Rock Werchter 2026

De Editors/Snow Patrol/Elbow van dit jaar voor mij. Euforisch indiepop hits meebrullen met een uitpuilende barn, met als kers op de taart de absolute chaos bij Take Me Out en This Fire
Heeft niks met deze editie te maken, maar Elbow is toch echt wel een klasse apart vergeleken met die andere drie. Die hebben geen hits gehad en houden het best intiem, terwijl die andere drie enorme knaldrang hebben. Plus dat het kwalitatief gezien ook een stuk beter is.

Heeft niks met deze editie te maken, maar Elbow is toch echt wel een klasse apart vergeleken met die andere drie. Die hebben geen hits gehad en houden het best intiem, terwijl die andere drie enorme knaldrang hebben. Plus dat het kwalitatief gezien ook een stuk beter is.
Elbow heeft zeker wel een paar hits gehad.

Elbow heeft zeker wel een paar hits gehad.
Wij hebben echt een andere definitie van een hit. Elbow komt nooit in de buurt van een Take Me Out of Chasing Cars (en ongetwijfeld heeft Editors ook zo'n nummer, zit ik minder goed in want ik heb niks met Editors). Iets bekendere nummers kan ik inkomen, maar echte hits niet.

Users who are viewing this thread