Lowlands 2024

sjoeske

Campingartiest
18 jan 2020
66
81
Ben wel benieuwd wat we er nog bij gaan krijgen. Ik denk nog wel een handvol aan Lima + X-Ray acts, maar eerst zal er nog wat randprogrammering bekend gemaakt worden. Missen jullie nog een bepaald segment aan de muzieknamen?
Ik verwacht zo wie zo nog een reggae naam, of die heb ik gemist, normaal staat er elk jaar wel een reggae artiest in de Heineken
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Goed gevonden. Gaat wel hard zo helaas.
Ach ja, wat was het afgelopen keer? 3,70? En waarom zou het op DTRH duurder moeten zijn als bij LL? Is één pot nat.

Ik ben vandaag net terug van 2,5 week vakantie ver weg. Ik ging even wat boodschappen doen…. dan schrik je je pas de pleuris. Niet normaal hoe duur alles is.

Dus één weekend valt mij dan nog wel mee. Wat ik al eerder schreef, hobby’s kosten geld en LL is nu éénmaal mijn hobby.
 

nappel

Nieuw lid
3 mrt 2024
1
0
Ach ja, wat was het afgelopen keer? 3,70? En waarom zou het op DTRH duurder moeten zijn als bij LL? Is één pot nat.

Ik ben vandaag net terug van 2,5 week vakantie ver weg. Ik ging even wat boodschappen doen…. dan schrik je je pas de pleuris. Niet normaal hoe duur alles is.

Dus één weekend valt mij dan nog wel mee. Wat ik al eerder schreef, hobby’s kosten geld en LL is nu éénmaal mijn hobby.
Helaas zit niet iedereen in de positie waarin je je dat kan veroorloven, waardoor sommigen dan toch sneller neigen naar verboden middelen... Meestal niet ten goede van de algemene sfeer
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.555
Ach ja, wat was het afgelopen keer? 3,70? En waarom zou het op DTRH duurder moeten zijn als bij LL? Is één pot nat.

Ik ben vandaag net terug van 2,5 week vakantie ver weg. Ik ging even wat boodschappen doen…. dan schrik je je pas de pleuris. Niet normaal hoe duur alles is.

Dus één weekend valt mij dan nog wel mee. Wat ik al eerder schreef, hobby’s kosten geld en LL is nu éénmaal mijn hobby.
In 2023 was een munt op Lowlands 3,50 dus nu 25 cent erbij. Al waren er vorig jaar al diverse (dag)festivals waar een munt 3,70 was.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
Ach ja, wat was het afgelopen keer? 3,70? En waarom zou het op DTRH duurder moeten zijn als bij LL? Is één pot nat.

Ik ben vandaag net terug van 2,5 week vakantie ver weg. Ik ging even wat boodschappen doen…. dan schrik je je pas de pleuris. Niet normaal hoe duur alles is.

Dus één weekend valt mij dan nog wel mee. Wat ik al eerder schreef, hobby’s kosten geld en LL is nu éénmaal mijn hobby.
Ik had het DTRH topic nog niet gelezen. Ik dacht dat er nog iemand zo gek was om af en toe de FAQ te lezen voor updates :ROFLMAO:.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Helaas zit niet iedereen in de positie waarin je je dat kan veroorloven, waardoor sommigen dan toch sneller neigen naar verboden middelen... Meestal niet ten goede van de algemene sfeer
Haha, wat een conclusie. Dat valt toch wel mee joh. In de jaren '90 liep iedereen op LL te flippen op LSD, nu is het weer wat anders. Is van alle tijden en overal aanwezig. Maak je niet druk en alles mag, dat is het beste voor de sfeer.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Sja, de muntprijs. Vind het niet echt zo erg eigenlijk. Ja het is duur en als je je best doet, haal je de 100 euro per dag wel. Afhankelijk waar je gaat eten. Als je er op let, dan kan je met 50 a 60 euro per dag wel goed uit de voeten. Boodschappen voor de camping dan niet meegenomen. Zo lang ze alles maar goed kunnen faciliteren, dan maakt de prijs niet echt uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en LLoww

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
183
569
Als hier de discussie over de wenselijkheid van (il)legale middelen weer opwaait, weet je zeker dat het tijd wordt voor nieuwe namen. Ik denk ook niet dat er nog iets gezegd gaat worden wat niet al 100x benoemd is, binnen of buiten dit forum. Leef en laat leven.

Ik zie dat Damian Marley tijdens Lowlands in Amsterdam is, zou dat nog een naam kunnen zijn die ze in de laatste ronden droppen? Ik vond zijn optreden in 2016 echt ge-wel-dig en zou hem graag nog eens zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
ik heb geld zat maar neem gewoon liever een pil dan dat ik me helemaal lam zuip.
Mag je zelf weten, maar een ander mag net zo goed zeggen dat ze dit wel ervaren op de sfeer. Waar ik het mee eens ben als niet gebruiker. Het voelt wel of je op het verkeerde feestje bent als een ruim percentage straks staat van de pillen en jij niet. En dat lijkt wel erger te worden als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Timmetje

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Ik verwacht zo wie zo nog een reggae naam, of die heb ik gemist, normaal staat er elk jaar wel een reggae artiest in de Heineken

Ik zie dat Damian Marley tijdens Lowlands in Amsterdam is, zou dat nog een naam kunnen zijn die ze in de laatste ronden droppen? Ik vond zijn optreden in 2016 echt ge-wel-dig en zou hem graag nog eens zien.

Zou LL wel sieren wanneer ze doorstappen van de Damians en Ziggy's naar een nieuwere generatie. voldoende keuze. Waarschijnlijk wil LL voor de naam toch in de Marley familie blijven, dan zijn Julian en Skip nog wel opties deze zomer.

Of gewoon voor de oudere legends gaan, met Steel Pulse, Cimarons en Barrington Levy die in Europa zijn deze zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Novis95

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Mag je zelf weten, maar een ander mag net zo goed zeggen dat ze dit wel ervaren op de sfeer. Waar ik het mee eens ben als niet gebruiker. Het voelt wel of je op het verkeerde feestje bent als een ruim percentage straks staat van de pillen en jij niet. En dat lijkt wel erger te worden als je het mij vraagt.
Ik ga voor mijn 16e campingflight dit jaar en ik vind dit gewoon niet waar. In de eerste jaren was het in de Bravo 's nachts veel duisterder en vager. Ook omdat toen de Bravo aan 1 kant dicht was. Tevens was toen de hele campinglaan een zombielaan richting de (echte) 24-uurs. Dat is al heel lang niet meer zo. Go with the flow joh.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Zou LL wel sieren wanneer ze doorstappen van de Damians en Ziggy's naar een nieuwere generatie. voldoende keuze. Waarschijnlijk wil LL voor de naam toch in de Marley familie blijven, dan zijn Julian en Skip nog wel opties deze zomer.

Of gewoon voor de oudere legends gaan, met Steel Pulse, Cimarons en Barrington Levy die in Europa zijn deze zomer.
Alpha Blondy zou echt vet zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en Novis95

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
391
Als hier de discussie over de wenselijkheid van (il)legale middelen weer opwaait, weet je zeker dat het tijd wordt voor nieuwe namen. Ik denk ook niet dat er nog iets gezegd gaat worden wat niet al 100x benoemd is, binnen of buiten dit forum. Leef en laat leven.

Ik zie dat Damian Marley tijdens Lowlands in Amsterdam is, zou dat nog een naam kunnen zijn die ze in de laatste ronden droppen? Ik vond zijn optreden in 2016 echt ge-wel-dig en zou hem graag nog eens zien.
Haha inderdaad, gezeur elke keer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken