Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Best een informatief filmpje over de ongelooflijke hype die er op dit moment rond Taylor Swift heerst in de VS. Was nog niet als zodanig tot mij doorgedrongen. Wel even voorbij de clickbaity titel en thumbnail kijken haha, is een goed kanaal wat ik al jaren volg maar ook die moeten meedoen aan het youtube spelletje soms:
Met de mogelijke reünie van Oasis lijkt de giftigste broedertwist in de muziekwereld bijgelegd. Britse fans hopen dat Noel en Liam Gallagher, water en vuur, voor even op hun tong bijten.
Eagles kondigt hun afscheidstournee aan met Steely Dan als special guest. Knap dat die het 52 jaar lang vol hebben kunnen houden. Niks in Europa, alleen de VS, maar neem aan dat echt het laatste van het laatste is.
Eagles kondigt hun afscheidstournee aan met Steely Dan als special guest. Knap dat die het 52 jaar lang vol hebben kunnen houden. Niks in Europa, alleen de VS, maar neem aan dat echt het laatste van het laatste is.
Made In America festival is ook in zijn geheel gecanceld. Officieel "om logistieke redenen", maar Lizzo stond hier als headliner dus... Die gaan we na de beschuldigingen even niet op lineups en podia zien lijkt me. Terecht ook.
Alvast voorsorterend op een toekomstige nobelprijs voor de literatuur voor TayTay, in navolging van Bob Dylan?
Zonder dollen vind ik het best leuk dat er meer aandacht komt voor de literaire waarde van songteksten. Ik wist niet dat de literaire referenties in Taylor Swift haar liedjes zo sterk waren, maar zeker de meer folksy albums zijn wel verhalend, dus ik kan mij voorstellen dat een literatuur professor daar wel een interessant vak omheen kan bouwen.