Sport algemeen

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.299
1.163
Euhm Joe is Anderlechtfan šŸ˜…
Laatste keer dat Anderlecht er dichtbij was, was Royal Blood een frisse band.
ah. sorry Joe, dacht dat je unionist was :)

maar dan nog. 2 matchen voor het einde nog titel kandidaat. zo dicht waren ze niet meer sinds de zomer van 2017...
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.299
1.163
seizoenkaart 24-25 binnen voor antwerp
wel een arm en een been armer maar ach
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Vanavond begint weer het hoogtepunt van de sport....

...de Jupiler Pro League!

Geen idee of KRC Genk er klaar voor is. Inkomend is het afwachten of de transfers van Steuckers, Smets, Oh,... gaan renderen. Smets zie ik goed komen, Steuckers zie ik bij pakweg OHL terecht komen. Bij Oh heb ik geen goed gevoel, Tolu en Zeqiri zijn alleszins niet goed genoeg om de aanval te dragen. Uitgaand moet er nog veel gebeuren: van El Khannous, McKenzie en Cuesta wordt er verwacht dat ze de club gaan verlaten. Ik hoop stiekem ook dat Hrosovsky naar een andere club gaat. Het is een sympathieke pee, maar het beste is er van af, en zijn loon is veel te hoog voor wat hij vorig seizoen gepresteerd heeft. Ik vind dat we Bangoura moeten durven opstellen in plaats van Hrosovsky, want die gaf een goede indruk tijdens de voorbereiding.

Ik ga gokken dat we zonder al te veel kleerscheuren PO1 halen maar dat we niet deftig gaan meedoen met de titelrace.

Zondag direct een eerste topper tegen Standard...maar niet volgens directie van KRC Genk. Voor topmatchen en derby's betaal je normaal meer voor tickets, volgens de site is de match tegen Standard geen topper meer. Daar valt iets over te zeggen, want ik ben net door de kern van Standard gescrold, en ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben.

Hopelijk een sportief goed seizoen, en hopelijk ook een extrasportief rustig seizoen, want de rechtzaak na de match tegen RSCA en de salonremise in Westerlo waren een blaam voor Genk vond ik.

Veel succes aan andere supporters.
 

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
52
57
Zondag direct een eerste topper tegen Standard...maar niet volgens directie van KRC Genk. Voor topmatchen en derby's betaal je normaal meer voor tickets, volgens de site is de match tegen Standard geen topper meer. Daar valt iets over te zeggen, want ik ben net door de kern van Standard gescrold, en ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zondag wordt zelfs zo hard niet als een topper meer gezien dat de tickets op Social Deal stonden om mensen toch nog over te halen in hun vakantie naar het stadion te komen
1722004740768.png
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Ik hoop mee voor KRC Genk, maar ook voor Standard LiĆØge. Dat blijven toch mijn favoriete clubs in BelgiĆ«.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.330
2.656
Vanavond begint weer het hoogtepunt van de sport....

...de Jupiler Pro League!

Geen idee of KRC Genk er klaar voor is. Inkomend is het afwachten of de transfers van Steuckers, Smets, Oh,... gaan renderen. Smets zie ik goed komen, Steuckers zie ik bij pakweg OHL terecht komen. Bij Oh heb ik geen goed gevoel, Tolu en Zeqiri zijn alleszins niet goed genoeg om de aanval te dragen. Uitgaand moet er nog veel gebeuren: van El Khannous, McKenzie en Cuesta wordt er verwacht dat ze de club gaan verlaten. Ik hoop stiekem ook dat Hrosovsky naar een andere club gaat. Het is een sympathieke pee, maar het beste is er van af, en zijn loon is veel te hoog voor wat hij vorig seizoen gepresteerd heeft. Ik vind dat we Bangoura moeten durven opstellen in plaats van Hrosovsky, want die gaf een goede indruk tijdens de voorbereiding.

Ik ga gokken dat we zonder al te veel kleerscheuren PO1 halen maar dat we niet deftig gaan meedoen met de titelrace.

Zondag direct een eerste topper tegen Standard...maar niet volgens directie van KRC Genk. Voor topmatchen en derby's betaal je normaal meer voor tickets, volgens de site is de match tegen Standard geen topper meer. Daar valt iets over te zeggen, want ik ben net door de kern van Standard gescrold, en ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben.

Hopelijk een sportief goed seizoen, en hopelijk ook een extrasportief rustig seizoen, want de rechtzaak na de match tegen RSCA en de salonremise in Westerlo waren een blaam voor Genk vond ik.

Veel succes aan andere supporters.
Direct vlammen tegen Standard zou toch al mooi zijn, die gaan waarschijnlijk nog meer dan vorig jaar goed moeten opletten.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.330
2.656
Dit jaar nog eens een truitje besteld, is terug weer echt paars.

Jammer dat we die eerste speeldag al meteen achter gesloten deuren moeten spelen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Ik heb inmiddels als Rugby Sevens en voetbal kunnen kijken met de spelen. Vanaf morgen begint het echt!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.335
3.357
Vanavond begint weer het hoogtepunt van de sport....

...de Jupiler Pro League!
:ROFLMAO:

Zijn er nog mensen die ook naar de Spelen gaan komende weken?
Ik ben er zelf een dagje bij volgende week zaterdag. Op het programma:
  • 10:00 Hockey vrouwen (UK-ARG). Helaas was het schema nog niet bekend bij het kopen van de tickets, BelgiĆ« en Nederland spelen later die dag ook.
  • Wegrit mannen volgen ergens in de stad.
  • 21:00 Beach Volleyball in een pop-up stadion aan de Eiffeltoren. Nog niet bekend welke landen.
Toch wel veel zin in! Mooie kans om de sfeer van de Spelen te kunnen beleven zo dicht bij huis.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.330
2.656
:ROFLMAO:

Zijn er nog mensen die ook naar de Spelen gaan komende weken?
Ik ben er zelf een dagje bij volgende week zaterdag. Op het programma:
  • 10:00 Hockey vrouwen (UK-ARG). Helaas was het schema nog niet bekend bij het kopen van de tickets, BelgiĆ« en Nederland spelen later die dag ook.
  • Wegrit mannen volgen ergens in de stad.
  • 21:00 Beach Volleyball in een pop-up stadion aan de Eiffeltoren. Nog niet bekend welke landen.
Toch wel veel zin in! Mooie kans om de sfeer van de Spelen te kunnen beleven zo dicht bij huis.
Vooral veel voor de buis. En dan pik ik graag ook sporten mee die ik anders nooit bekijk.

Hopelijk bezorgt Remco ons zaterdag al een eerste hoogtepunt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
:ROFLMAO:

Zijn er nog mensen die ook naar de Spelen gaan komende weken?
Ik ben er zelf een dagje bij volgende week zaterdag. Op het programma:
  • 10:00 Hockey vrouwen (UK-ARG). Helaas was het schema nog niet bekend bij het kopen van de tickets, BelgiĆ« en Nederland spelen later die dag ook.
  • Wegrit mannen volgen ergens in de stad.
  • 21:00 Beach Volleyball in een pop-up stadion aan de Eiffeltoren. Nog niet bekend welke landen.
Toch wel veel zin in! Mooie kans om de sfeer van de Spelen te kunnen beleven zo dicht bij huis.
Het volleyballen had ik ook graag live willen volgen, lijkt me echt een vette locatie.

Normaal volg ik de openingsceremonie met een half oog mee, nu ik weet dat gojira speelt worden dat 2 halve ogen.

Voor de rest worden de komende 2 weken alle dode momenten opgevuld met een stream van de olympische spelen. Pauze op werk? Stream! Thuis koken? Stream! Moeder op bezoek? Stream!

Morgen schieten, hopelijk zit er weer een of andere Waalse ambtenaar bij die ons onverhoopt een medaille bezorgt.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Thisso

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Nou moet ik zeggen dat mijn club vandaag 3-0 voor stond en met 3-4 verloor. Het betrof een oefenwedstrijd maar goed
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken