Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.533
5.384
Anyway:
Ik ga voor mijn 16e campingflight dit jaar en ik vind dit gewoon niet waar. In de eerste jaren was het in de Bravo 's nachts veel duisterder en vager. Ook omdat toen de Bravo aan 1 kant dicht was. Tevens was toen de hele campinglaan een zombielaan richting de (echte) 24-uurs. Dat is al heel lang niet meer zo. Go with the flow joh.
Ik ga voor een 14e keer en merk het wel. Vorig jaar ook overdag genoeg aangesproken geweest die mensen die gelijk over drugs beginnen te praten (als of er niks meer in de wereld is). En ik ben niet de enige die dit ervaren heeft, waren vorig jaar meerdere reacties dat men dit ervaarde. Dus dan kan je lastig stellen dat dit niet zo is.

Maar goed laten we idd niet die kant op gaan, en wachten op de nieuwe namen. Ik verwacht binnenkort wel de cabaret namen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.115
2.065
Over Alpha Blondy gesproken, wanneer komt er nou een keer een echt Lowlands biertje, speciaal voor Lowlands gemaakt (nee niet de Lowlander). Lijkt me echt een markt voor.
Heineken promoot liever zijn eigen assortiment volgensmij
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
23
82
Ik verwacht zo wie zo nog een reggae naam, of die heb ik gemist, normaal staat er elk jaar wel een reggae artiest in de Heineken
Pachyman schurkt heel hard tegen reggae aan. Die staat op mijn must see lijstje inmiddels. Zonnetje, biertje en Pachyman wordt super chill. Geldt ook voor Hermanos Gutiérrez. Geen reggae, maar wel lekker vibey.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.533
5.384
Ik heb toch al een mooi lijstje met potentiële namen die ik best wil gaan zien dit jaar:
Queens Of The Stone Age, Big Thief, IDLES, Inhaler, J Hus, Jorja Smith, NAS, Róisín Murphy, The Smile, Bambounou B2B Mama Snake, Brutalismus 3000, Elephant, Hermanos Gutiérrez, Horsegiirl, Hudson Mohawke, Joy Orbison,Kae Tempest, KOKOROKO, Overmono, Romy, Skin On Skin, Sleaford Mods, Skrillex, Spinvis, Sugababes, Teezo Touchdown, Zwart Licht, Bar Italia, Bob Vylan, Fat Dog, Lander & Adriaan, Model/Actriz, University.

Dat wordt keuzes maken dit jaar.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Mijn lijst:

Fred Again.., Queens Of The Stone Age, IDLES, Inhaler, NNO, Skrillex, The Smile, Teddy Swims, Anetha, Bambounou b2b Mama Snake, Barry Can’t Swim, Brutalismus 3000, Dead Poet Society, Grandson, Kae Tempest, Koven, Mall Grab, Patrick Mason, Personal Trainer, Romy, Skin On Skin, Sleaford Mods, Soulwax, Sugababes, Backxwash, Bar Italia, Benwal, Bob Vylan, DJ Europarking b2b Slimfit, Fat Dog, Flowdan, Grove, Lucky Done Gone b2b Tsepo, Maduk, Mandidextrous, Mette, Model/Actriz, MSPaint, Rachel Chinouriri, Ramkot en Wargasm
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
732
665
3,75 euro voor een muntje, dat is 50 cent verschil met Pukkelpop (als je op voorhand inkoopt).
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
23
82
Mijn lijstje is bewust kort, want dan kan ik er verder nog omheen plannen en hoef ik hopelijk niks te skippen:
Fred Again, Pachyman, Jungle By Night, Hermanos Gutiérrez, Roísin Murphy, LA Priest, Peggy Gou, Barry Can't Swim.
Chillen of dansen, dat is het doel voor mij.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Mijn lijstje is bewust kort, want dan kan ik er verder nog omheen plannen en hoef ik hopelijk niks te skippen:
Fred Again, Pachyman, Jungle By Night, Hermanos Gutiérrez, Roísin Murphy, LA Priest, Peggy Gou, Barry Can't Swim.
Chillen of dansen, dat is het doel voor mij.
Uiteindelijk zal ik een hoop van mijn lijst ook niet zien. Omdat ik toch liever ergens wil chillen, ik ben afgeleid of omdat iemand me toch meesleept naar een comedy act in de Adonis (of iets dergelijks). Het is een leidraad met enkele must-sees.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.387
1.454
Queen of the stone age, Fred again, Big Thief, Idles, Nas, Roisin Murphy, Sampha, Skrillex, The Smile, Mama Snake, Barry Can't Swim, Blawan, Elephant, Half Moon run, Hudson, Joy Robison, Mall Grab, Overmono, Moodymann, Personal Trainer, Sedef Adasi, Skin on Skin, Soulwax, Spinvis, Sticks, Young Marco, Zwart Licht, Benwal, Blck Mamba, Ama Lou, Bar Italia, DJ Europarking, Fat Dog, French II, Flow Dan, Interplanetary Criminal, LDG en Tsepo, Narciss,


Als ik zo door de lijst heen ga, kom ik telkens weer wat nieuws tegen. Bijzonder sterke line-up. Erg jammer dar Fred again en The Smile waarschijnlijk op dezelfde dag de alpha/bravo gaan afsluiten. Nou staan die doorgaans niet op hetzelfde tijdstip, maar een beetje oke positie bij Fred gaat het niet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Davidd

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Queen of the stone age, Fred again, Big Thief, Idles, Nas, Roisin Murphy, Sampha, Skrillex, The Smile, Mama Snake, Barry Can't Swim, Blawan, Elephant, Half Moon run, Hudson, Joy Robison, Mall Grab, Overmono, Moodymann, Personal Trainer, Sedef Adasi, Skin on Skin, Soulwax, Spinvis, Sticks, Young Marco, Zwart Licht, Benwal, Blck Mamba, Ama Lou, Bar Italia, DJ Europarking, Fat Dog, French II, Flow Dan, Interplanetary Criminal, LDG en Tsepo, Narciss,


Als ik zo door de lijst heen ga, kom ik telkens weer wat nieuws tegen. Bijzonder sterke line-up. Erg jammer dar Fred again en The Smile waarschijnlijk op dezelfde dag de alpha/bravo gaan afsluiten. Nou staan die doorgaans niet op hetzelfde tijdstip, maar een beetje oke positie bij Fred gaat het niet worden.
Waar een wil is, is een weg. Stond vorig jaar ook in het voorste vak bij CdW na King Gizzard.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.533
5.384
Queen of the stone age, Fred again, Big Thief, Idles, Nas, Roisin Murphy, Sampha, Skrillex, The Smile, Mama Snake, Barry Can't Swim, Blawan, Elephant, Half Moon run, Hudson, Joy Robison, Mall Grab, Overmono, Moodymann, Personal Trainer, Sedef Adasi, Skin on Skin, Soulwax, Spinvis, Sticks, Young Marco, Zwart Licht, Benwal, Blck Mamba, Ama Lou, Bar Italia, DJ Europarking, Fat Dog, French II, Flow Dan, Interplanetary Criminal, LDG en Tsepo, Narciss,


Als ik zo door de lijst heen ga, kom ik telkens weer wat nieuws tegen. Bijzonder sterke line-up. Erg jammer dar Fred again en The Smile waarschijnlijk op dezelfde dag de alpha/bravo gaan afsluiten. Nou staan die doorgaans niet op hetzelfde tijdstip, maar een beetje oke positie bij Fred gaat het niet worden.
Dat is nog het mooie. Een Fred Again staat niet in mijn lijstje, maar kom ik er toch terecht dan nog zou ik me vermaken. Idd puik line-up, enige smet is Goldband voor mij. Maar verder vind ik het een behoorlijk goed balans.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en davadude

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
Ik heb voorlopig alleen Spiritbox, Skrillex, Idles en Wargasm vast als must-sees gemarkeerd. Als die vier allemaal niet overlappen ben ik een heel gelukkig mens. Verder staat er natuurlijk meer dan genoeg wat ik wil zien, maar ik wacht nog even tot het blokkenschema voordat ik me op te veel dingen ga verheugen. Heb net te vaak m'n halve wensenlijst weer door kunnen strepen op het moment dat alle clashes duidelijk werden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Anyway:

Ik ga voor een 14e keer en merk het wel. Vorig jaar ook overdag genoeg aangesproken geweest die mensen die gelijk over drugs beginnen te praten (als of er niks meer in de wereld is). En ik ben niet de enige die dit ervaren heeft, waren vorig jaar meerdere reacties dat men dit ervaarde. Dus dan kan je lastig stellen dat dit niet zo is.

Maar goed laten we idd niet die kant op gaan, en wachten op de nieuwe namen. Ik verwacht binnenkort wel de cabaret namen
Bijzonder. Ik spreek op Lowlands ook genoeg vreemden en heb echt nog nooit gehad dat ze (gelijk) over drugs gingen praten. Misschien zie je er uit als een dealer?
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
570
799
Ik heb voorlopig alleen Spiritbox, Skrillex, Idles en Wargasm vast als must-sees gemarkeerd. Als die vier allemaal niet overlappen ben ik een heel gelukkig mens. Verder staat er natuurlijk meer dan genoeg wat ik wil zien, maar ik wacht nog even tot het blokkenschema voordat ik me op te veel dingen ga verheugen. Heb net te vaak m'n halve wensenlijst weer door kunnen strepen op het moment dat alle clashes duidelijk werden.
Wargasm! Ben echt heel benieuwd, veel zin in. Slechter dan het optreden van zn vader vele jaren geleden kan het iig niet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
380
474
Wargasm! Ben echt heel benieuwd, veel zin in. Slechter dan het optreden van zn vader vele jaren geleden kan het iig niet worden.
Ik moest het even opzoeken (leuk detail trouwens), maar inderdaad die hebben destijds de tent behoorlijk leeg gespeeld.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke