Heb je deze foto's zelf gemaakt? Heb je enig idee wat die onderste foto is?Ze zijn begonnen..
Gras ligt er top bij nu..
#dessel
#vandaag
#gmm24
Heb je deze foto's zelf gemaakt? Heb je enig idee wat die onderste foto is?Ze zijn begonnen..
Gras ligt er top bij nu..
#dessel
#vandaag
#gmm24
Between Two Worlds is inderdaad wel een fijn nummer!Misschien vind je het Sonic Origami album van ze wel wat, staat nog één nummer van op de setlist als het goed is. Ik ken ook niet alles van ze, maar dat album luister ik wel regelmatig
Het voordeel is wel dat er geen band meer tegelijk op de Jupiler stage zal spelen.Bij het zien van de timetable sprong ik een gat in de lucht toen ik zag dat Brutus ook is in te schuiven nog voor het headlinerduo A7X en BMTH.
Maar op advies van dit forum me gaan inluisteren in Uriah Heep. Nou, ik heb een nieuwe must see erbij.
Maar is Brutus dan nog wel te bereiken? Staat 5 minuten later in de Metal Dome.
Between Two Worlds is inderdaad wel een fijn nummer!
Drug Church ken ik niet, maar als je fan bent van Thin Lizzy moet je bij Brian Downey zijn!Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).
Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool
Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
Mooi schema! Bij Erra, Bleed from within, Bury Tomorrow, NeO en Tool zal ik wel ergens vooraan te vinden zijnBedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool
Dat was voor mij ook een kleine clash, maar Drug Church vind ik steeds minder worden zoveel te meer ik het hoor en bij Brian Downey net andersom. Plus, ik vind Drug Church een beetje gelijkaardig aan Thursday en die staan ook in mijn planning. Vandaar dus mijn keuze voor Brian Downey.Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool
Ja dat dus. Echt no way dat ik dat ga skippen. Inderdaad een aanzienlijke kans dat Brutus dan vol is maar Uriah Heep kijk ik af. Plan B is Brutus lekker meepakken op Werchter (wel met minder sfeer op de main) en even genieten van de set van Architects. Ook helemaal dikke prima.Easy livin' skippen? Heiligschennis Jamel
Dat is de opbouw voor een tentenconstructie. Vraag me niet hoe dat juist in z'n werk gaat, maar die opstaande stukken zijn volgens mij de basis voor het dakgewelf.Heb je enig idee wat die onderste foto is?
Dat zijn de verschillende delen, die liggen nu op hun kant zodat ze die opstaande stukken daar in kunnen steken.Dat is de opbouw voor een tentenconstructie. Vraag me niet hoe dat juist in z'n werk gaat, maar die opstaande stukken zijn volgens mij de basis voor het dakgewelf.
Haha wij zien elkaar de hele week denk ik, onze smaak komt redelijk overeen als ik het zo zie.Mooi schema! Bij Erra, Bleed from within, Bury Tomorrow, NeO en Tool zal ik wel ergens vooraan te vinden zijn
Tijdens Drug Church en Brian Downey is mijn uitrust/eet momentje, dus daar kan ik je verder niet mee helpen
Van POD/Amaranthe/Vintage Caravan heb je al wel iets staan neem ik aan?
Wellicht dat Dominum wel wat voor je is, past wel goed bij brothers of metal, leuke combi.Alleen de Donderdag aanwezig, denk dat is grotendeels mijn route wordt.
Brothers Of Metal- Alien Weaponry- BabyMetal-Hanabie-Heart-Crosses-All then Wichtes-Tool
Daartussen nog wat gaten om op te vullen, maar beetje rustig rondlopen is ook een optie. Het lastige wordt vooral nog kiezen voor een stukje Polyphia, en dan achteraan Tool, of eerder naar Tool en dan nog stukje Alice meepakken.