Graspop Metal Meeting 2024

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
151
297
Bij het zien van de timetable sprong ik een gat in de lucht toen ik zag dat Brutus ook is in te schuiven nog voor het headlinerduo A7X en BMTH.

Maar op advies van dit forum me gaan inluisteren in Uriah Heep. Nou, ik heb een nieuwe must see erbij.

Maar is Brutus dan nog wel te bereiken? Staat 5 minuten later in de Metal Dome.
Het voordeel is wel dat er geen band meer tegelijk op de Jupiler stage zal spelen.

Dus hier heb je al geen last meer van mocht je achteraan of net buiten de Dome terechtkomen.

Ik ga het er alleszins op wagen.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
232
503
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).

Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool


Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
151
297
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).

Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool


Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
Drug Church ken ik niet, maar als je fan bent van Thin Lizzy moet je bij Brian Downey zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90 en MasterJub

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.421
7.952
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).

Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool


Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
Mooi schema! Bij Erra, Bleed from within, Bury Tomorrow, NeO en Tool zal ik wel ergens vooraan te vinden zijn

Tijdens Drug Church en Brian Downey is mijn uitrust/eet momentje, dus daar kan ik je verder niet mee helpen
Van POD/Amaranthe/Vintage Caravan heb je al wel iets staan neem ik aan?
 
  • On fire
Waarderingen: MasterJub

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.011
8.080
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).

Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool


Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??

Brian Downey is de drummer van Thin Lizzy. Hij speelt alleen maar Thin Lizzy nummers. Dat maakt het misschien al wat bekender
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
31
68
Bedankt voor de mooie reacties. Net een stuk of 6-7 nummers van zowel Silverstein als Bleed from Within geluisterd.
Ik begrijp de opmerking over een lekker meezinggehalte bij Silverstein, klinkt goed! Bij Bleed from Within is het goed beuken.
keuze: Bleed from Within (ik zie jullie vooraan @Loek123 en @MortalisVictrix ).

Dat betekent dat donderdag voor mij klaar is. Ik presenteer u:
Night Verses
Erra
Dying Wish
Bleed from Within
Shadow of Intent
Bury Tomorrow
Asinhell
Counterparts
Kerry King
Comeback Kid
Ne Obliviscaris
Crosses
stukje Alice Cooper
Polyphia
Tool


Helpen jullie weer mee? Want het volgende gat op vrijdag breekt aan!
Ik heb al staan Until I Wake, Lansdowne en Brand of Sacrifice, maar dan....
Brian Downey's Alive and Dangerous, of Drug Church? Ik ken het allebei niet, waar moet ik aan beginnen??
Dat was voor mij ook een kleine clash, maar Drug Church vind ik steeds minder worden zoveel te meer ik het hoor en bij Brian Downey net andersom. Plus, ik vind Drug Church een beetje gelijkaardig aan Thursday en die staan ook in mijn planning. Vandaar dus mijn keuze voor Brian Downey.
 
  • Wow
Waarderingen: MasterJub

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.486
Heb je enig idee wat die onderste foto is?
Dat is de opbouw voor een tentenconstructie. Vraag me niet hoe dat juist in z'n werk gaat, maar die opstaande stukken zijn volgens mij de basis voor het dakgewelf.

Aanvulling: Pukkelpopper heeft hier eens goede foto's geplaatst hoe zo'n opbouw verloopt (op pukkelpop)
 
Laatst bewerkt:

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
123
247
Dat is de opbouw voor een tentenconstructie. Vraag me niet hoe dat juist in z'n werk gaat, maar die opstaande stukken zijn volgens mij de basis voor het dakgewelf.
Dat zijn de verschillende delen, die liggen nu op hun kant zodat ze die opstaande stukken daar in kunnen steken.
Vervolgens wordt zo'n kant 90 graden gedraaid zodat die stukken die nu rechtop staan naar links of rechts wijzen en daar verbonden worden met het volgende deel.
Zo krijg je de structuur van de tent waarin vervolgens de zeilen/deuren/ramen/... ingepast worden.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
232
503
Mooi schema! Bij Erra, Bleed from within, Bury Tomorrow, NeO en Tool zal ik wel ergens vooraan te vinden zijn

Tijdens Drug Church en Brian Downey is mijn uitrust/eet momentje, dus daar kan ik je verder niet mee helpen
Van POD/Amaranthe/Vintage Caravan heb je al wel iets staan neem ik aan?
Haha wij zien elkaar de hele week denk ik, onze smaak komt redelijk overeen als ik het zo zie.
Wanneer ik uit Drug Church/Brian Downey ben ga ik verder met het schema, ik laat het weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays en Loek123

Nr1SoPfan

Nieuw lid
5 nov 2023
2
11
Heb m'n looproutes ook uitgestippeld. vet = must-see, schuin = stukje meepikken van afstand

Donderdag ;
Brothers Of Metal - Dominum - Dying Wish - Amaranthe - Babymetal - Health - Doro - Textures - Hanabie. - Heart - Ne Obliviscaris - Megadeth - Alice Cooper - Max & Iggor Cavalera -Tool
2 bands die ik vanwege clashes moet skippen ; Night Verses en Alien Weaponry.

Vrijdag ;
Svartsot - Gel - Brian Downey - P.O.D. - Hammerfall - Fear Factory - Bruce Dickinson - Avantasia - Electric Callboy - Turnstile - Judas Priest - Pendulum - Five Finger Death Punch
Ook hier 2 bands niet vanwege clash ; Tarja en Biohazard

Zaterdag ;
Pest Control - Fleddy Melculy - Deathbyromy - Red - Ice Nine Kills - Frog Leap - Pain - Mr. Bungle - Empire State Bastard - Uriah Heep - Brutus - Blind Guardian - Avenged Sevenfold - Kamelot
3 clashes ; Steel Panther, Batushka en Glenn Hughes

Zondag ;
Wargasm - The Last Internationale - Totolicious - Extreme - Make Them Suffer - Vukovi - Ereb Altor - Body Count - Corey Taylor - Deep Purple - Slaughter To Prevail - Igorrr - Emperor - Machine Head
Lastigste dag wat clashes betreft, 4 bands die ik graag gezien had ; Future Palace, Skynd, Dream State en Ihsahn
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
123
247
Ook maar eens een plannetje opgesteld. Al kan dat de komende maand nog wijzigen (waarschijnlijk):

Brothers Of Metal - Dominum - ...- Amaranthe - Babymetal/Asinhell (beetje van beide) - Doro - ... - Heart (stukje) - Ne Obliviscaris - ... - Alice Cooper/Polyphia/Cavalera (wat van alledrie) - Tool

Svartsot - Gel - Khemmis - Brian Downey - P.O.D./Borknagar (nog steeds niet kunnen kiezen) - Hammerfall - Fear Factory - Bruce Dickinson - Avantasia - Electric Callboy - Tarja - Pendulum

Spoil Engine - Fleddy Melculy - ... - Vola - Frog Leap - Pain - Mr. Bungle - Uriah Heep - Brutus - Blind Guardian - ... - Kamelot

John Coffey - ... -Dream State - Ihsahn - Ereb Altor/Body Count (beide een deel) - Corey Taylor - Dark Funeral - Scorpions/Emperor
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
40
52
Alleen de Donderdag aanwezig, denk dat is grotendeels mijn route wordt.
Brothers Of Metal- Alien Weaponry- BabyMetal-Hanabie-Heart-Crosses-All then Wichtes-Tool

Daartussen nog wat gaten om op te vullen, maar beetje rustig rondlopen is ook een optie. Het lastige wordt vooral nog kiezen voor een stukje Polyphia, en dan achteraan Tool, of eerder naar Tool en dan nog stukje Alice meepakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.421
7.952
Alleen de Donderdag aanwezig, denk dat is grotendeels mijn route wordt.
Brothers Of Metal- Alien Weaponry- BabyMetal-Hanabie-Heart-Crosses-All then Wichtes-Tool

Daartussen nog wat gaten om op te vullen, maar beetje rustig rondlopen is ook een optie. Het lastige wordt vooral nog kiezen voor een stukje Polyphia, en dan achteraan Tool, of eerder naar Tool en dan nog stukje Alice meepakken.
Wellicht dat Dominum wel wat voor je is, past wel goed bij brothers of metal, leuke combi.

Verder nog een vraagje. Waarom is je username bamischijfmetmayo en heb je als avatar een plaatje van een broodje met een bamischijf, maar zonder mayo?
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
31
68
Na veel lastige keuzes :cry: is mijn planning ook af:

Donderdag

Solence - Dominum - Silverstein - Amaranthe - Bury Tomorrow - Counterparts - Heart - Underoath - Alice Cooper

Vrijdag

Dynazty - Landsdowne - Brian Downey - The Vintage Caravan - HammerFall - Deez Nuts - Stukje Bruce Dickingson - Avantasia - Electric Callboy - Thursday - Judas Priest - Five Finger Death Punch

Zaterdag

Defects - Iron Allies - DeathByRomy (Sorrynotsorry :)) - Red - Ice Nine Kills - Steel Panther - Pain - While she Sleeps - Architects - Limp Bizkit - Avenged Sevenfold - Bring me the Horizon

Zondag

Future Palace - Skynd - Atreyu - Extreme - Black Stone Cherry - Stukje Vukovi - Crownshift - Corey Taylor - Scorpions - Machine Head

Leuk om verschillende genres leuk te vinden, maar moeilijk om te kiezen soms dan ;) Laat Graspop maar komen, ben er klaar voor!!
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
232
503
Oef oef, lastige keuzes. Ik heb zowel Drug Church als Brian Downey geluisterd.
Brian Downey heerlijke classic rock, die Thin Lizzy nummers zijn top. Ik zie mezelf al helemaal met een biertje langgerekt liggen, het gras tussen mijn tenen, luisterend naar The Boys Are Back in Town.
Maar toen kwam Drug Church. Simpele gitaarakkoorden, af en toe wat leads en riffjes ertussendoor. Maar laat ik daar nu net fan van zijn. Luistert erg goed weg en als voorbereiding op al het andere gitaargeweld is het ook niet verkeerd.

Dit is een lastige, en kan zomaar veranderen, maar de keuze is voor nu gevallen op ... Brian Downey's Alive and Dangerous!
Hopende ook op dat zonnige weer en een mooie groene weide ;)


Vanavond ga ik naar Ichika Nito in de Melkweg, iets heel anders, maar ook leuk. Japanner die heerlijk kan pingelen, riffen, tappen en spelen op z'n gitaar.
Morgen ben ik terug met nieuwe vragen om mijn schema perfect te krijgen en het vervolg van de looproute op de vrijdag. Tot dan!
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
278
470
Planning is voor mij ook volledig klaar =>

Donderdag:
Night Verses, Bleed From Within, Alien Weaponry, Bury Tomorrow, Asinhell,
Kerry King, Ne Obliviscaris en Tool.

Vrijdag:
Brand of Sacrifice, P.O.D., Dying Fetus, Fear Factory, Vltimas, Nile, Electric Callboy en Pendulum.

Zaterdag:
Defects, Fleddy Melculy, Suffocation, Pestilence, Frog Leap, Rotting Christ en Limp Bizkit.

Zondag:
Sanguisugabogg, Crystal Lake, Make Them Suffer, Crownshift, The Black Dahlia Murder, Slaughter To Prevail, Thy Art Is Murder en Machine Head.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken