Pop & Rock Chat

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Hier kunnen jullie alles kwijt over Pop & Rock artiesten die de komende maanden, jaren, decennia en eeuwen op festivals staan!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Best een informatief filmpje over de ongelooflijke hype die er op dit moment rond Taylor Swift heerst in de VS. Was nog niet als zodanig tot mij doorgedrongen. Wel even voorbij de clickbaity titel en thumbnail kijken haha, is een goed kanaal wat ik al jaren volg maar ook die moeten meedoen aan het youtube spelletje soms:

 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
Eagles kondigt hun afscheidstournee aan met Steely Dan als special guest. Knap dat die het 52 jaar lang vol hebben kunnen houden. Niks in Europa, alleen de VS, maar neem aan dat echt het laatste van het laatste is.
Volgens Rolling Stone Magazine is dit de eerste leg en loopt de tour tot in 2025. Dus dat zou mooi zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Alvast voorsorterend op een toekomstige nobelprijs voor de literatuur voor TayTay, in navolging van Bob Dylan?

Zonder dollen vind ik het best leuk dat er meer aandacht komt voor de literaire waarde van songteksten. Ik wist niet dat de literaire referenties in Taylor Swift haar liedjes zo sterk waren, maar zeker de meer folksy albums zijn wel verhalend, dus ik kan mij voorstellen dat een literatuur professor daar wel een interessant vak omheen kan bouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken