Bruce Springsteen

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Nog niet kunnen vinden. Wat wil je weten?
Er bestaat online nogal wat onenigheid over de grootte van de Golden Circle in Nijmegen (of Front Field tickets zoals ze dit jaar worden genoemd). Ben benieuwd of het qua oppervlakte vergelijkbaar zal zijn met Landgraaf vorig jaar.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.348
923
Er bestaat online nogal wat onenigheid over de grootte van de Golden Circle in Nijmegen (of Front Field tickets zoals ze dit jaar worden genoemd). Ben benieuwd of het qua oppervlakte vergelijkbaar zal zijn met Landgraaf vorig jaar.
Gewoon afwachten. Ik las hier iemand die beweerde dat het Front Field het halve veld zou zijn (32.500), maar dat is echt niet zo. Normaliter is het een halve cirkel die via het geluidstentje gaat (en dat staat echt veel dichterbij het podium dan halverwege 't veld). Landgraaf vorig jaar was een van de kleinste die ik heb meegemaakt. Barcelona en Cardiff waren enorm (makkelijk 5000 of meer). Kilkenny was ook niet groot. Malieveld 2016 was ook erg klein (maar dat waren geen losse tickets natuurlijk)
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
Finger crossed. Soundcheck was zeer zwak qua stem. De soundcheck video is inmiddels van YT af.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Stem was zeer goed wat ik lees (en hoor). 🙏🏻
Bruce staat er natuurlijk altijd al om bekend dat z'n stem moet opwarmen en soms ook in de show enige nummers nodig heeft om op gang te komen.

Zo te lezen was de stem een tikje minder in vergelijking met Madrid 3, maar wel vele malen beter dan Madrid 1
 
  • Winning
Waarderingen: Bartjuh1981

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
Bruce staat er natuurlijk altijd al om bekend dat z'n stem moet opwarmen en soms ook in de show enige nummers nodig heeft om op gang te komen.

Zo te lezen was de stem een tikje minder in vergelijking met Madrid 3, maar wel vele malen beter dan Madrid 1
Ik heb do/za/di liever een mindere Bruce dan geen Bruce ;)
Nu nog een beetje zon....
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en BatMutsje

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Gewoon afwachten. Ik las hier iemand die beweerde dat het Front Field het halve veld zou zijn (32.500), maar dat is echt niet zo. Normaliter is het een halve cirkel die via het geluidstentje gaat (en dat staat echt veel dichterbij het podium dan halverwege 't veld). Landgraaf vorig jaar was een van de kleinste die ik heb meegemaakt. Barcelona en Cardiff waren enorm (makkelijk 5000 of meer). Kilkenny was ook niet groot. Malieveld 2016 was ook erg klein (maar dat waren geen losse tickets natuurlijk)
Naar aanleiding van mijn vraag heb ik nog even contact gehad met Mojo.

Is Front Field vergelijkbaar met een reguliere golden circle? Of wordt het veld in twee stukken gesplitst en is het voorste deel als "Front Field" aangeduid?

Antwoord: Dat klopt inderdaad, is meer als een Golden Circle!
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw en jaydee76

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.348
923
Naar aanleiding van mijn vraag heb ik nog even contact gehad met Mojo.

Is Front Field vergelijkbaar met een reguliere golden circle? Of wordt het veld in twee stukken gesplitst en is het voorste deel als "Front Field" aangeduid?

Antwoord: Dat klopt inderdaad, is meer als een Golden Circle!
Ook als je een veld splitst op 7500 en 52.500 mensen is het nog steeds twee stukken. Front field gaat echt niet het halve veld (32.500) zijn. Echt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.348
923
Naar aanleiding van mijn vraag heb ik nog even contact gehad met Mojo.

Is Front Field vergelijkbaar met een reguliere golden circle? Of wordt het veld in twee stukken gesplitst en is het voorste deel als "Front Field" aangeduid?

Antwoord: Dat klopt inderdaad, is meer als een Golden Circle!
Lees het nu pas goed. Mojo zegt dus zelf ook dat het meer als golden circle is.
 
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Lees het nu pas goed. Mojo zegt dus zelf ook dat het meer als golden circle is.
Klopt inderdaad. Dus zeker geen 50/50 taferelen. Ik denk gewoon meer in lijn met de eerdere concerten in het Goffertpark en bijvoorbeeld Landgraaf vorig jaar / Rammstein afgelopen week. Dat is ook het gemakkelijkst om te regelen qua ingang met hekwerk etc.. Een half veld met drank- en eetvoorzieningen op het Goffertpark lijkt me niet haalbaar.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.348
923
Ik lees op GreasyLake trouwens geruchten over 21, 24 en 27 juni 2025 Gothenburg. Dat is dus de week voorafgaand aan de (bevestigde) data in Milaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
De Roll Call voor de 27e schijnt de 16e al 'in het geheim' begonnen te zijn door een klein groepje.
 

thomasstones

Campingartiest
15 jun 2018
67
56
De Roll Call voor de 27e schijnt de 16e al 'in het geheim' begonnen te zijn door een klein groepje.
Dat zou stom zijn. Een Roll Call vind ik helemaal prima maar doe het dan wel zodat iedereen ervan af kan weten.
Anders kan ik net zo goed zelf beginnen met een Roll call. Ik ben nr. 1, wie gaat voor nr. 2? 🙃
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
Dat zou stom zijn. Een Roll Call vind ik helemaal prima maar doe het dan wel zodat iedereen ervan af kan weten.
Anders kan ik net zo goed zelf beginnen met een Roll call. Ik ben nr. 1, wie gaat voor nr. 2? 🙃
Volgens de/een roll call FB groep zou er dan ook nogal wat wrevel zijn ;)

Zou lullig zijn als Bruce's security het helemaal niet toestaat hierdoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken