Ik ben naar … geweest en het was …

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.534
1.732
Gisteravond Loyle Carner in Tivoli; wat een geweldige persoonlijkheid. Een charisma van heb ik jou daar, met rake teksten die écht over komen. Menig leeftijdgenoot naast me zien staan met tranen in de ogen. Tot zondag in de Klub C op Werchter! Gaat dat zien mensen!
Ik sluit me volledig aan bij mijn voorganger. Loyle is een fijn mens en maakt nog fijnere muziek. De hele avond met een glimlach van oor tot oor staan luisteren.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
179
114
Eergisteren last minute naar The Streets in de Melkweg gegaan. Wat een feest! Vooral bij de oudere hits ging het goed los, maar ook het nieuwere werk werd gespeeld. Er werd een pit gemaakt, mensen gooiden ouderwets met bekers bier. Top plezier!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.831
6.567
Taylor Swift. Fijne setlist (had niet teveel opgezocht van tevoren) waarin ik het blokje Folklore/Evermore het tofst vond. Visueel ook echt een spektakel. ArenA blijft een galmbak en het was net iets te lang, maar een dikke 4/5. Later misschien nog een groter verslag, wil ook niks spoilen voor mensen die vandaag en morgen nog gaan. Blij dat ik gisteren toch kon gaan!

Oh, en skip die merchstand buiten vooraf. Die zijn nadien ook nog open en dan staat er geen kip meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken