Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.487
8.142
Graspop heeft de merch store ook weer open gegooid, dus mocht iemand nog iets willen kopen van gmm2024 dan kan dat nu weer.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.471
724
Zo, na bijgekomen te zijn van zowel Graspop als Jera, hier mijn top 10!
10. Alice Cooper - Op die leeftijd nog zo veel energie en zo'n goede showman!
9. John Coffey - Dit is gewoon een van "mijn bandjes" met onderhand 36x gezien te hebben, eindelijk eens op "mijn festival"
8. Ne Obliviscaris - Deze aanrader door het forum heeft echt genoeg indruk op me gemaakt dat ik gelijk voor kaarten ga voor hun show in de Effenaar komende tour!
7. Ice Nine Kills - Ja dit blijft toch zo'n heerlijke showband! Nieuwe show die ook mooi heeft uitgepakt ondanks dat ze een kleinere festival setup moesten doen
6. Avantasia - Mooi sing along feestje met een mooie verrassing van Tommy van Kamelot als gast! Blijft altijd goed live!
5. Kamelot - Blijft toch een van mijn favorieten. Nooit een slechte show gezien! En een Melissa die me nog herkende van Ad Infinitum waardoor ze 2 pogingen deed met een setlist naar me te gooien (2e succesvol!)
4. Bring Me The Horizon - Ik wist dat dit een goede show zou worden, maar in mijn ogen toch wel DE headliner dit jaar. Die mogen zeker terugkomen over een paar jaar, zeker klaar als headliner voor de major festivals!
3. Alien Weaponry - Kregen het publiek echt heerlijk mee en hebben me nooit teleurgesteld. Beetje van een klein afstandje gekeken, had graag wat verder naar voren willen gaan, maar dat is weer zon hindsight dingetje.
2. Pendulum - Ja, moet ik hier nog uitleg voor geven? Dit was een feest en een super boeking!
1. Blind Guardian - Dit was echt een hele mooie! Iedereen meeschreeuwen met Bard's Song en voor de rest een grote golf aan stevige power metal! Volgende keer wel langer graag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken