Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Was het ook niet zo in Dublin dat er gewoon één soort staanplaatsen werd verkocht? Soort van wie het eerst komt, wie het eerst maalt? Of waren het wel losse tickets?
Klopt, Dublin was first-come-first-serve, max. 4000. Cardiff had losse front-field (FOS) tickets, daar was front-field bijna het halve veld. Barcelona vorig jaar was ook enorm. Landgraaf was weer vrij klein. Dus... het verschilt per locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
623
339
Klopt, Dublin was first-come-first-serve, max. 4000. Cardiff had losse front-field (FOS) tickets, daar was front-field bijna het halve veld. Barcelona vorig jaar was ook enorm. Landgraaf was weer vrij klein. Dus... het verschilt per locatie.
Hebben ze bij Landgraaf gewoon het Pinkpop voorvak genomen? En dat ze dan bij 'aparte' locaties het voorveld wat groter kunnen maken?
 

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
37
5
Roll call voor het concert in Spanje op de 20ste is nu al begonnen. Unpopular opinion maar ik vind dit echt zonde. Op tijd zijn oké maar niet iedereen heeft een week vrij voor het bijwonen van 1 concert. Waarom niet op de dag zelf nummers uitdelen?
 
  • Thinking
Waarderingen: Landgraver

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Roll call voor het concert in Madrid op de 20ste is nu al begonnen. Unpopular opinion maar ik vind dit echt zonde. Op tijd zijn oké maar niet iedereen heeft een week vrij voor het bijwonen van 1 concert. Waarom niet op de dag zelf nummers uitdelen?
Je bedoelt Barcelona denk ik. Maarja, ik vind het ook wat overdreven allemaal...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.374
11.026
Roll call voor het concert in Spanje op de 20ste is nu al begonnen. Unpopular opinion maar ik vind dit echt zonde. Op tijd zijn oké maar niet iedereen heeft een week vrij voor het bijwonen van 1 concert. Waarom niet op de dag zelf nummers uitdelen?
Knettergek zijn ze, werkelijk waar.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
704
555
Inmiddels aanbeland bij het derde deel van de soundcheck. Bruce is z'n stem duidelijk aan het testen / opwarmen voor vanavond. Benieuwd hoe het gaat met zo'n concertreeks van 3 in Madrid!


Soundcheck 1
So young and in love (tape)

The river
Prove it

Soundcheck 2
Lonesome day
Ghosts
No surrender
2 hearts
Darkness

Soundcheck 3
Frenkie fell in love
Something in the night
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.276
854
Zit even te luisteren naar het openingsnummer, maar dat is nog niet heel overtuigend qua stem. Nu moet zijn stem wel vaker opwarmen en gaat het beter naarmate de show vordert. Hopen dat het goed gaat de rest van de tour.

Oh ja, en de ondertiteling is terug... Zo zonde.
 
  • Verdrietig
  • Thinking
Waarderingen: ycagwyw en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken