Bruce Springsteen

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Waarom zijn Bruce en co er überhaupt aan begonnen om die lui te gaan faciliteren? Waarom zouden zij meer recht hebben dan iemand anders die ook een kaartje koopt op een goede plek?

Als ik nu bepaal dat alleen mensen met een knot en een baard vooraan mogen gaan staan is dat ook niet opeens zo. Ik kan me daar echt al die tijd sinds ik Bruce fan ben al aan irriteren. Zeker als er nu ook dit soort
Doet me toch een beetje denken aan die Deadheads fans / The Grateful Dead was een andere tijd maar toch.Fans 1e klas en de rest ??
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw en Joslittel

Kennys.j

Playlistbediener
17 apr 2024
26
65
Benieuwd hoe het wordt op Werchter, speelt heel veel nummers deze tour, kijk er naar uit, nog 1 week te gaan!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Waarom zijn Bruce en co er überhaupt aan begonnen om die lui te gaan faciliteren? Waarom zouden zij meer recht hebben dan iemand anders die ook een kaartje koopt op een goede plek?

Als ik nu bepaal dat alleen mensen met een knot en een baard vooraan mogen gaan staan is dat ook niet opeens zo. Ik kan me daar echt al die tijd sinds ik Bruce fan ben al aan irriteren. Zeker als er nu ook dit soort dingen gebeuren.
Eigenlijk zouden ze gewoon met die onzin moeten stoppen. Niet meer faciliteren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Die zal gewoon in Amsterdam slapen, is mijn gok.
Waar verbleven de Stones tijdens Pinkpop jaren geleden? Was dat niet op een landgoed ergens in Noord Limburg?? Zou ook nog kunnen natuurlijk. Maar normaal gezien Amsterdam denk ik ook.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Waar verbleven de Stones tijdens Pinkpop jaren geleden? Was dat niet op een landgoed ergens in Noord Limburg?? Zou ook nog kunnen natuurlijk. Maar normaal gezien Amsterdam denk ik ook.
Chateau St.Gerlach in Houthem bij Valkenburg.En Bruce in 2009.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Springsteen1978

Playlistbediener
13 feb 2024
25
12
Volgens mij is het idee van roll calls ontstaan zodat mensen niet dagenlang voor de deur van het stadion blijven bivakkeren, en daar is natuurlijk best iets voor te zeggen. Als dan een groepje fans zelf de volgorde bijhoudt van de mensen die zich op gezette tijden melden, dan hoeft Bruce Inc. alleen maar op de middag van het concert dit groepje binnen te laten. In principe een redelijk systeem, maar ja, dan moeten die roll calls wel deugdelijk georganiseerd worden natuurlijk :) Ik heb er zelf ook nooit aan meegedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Hoe ligt het terrein erbij?
Ik kwam dit nog tegen op het AD. Artikel is van 19 juni, de foto's zijn gemaakt na het 1e maar voor het 2e Rammstein concert.
=====

Goffert is veranderd in modderpoel, werklui maken park weer concertklaar: ‘Zo veel regen is echt niet normaal’


Een modderpoel, waarvan het gras nog weinig te bekennen is: de combinatie van plensregen en duizenden hossende bezoekers tijdens het Rammstein-concert maakte van het Nijmeegse Goffertpark een drassige bende. Werklui zetten een dag later alles op alles om de boel te herstellen.

,,Het gaat sowieso goedkomen, daar ben ik van overtuigd. Vanavond staat hier weer een flinke menigte te hossen”, zegt aannemer André Weijers woensdagochtend, verwijzend naar het tweede concert van de Duitse metalband.

‘Echt niet normaal’
Zijn bedrijf is woensdag door de gemeente met spoed opgeroepen om naar de Goffert te komen. Het gras, dat er juist zo groen bij lag, was vrijwel weg door de vele modder. Op allerlei manieren proberen Weijers en zijn medewerkers dat te herstellen. Met een gierton zuigen zij water van het terrein.

Modder schrapen ze met een shovel van het concertterrein af. Dat gooien ze tijdelijk op een bult bij het nabijgelegen openluchttheater, zodat de rest van het park weer ‘concertklaar’ wordt.

,,Tot we van de gemeente weer een nieuwe opdracht krijgen om daar wat mee te doen, blijft het daar”, zegt Weijers. ,,Dit maken we niet veel mee. Zo veel regen in korte tijd is echt niet normaal.”

‘Niks hiertegen bestand’
De Goffertwei is begin maart nog opnieuw ingezaaid door het Udense bedrijf Engelen Groen. ,,Maar tegen zo ontzettend veel regen en zo veel mensen die aan het dansen zijn, is niks bestand”, zegt directeur Stephan Marcusse.

Werknemers van zijn bedrijf zijn het gras woensdag aan het ‘vertidrainen’, zoals dat heet. Dat houdt in dat een beluchtingsmachine van 2,40 meter breed kleine gaatjes in de grasmat maakt, om deze te beluchten. ,,Dat zorgt ervoor dat het water sneller afgevoerd wordt naar beneden. Als we dat niet zouden doen, zou het water nergens heen kunnen”, zegt Marcusse.

Hij is optimistisch. Valt er geen extreme regen meer, dan verwacht hij dat het gras over niet al te lange tijd weer is bijgetrokken. ,,Ik weet zeker dat je hier over twee weken weer een mooie foto kunt maken.”

foto4.jpg



foto3.jpg
foto2.jpg
foto1.jpg
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Staat helaas niks in over de huidige staat van het veld (behalve dat er confetti op ligt dan).
Filmpje en foto's laten wat snippets zien. Maar ik denk dat we een stofmasker nodig gaan hebben.

Maar... gezien de soundcheck voor de tweede show in Barcelona staat ons wellicht iets héél speciaals te wachten dus het wordt het vast helemaal waard ;)
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Jos en Bartjuh1981

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Filmpje en foto's laten wat snippets zien. Maar ik denk dat we een stofmasker nodig gaan hebben.

Maar... gezien de soundcheck voor de tweede show in Barcelona staat ons wellicht iets héél speciaals te wachten dus het wordt het vast helemaal waard ;)
Denk dat je doelt op Secret Garden? Dat zou toch waanzinnig zijn.. Is toch één van mijn favoriete nummers en de liveversie op Youtube wordt met enig regelmatig opgezet.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Iemand ervaring met het openbaar en concerten in het goffertpark? Ik wil donderdag met de trein gaan, maar de laatste trein naar Eindhoven gaat om 11:50 vanaf Nijmegen centraal. Met een eindtijd van 11:00 en een plek in het voorvak lijkt me dat niet mogelijk?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Voor de mensen die nog last-minute willen gaan: op Ticketswap gaan de kaartjes voor donderdag nu onder de €50. De Front field kaarten kun je kopen voor ongeveer de prijs van een origineel rear field ticket, zo’n €125/€130. De tickets voor de zaterdag zijn iets duurder, maar ook erg goedkoop vergeleken met de originele prijs.

Voor mijn gevoel niet vaak meegemaakt bij concerten van Bruce dat de tickets zo goedkoop worden aangeboden op het laatste moment.

Ik had zelf al kaarten voor de donderdag en zaterdag. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en Joslittel

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Voor de mensen die nog last-minute willen gaan: op Ticketswap gaan de kaartjes voor donderdag nu onder de €50. De Front field kaarten kun je kopen voor ongeveer de prijs van een origineel rear field ticket, zo’n €125/€130. De tickets voor de zaterdag zijn iets duurder, maar ook erg goedkoop vergeleken met de originele prijs.

Voor mijn gevoel niet vaak meegemaakt bij concerten van Bruce dat de tickets zo goedkoop worden aangeboden op het laatste moment.

Ik had zelf al kaarten voor de donderdag en zaterdag. Zin in!
Vreemd inderdaad. Het weer ziet er vooralsnog prima uit.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Vreemd inderdaad. Het weer ziet er vooralsnog prima uit.
Mwah ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die het té heet vinden dat in combinatie dat Nijmegen toch echt best een uithoek is (ik kom van Bergen op Zoom dus moet altijd wel een eindje) is het enigzins te verklaren.

Maar onder de 50 is wel achterlijk voor zo'n legendarische artiest natuurlijk. Welk jaar is het, 1999?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken