramma het tweede jaar op rij wel erg gemakkelijk vanaf hiermee
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Ja eens hiermee. Mojo maakt zich er qua voorprogramma het tweede jaar op rij wel erg gemakkelijk vanaf hiermee
Ja klopt, vorig jaar was het voorprogramma echt bagger en dat zal dit jaar ook wel zo zijn. Als je dat dan vergelijkt met het voorprogramma in Belgie is het maar triest wat wij in Nederland krijgen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
Ja klopt, vorig jaar was het voorprogramma echt bagger en dat zal dit jaar ook wel zo zijn. Als je dat dan vergelijkt met het voorprogramma in Belgie is het maar triest wat wij in Nederland krijgen...
Vorig jaar was er niks toch? In elk geval in de arena. In Landgraaf misschien wel.

Ik vind een voorprogramma wel lekker altijd. Als ik net binnenben en je begint meteen duurt het bij mij toch even voor ik er lekker in zit.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Vorig jaar was er niks toch? In elk geval in de arena. In Landgraaf misschien wel.

Ik vind een voorprogramma wel lekker altijd. Als ik net binnenben en je begint meteen duurt het bij mij toch even voor ik er lekker in zit.
In Landgraaf was vorig jaar Fantastic Negrito het voorprogramma, ik had er nog nooit van gehoord en dat had ik graag zou willen houden. Vond het echt verschrikkelijk haha.
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
108
44
Het maakt wel het wachten wat minder lang. Al praat ik liever met de mensen om me heen dan een bagger optreden.

Ik heb in de planning om rond 13:30/14:00 aan te sluiten. Hetzij in de roll call rij als het nog kan, danwel in de GC rij.
 

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
40
24
Een vriend was gisteren bij Rammstein: het Goffertpark is nu één grote modderpoel.
Mijn vriend zijn schoenen zijn ook een en al modder.

Ik houd hoop, met de weersvoorspellingen voor komende week, dat het veld wat droger zal zijn.
23 graden voor volgende week en droog is een prima vooruitzicht. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
27
8
Setlist hier, setlist daar. Waarom post er niemand (een linkje van) de setlist waar ze het over hebben❓

Ter info:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken