Graspop Metal Meeting 2024

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.268
1.344
Ik bedacht juist iets. En het is misschien een goede tip voor de ticketswappers. Vanaf 31 mei gaan de treintickets in VVK. Test of uw code werkt. Zo niet dan weet ge al vroeger dan pas aan de ingang dat ge het zitten hebt
 
  • Winning
Waarderingen: Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.715
3.533
Ik bedacht juist iets. En het is misschien een goede tip voor de ticketswappers. Vanaf 31 mei gaan de treintickets in VVK. Test of uw code werkt. Zo niet dan weet ge al vroeger dan pas aan de ingang dat ge het zitten hebt
Hmmm, een fake ticket krijg je gewoon nooit in handen als ze je bedonderen lijkt me.
Wanneer iemand een ticket verkoopt en dat zelf gewoon nog van plan is te gebruiken door als eerste binnen te gaan / meermaals verkocht heeft en er is iemand eerder binnen, ga je niet kunnen ontdekken via de treintickets tenzij die andere persoon ook een treinticket zou aanmaken.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.268
1.344
Hmmm, een fake ticket krijg je gewoon nooit in handen als ze je bedonderen lijkt me.
Wanneer iemand een ticket verkoopt en dat zelf gewoon nog van plan is te gebruiken door als eerste binnen te gaan / meermaals verkocht heeft en er is iemand eerder binnen, ga je niet kunnen ontdekken via de treintickets tenzij die andere persoon ook een treinticket zou aanmaken.
Ja dat gevaar is er ook natuurlijk maar een ander gevaar kan al wel hiermee uitgeschakeld worden: dat ze een refund aanvragen via Ticketmaster. Al kan het natuurlijk wel zijn dat iemand tussen 31 mei en 19 juni nog een refund vraagt. Ik weet wel niet of een refund aanvragen nog mogelijk is na de aankoop van een treinticket.
 

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
137
214
Ik neem aan dat er dit jaar weer pendelbussen naar Mol gaan en van Mol naar Graspop. Weet iemand de tijden van de bus van Graspop naar Mol?
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.268
1.344
Ik neem aan dat er dit jaar weer pendelbussen naar Mol gaan en van Mol naar Graspop. Weet iemand de tijden van de bus van Graspop naar Mol?
Op maandagochtend geloof ik non stop. En op woensdag en donderdag ook volgens mij. Op vrijdag, zaterdag en zondag volgend drukte denk ik
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
112
239
De Skully's gaan niet meer via vouchers of ticketmaster. Nu werkt het enkel nog via de QR code die aan uw ticketnummer is verbonden. De Voorverkoop Skully's worden dus rechtstreeks op uw 'bandje' gezet.
Thx for the info. En blijkbaar heb ik net de voorverkoop gemist.

Was van plan zoals elk jaar vouchers te snipen maar me dus lelijk mispakt. O well ☺️
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
736
674
Btw, betekent dit trouwens dat de metal moose er zeker niet staat (wegens niet op de timetable?)
Die komt helaas niet meer terug. Ze hadden het ook nooit Metal Moose moeten noemen, maar GMMs Classic Rock Café in het Sportpaleis ofzo.

De Metal Moose Bar op GMM 2022 was tof, maar buiten CRC met slecht geluid was er niets nieuws aan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.077
8.193
Of missschien omdat ze gewoon ontzettend goed zijn? ;)

Enthousiasme werkt nu eenmaal aanstekelijk.

Hoef je mij niet te vertellen dat ze goed zijn, dat weet ik als geen ander:p

Het is vooral opvallend dat het het type band is, dat zo gehypet wordt. Dat zijn nooit de oude bands en dan is UH nog een tikkeltje ouder.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
238
524
Op de donderdag start ik met Night Verses en Erra. Dan had ik een vraag, wat dan??
Eerste "gat" in mijn planning gevuld, Dying Wish heeft een plek veroverd in mijn schema!

De zoektocht gaat gestaag verder. Metalcore maten, moet ik kiezen voor Silverstein of Bleed from Within en waarom? Met jullie hulp wordt mijn schema compleet!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

MortalisVictrix

Campingartiest
27 okt 2022
57
138
Op de donderdag start ik met Night Verses en Erra. Dan had ik een vraag, wat dan??
Eerste "gat" in mijn planning gevuld, Dying Wish heeft een plek veroverd in mijn schema!

De zoektocht gaat gestaag verder. Metalcore maten, moet ik kiezen voor Silverstein of Bleed from Within en waarom? Met jullie hulp wordt mijn schema compleet!
Met nummers als "Into Nothing", "Utopia", "Levitate" en "I Am Damnation" brengt Bleed From Within de energie van een Parkway Drive met de groovy vuistslag van Pantera.
Deze Schotse jongens weten wel van spelen!

Edit: hoofdzakelijk Into Nothing geeft mij een onweerstaanbare drang om rondjes te rennen en dingen te slopen
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.594
7.589
Hoef je mij niet te vertellen dat ze goed zijn, dat weet ik als geen ander:p

Het is vooral opvallend dat het het type band is, dat zo gehypet wordt. Dat zijn nooit de oude bands en dan is UH nog een tikkeltje ouder.
Maar behalve dat het inderdaad ook bejaarden zijn, is Uriah Heep toch niet te vergelijken met andere classic rock acts die we op Graspop hebben gezien? Uriah Heep maakt hele andere muziek. Ze hebben een eigen unieke stijl, waarmee ze zelfs tegen de progressieve rock aan schurken. Daarnaast is het niet een band die voor de 849e keer naar Europa komt om op de automatische piloot de hits van toen over een nostalgisch publiek uit te strooien. Maar is het een band die tot op de dag van vandaag uitstekende albums aflevert en bovendien voor het eerst op Graspop staat.

Zat eens mijn eigen posts over Uriah Heep terug te zoeken, want ik wist dat ik ze al eerder had genoemd hier. En ik vond onderstaande, haha. Nu was headliner een tikje te enthousiast, maar het geeft wel aan dat ik al een tijd zat te wachten op Uriah Heep op Graspop.

Heerlijk nummer!! Ik heb zin om #UriahHeepToHeadlineGMM23 trending te maken op social media.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.417
Op de donderdag start ik met Night Verses en Erra. Dan had ik een vraag, wat dan??
Eerste "gat" in mijn planning gevuld, Dying Wish heeft een plek veroverd in mijn schema!

De zoektocht gaat gestaag verder. Metalcore maten, moet ik kiezen voor Silverstein of Bleed from Within en waarom? Met jullie hulp wordt mijn schema compleet!
Bleed from Within, sowieso! Hele strakke liveshow hebben deze mannen. En de afsluiter met I am Damnation en The End of all We Know is machtig. Hier ga je geen spijt van hebben, zie je daar vooraan.
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
119
218
De clash van dit jaar is voor mij toch echt wel Judas Priest en Pendulum. Ik weet nog niet wat ik ga doen, alleen naar Judas Priest en hopen dat ik nog binnen geraak bij Pendulum (ijdele hoop vrees ik) waar waarschijnlijk al mijn vrienden staan, of Judas Priest skippen en direct mee naar Pendulum...

Aaaarghh, Damn you Graspop! 🤯🫠
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MarcoReusel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
159
314
Maar behalve dat het inderdaad ook bejaarden zijn, is Uriah Heep toch niet te vergelijken met andere classic rock acts die we op Graspop hebben gezien? Uriah Heep maakt hele andere muziek. Ze hebben een eigen unieke stijl, waarmee ze zelfs tegen de progressieve rock aan schurken. Daarnaast is het niet een band die voor de 849e keer naar Europa komt om op de automatische piloot de hits van toen over een nostalgisch publiek uit te strooien. Maar is het een band die tot op de dag van vandaag uitstekende albums aflevert en bovendien voor het eerst op Graspop staat.

Exact om die reden: Nooit gedacht Uriah Heep nog live te kunnen zien en dan staan ze plots op Graspop! Ze hebben zoals je zegt de hits maar wel in combinatie met een heel sterk laatste album - ze zijn dus zeker nog niet uitgedoofd. Benieuwd wat het live geeft (jammer dat ze slechts 50 min. spelen) maar ze zijn alleszins een belangrijke factor geweest om toch een ticket te kopen voor zaterdag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.417
Op de donderdag start ik met Night Verses en Erra. Dan had ik een vraag, wat dan??
Eerste "gat" in mijn planning gevuld, Dying Wish heeft een plek veroverd in mijn schema!

De zoektocht gaat gestaag verder. Metalcore maten, moet ik kiezen voor Silverstein of Bleed from Within en waarom? Met jullie hulp wordt mijn schema compleet!
Bleed from Within, sowieso! Hele strakke liveshow hebben deze mannen. En de afsluiter met I am Damnation en The End of all We Know is machtig.
GRRRRRRRRRRRRR

Word gek van jullie, planning klaar en dat laten jullie me weer opnieuw luisteren en twijfelen.
Zie je daar vooraan, gezellig!😘
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: MasterJub en Loek123

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
31
68
Op de donderdag start ik met Night Verses en Erra. Dan had ik een vraag, wat dan??
Eerste "gat" in mijn planning gevuld, Dying Wish heeft een plek veroverd in mijn schema!

De zoektocht gaat gestaag verder. Metalcore maten, moet ik kiezen voor Silverstein of Bleed from Within en waarom? Met jullie hulp wordt mijn schema compleet!
Hoewel ik Bleed from within ook heel goed vind, ga ik toch voor het meezinggehalte van Silverstein. 1 van mijn topfavorieten van het festival, maar ik heb wel de indruk dat ik 1 van de weinigen ben die deze keuze zou maken :)
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en MasterJub

Gebruikers die dit onderwerp bekijken