Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
2025 - FESTILEAKS MEET2025 - FESTILEAKS MEET-UP - 2 - TEMPLATE-UP - TEMPLATE.png

⏰ Het lijkt ons enig om jullie te ontmoeten, daarom organiseren we zondag een bescheiden Festileaks Meet-up op Best Kept Secret Festival! 😍

Op Zondag 14 juni om 15:45 verzamelen we tegenover de ONE, zodat we gelijktijdig kunnen genieten van de zoetgevooisde klanken van Sylvie Kreusch én de zoet-bittere afdronk van een versgetapte Hertog Jan! En als we er dan toch zijn, dan is het natuurlijk een uitstekende gelegenheid om even bij te kletsen over de hoogtepunten van het weekend én een legendarische groepsfoto te maken.

🗓️ zondag 14 juni 2026
⏱️ 15:45 uur
📍Tegenover de ONE

Zie jullie dan! 🤩

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en Royke
De regen heeft ook vele voordelen.
Je staat opeens lekker vooraan in the One .
Minder opgestoken sigaretten.
Geen zonnesteek, geen muggenbulten.
Let it rain!

• Leuk
Waarderingen: Davidd
De regen heeft ook vele voordelen.
Je staat opeens lekker vooraan in the One .
Minder opgestoken sigaretten.
Geen zonnesteek, geen muggenbulten.
Let it rain!
Nadeeel(sorry). Tenten stromen vol zonder liefhebbers. Wederom Elmer van buiten de Casbah gezien. Dus bij Militarie Gun vroeg naar de Casbah

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: LIBOH en 1-2-3-4
Pommelien: wat een power, wat een feest. Dat applaus heeft ze (en band) dubbel en dwars verdiend. Wat leuk ook dat ze eigenlijk gewoon weekendgast zou zijn. Ik was lichtelijk beïnvloed door alle opmerkingen in het Werchterforum, maar ik ben blij dat die allemaal de deur uit zijn door het gewoon zelf te bewonderen. PS: was dat nu echt een moshpit wat ik zag?

Sudan Archives ook goed zeg.

• Geweldig
  • Metal!
Waarderingen: LIBOH en swissepfan
De La Soul was echt geweldig. Publiek irritant eerste 10 minuten, keihard Dutch Disease, maar ze kregen iedereen mee. Ondanks dat iemand onwel werd redelijk aan het begin en daardoor de flow door brak.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Oké mensen toch zondag kaarten gekocht! Ethel Cain, zin in. Ook in sylvie. Wat mag ik verder niet missen? Spontane actie dus totaal niet kunnen inluisteren.

Ik was lichtelijk beïnvloed door alle opmerkingen in het Werchterforum, maar ik ben blij dat die allemaal de deur uit zijn door het gewoon zelf te bewonderen.

Bedoel je de negatieve opmerkingen? Want er zijn daar altijd ook ontzettend veel positieve geluiden over haar shows. En zoals dat dan gaat: niet iedereen kan er evenveel mee, zeker op een festival dat van oudsher meer rock georiënteerd is, en laat dat dan graag wat extra hard horen.

Enjoy verder, ik hoop dat het vanavond beetje meevalt qua regen!

Bedoel je de negatieve opmerkingen? Want er zijn daar altijd ook ontzettend veel positieve geluiden over haar shows. En zoals dat dan gaat: niet iedereen kan er evenveel mee, zeker op een festival dat van oudsher meer rock georiënteerd is, en laat dat dan graag wat extra hard horen.
Ja, van vorige editie nadat ze was aangekondigd en laatst nogmaals tijdens komkommertijd. Flauw en kinderachtig, meestal lees ik eroverheen, maar onbewust hebben ze me toch beïnvloed merkte ik vandaag. Blij dat het tegendeel bewezen is, vond haar en de band tof!

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en JP5

Users who are viewing this thread