Pop & Rock Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
The Veils aangekondigd in Rotterdam in januari. Ken de band qua naam wel en beschrijving ook interessant. Hier mensen die ze weleens live hebben gezien? Is het een aanrader om eens mee te pakken? Luister laatste tijd met de misses veel donkere folk/folk rock en dit zou weleens mooi in dat straatje kunnen passen

Deze post is alweer van even geleden, maar ik trek 'm graag mee naar boven. Zijn er fans hier/ mensen die eerder The Veils hebben gezien? Ik luister er met tijden erg graag naar. 'Lavinia' is mij het bekendst, ik vind The Leavers Dance ook schitterend. Ik ben benieuwd (samen met @Joslittel ) naar jullie live-bevindingen!
Het klinkt behoorlijk 'episch', bezwzen, classic, enz enz. maar toch heb ik ze nooit gespot op een festival, ze zijn ook nooit in mijn suggesties voorbij gekomen bij alle podia-aankondigingen enz . Is er een reden dat dit zo oppervlakkig blijft?
En nu ook nieuw leven @Joslittel voor je post; The Veils zijn aangekondingd voor Vestrock 31 mei! dit opent misschien wel deuren voor een Werchter , evenals zo'n beetje alle andere festivals in de Benelux. ik zou ze graag zien

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat dit maar de plek is weer ik dit achterlaat:

Tijdje niet actief geweest op het forum, dus wellicht is het allemaal al besproken:

Ik kan op z'n tijd ook een goede popplaat echt waarderen, maar wat is die nieuwe plaat (ondertussen al lang niet meer zo nieuw) van Shawn Mendes saai en wat ie met Hallelujah heeft gedaan is bijna misdadig.

En nog een bold statement: die nieuwe zangert van Kensington is volgens mij echt een leuke vent en vind het nu al beter klinken dan het origineel😛

Users who are viewing this thread