Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Ja, ik had me er ook wel op ingesteld. Het was vooral de zaal indeling die me tegenviel. Rest wel gecalculeerd omheen gewerkt. Maar blijft suboptimaal 😅
Haha ja het is behelpen met die zalen daar. Ook wel eens in Palladium geweest, dat is nog erger.

• Verdrietig
Waarderingen: Brian
Kraftwerk in het Klokgebouw. Geinig een keer gezien te hebben, voelde wel een beetje als playbackshow.

Willen alle boomers wel alsjeblieft stoppen met lullen, continu filmen (met flits) en tegen me aan beuken. Dieptepunt was een knaller van Dutch Disease tijdens een eerbetoon aan Ryuichu Sakamoto.

Wat jammer dat je zo veel last had vsn het publiek, was linksvoor echt heel fijn met stil en respectvol publiek. Waar stond je?

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Wat jammer dat je zo veel last had vsn het publiek, was linksvoor echt heel fijn met stil en respectvol publiek. Waar stond je?
Enigzins in het midden. Voor mij was een man die van elk nummer elke keer 20 seconden van het intro ging opnemen, mensen die continu mensen met volle helderheid aan het appen waren et cetera. Waarom betaal je dan 70 euro...

Users who are viewing this thread

• Joss