Concertaankondigingen

Muse op 29 en 30 november naar de Ziggo Dome mannekes.

P.S.: Ik denk dat dit de eerste keer is dat de prijs (misschien wel expres) niet bekend is gemaakt? Niet via Mojo en niet via Ticketmaster. Dat wordt pas woensdag bekend (tijdens de VVK).
De prijs is wel vaker pas op moment van verkoop te vinden. Vervelend altijd.

Muse op 29 en 30 november naar de Ziggo Dome mannekes.

P.S.: Ik denk dat dit de eerste keer is dat de prijs (misschien wel expres) niet bekend is gemaakt? Niet via Mojo en niet via Ticketmaster. Dat wordt pas woensdag bekend (tijdens de VVK).
Bijzonder wel dat ze België lijken over te slaan. Opschrijven voor Rock Werchter / Werchter Parklife dan maar?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en JP5
De prijs is wel vaker pas op moment van verkoop te vinden. Vervelend altijd.
In de Ziggo Dome? Kan me niet voor de geest halen dat dat eerder is gebeurd.
Phoebe die gewoon even de Ziggo uitverkoopt. Damn.
Bijzonder. Had dat niet verwacht nadat de AFAS vier jaar geleden niet uitverkocht. Heb ik iets gemist waardoor ze opeens vele malen populairder is geworden?

In de Ziggo Dome? Kan me niet voor de geest halen dat dat eerder is gebeurd.

Bijzonder. Had dat niet verwacht nadat de AFAS vier jaar geleden niet uitverkocht. Heb ik iets gemist waardoor ze opeens vele malen populairder is geworden?
Boygenius en TikTok denk ik

Precies, tijdens hij 'solo afwezigheid' heeft ze veel nieuwe fans erbij gekregen daardoor en die reizen ook wel gerust voor dit zie het circus rond de shows in Amerika.
Die prijzen in de VS zijn echt off the charts, maar daar is ze denk ik ook flink groter geworden doordat ze opener was tijdens Taylor Swifts Eras tour.

Laatst bewerkt:
Waarom zucht? Mooie manier van artiesten om nieuwe fans te krijgen.
Maar da's toch iets anders? Ik vind het prima dat artiesten nieuwe fans krijgen en dat dat op allerlei manieren gebeurd, maar voornamelijk door TikTok kunnen artiesten nu in één keer doorstomen naar de grote zalen i.p.v. klein te starten. Het gaat me dus meer om de snelheid. Je hoeft tegenwoordig geen album uitgebracht te hebben of er maar eentje te hebben om dergelijke zalen te vullen. Dat geldt misschien iets minder voor Phoebe, maar zonder TikTok had ze waarschijnlijk weer in een AFAS of simpelweg de 013 gestaan. En vanuit daar kom je weer op de prijsdiscussie van laatst, maar die hoeft niet opnieuw gevoerd te worden.

Alleen was Boygenius toen ook wel al een heel ding. Gooi het maar op TikTok dan. Zucht.
Opvallend ook het verschil in populariteit tussen Phoebe en Julien/Lucy. Die twee laatste hebben ook een sterke solo output. Lucy eigenlijk ook erg dichtbij Phoebe qua sound.

Maar da's toch iets anders? Ik vind het prima dat artiesten nieuwe fans krijgen en dat dat op allerlei manieren gebeurd, maar voornamelijk door TikTok kunnen artiesten nu in één keer doorstomen naar de grote zalen i.p.v. klein te starten. Het gaat me dus meer om de snelheid. Je hoeft tegenwoordig geen album uitgebracht te hebben of er maar eentje te hebben om dergelijke zalen te vullen. Dat geldt misschien iets minder voor Phoebe, maar zonder TikTok had ze waarschijnlijk weer in een AFAS of simpelweg de 013 gestaan. En vanuit daar kom je weer op de prijsdiscussie van laatst, maar die hoeft niet opnieuw gevoerd te worden.
Ja, eens hoor. Al denk ik dat Phoebe hier inderdaad niet perse het beste voorbeeld in is.

Users who are viewing this thread