Bruce Springsteen

Dat is zeker beter! Voorbeeld rij 2 en Voorbeeld 2. Wel beide een rij lager qua vakken (oneven vakken ipv even vakken).

Maar sowieso al super dat je erbij bent (en niet bovenin het stadion) 🏆
Ja, die zag ik ook!
Het liefst zou ik nog een beetje meer opschuiven naar links (of rechts), richting podium, zoals op avond 1.

Maar zoals je zegt, ik ben er bij, op een relatief okay plek!

M'n tier 3 was binnen 5 minuten weg via VivaTickets resale.

Bericht op fb: Bruce Springsteen and The E Street Band kick off "The Land of Hope and Dreams Tour" in Manchester next week!

• Leuk
Waarderingen: Jos
Komende tour heet officieel: The Land Of Hope and Dreams Tour

Dit was nog niet bekend dacht ik? Kunnen we dan ook een andere opbouw zien van de setlist?

Zojuist op de sociale media van Springsteen verschenen dat de komende tour een nieuwe naam krijgt "The Land of Hope and Dreams Tour". Dit hint naar een nieuwe vormgeving waarbij de huidige situatie in Amerika (en de wereld) een grote rol gaat spelen bij de keuze van de muziek en de algehele boodschap die Bruce en de E Street Band willen overbrengen. Benieuwd naar de wijzigingen in de setlist!

Met deze tournaam verwacht ik veel verwijzingen naar de regering Trump en de oorlogen in Oekraïne en Gaza.
Maar is het dan geen vervolg op de tours van 2023 - 2024? Of toch een beetje, met een andere invalshoek?

Laatst bewerkt:
Heb m'n ticket voor Milan N2 kunnen upgraden, dus heb ticket te koop (uiteraard tegen face value) voor diegene die nog zoekt (vak 138).

Users who are viewing this thread