Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.757
3.496
Hier borg van Inferno wel terug, maar parkeerticket ook nog niet.
Met dat parkeerticket was toch ook iets van dat goede doel ofzo? Volgens mij zouden ze pas na een week ofzo opstarten met het terugbetalen. Logisch dat dit iets later gaat komen, maar ik vermoed zo dat de Inferno-borg toch wel meer geld was dan het parkeerticket dus je krijgt het geld wel in de juiste volgorde terug ;-)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.321
3.268
Mijn parkeertickets zijn net terugbetaald, volgens Reddit zijn er nog mensen die het gisteren of vandaag hebben terugbetaald gekregen.
Het zal wel druppelsgewijs allemaal gebeuren.

Ik heb alle 4 tickets terugbetaald gekregen, ondanks dat ik er 2 gebruikt heb :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.317
2.644
Met dat parkeerticket was toch ook iets van dat goede doel ofzo? Volgens mij zouden ze pas na een week ofzo opstarten met het terugbetalen. Logisch dat dit iets later gaat komen, maar ik vermoed zo dat de Inferno-borg toch wel meer geld was dan het parkeerticket dus je krijgt het geld wel in de juiste volgorde terug ;-)
Ja. Ik wou dat formulier invullen toen ik thuis kwam van Werchter maar toen ging dat niet meer.
Vandaag staat het op mijn rekening.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.661
3.476
Ja. Ik wou dat formulier invullen toen ik thuis kwam van Werchter maar toen ging dat niet meer.
Vandaag staat het op mijn rekening.
Heb inderdaad het formulier ook ingevuld. Die €15 was bij wijze van spreken toch al uitgegeven. En ik vond het geweldig hoe de hele bevolking van Dessel met de situatie om is gegaan. Dus dat geld voor het jeugdcentrum is ze van harte gegund.
 

pidie

Randprogramma
26 okt 2018
100
211
Vandaag ontvangen!
De refundperiode loopt van donderdag 27 juni tot en met donderdag 11 juli. Na die datum is het niet meer mogelijk een refund aan te vragen. De refunds gebeuren ten laatste op 1 augustus 2024. Dus alle refunds kunnen nog tot uiterlijk 1 aug uitgebetaald worden en dit zal dan ook wel voor de parkingtickets gelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
154
240
In Flames spelen eind Juni 2025 Rock Imperium Festival in Spanje. 1e kansmaker voor GMM 2025?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken