Pinkpop 2025

Pinkpop moet wel 5 a 10 duizend dagkaarten meer verkopen en doet daar normaal al heel lang over, dus zou bij Pinkpop nog wel lang kunnen duren... (Of niet uitverkochte dagkaarten, ook mogelijk)

(Al had ik deze Olivia dag wel al sneller verwacht)
Ja onbegrijpelijk! Line-up van PP is voor "mij" vele malen beter die dag als die van RW.

Denk dat PP afgelopen jaren teveel schade heeft opgelopen t.o.v. RW,
Dat heeft tijd nodig, line-up is tot nu toe goed.. ze pakken de doorgang aan! Wie weet staat er onder de headliners nog een band/artiest te spelen... een positieve vooruitgang (tot nu toe).
De mensen komen vanzelf wel weer

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ja onbegrijpelijk! Line-up van PP is voor "mij" vele malen beter die dag als die van RW.

Denk dat PP afgelopen jaren teveel schade heeft opgelopen t.o.v. RW,
Dat heeft tijd nodig, line-up is tot nu toe goed.. ze pakken de doorgang aan! Wie weet staat er onder de headliners nog een band/artiest te spelen... een positieve vooruitgang (tot nu toe).
De mensen komen vanzelf wel weer
De dag van rock werchter is toch veel aantrekkelijker voor een Olivia fan want die houden veel vaker ook van een Noah, Gracie en Dean. Terwijl pinkpop het maar van last dinner party en Mark ambor moet hebben

Die Rock Werchter dag is imo nu al een stuk sterker (en er komt ook daar nog heel veel bij). En met een weekendticket kun je The Last Dinner Party, Mark Ambor (en Amyl) op de andere dagen zien. En Hardy kunnen ontlopen is op zich ook wel al wat waard. :P Dagticket is ook bijna twintig euro goedkoper, dat kan ook meespelen.

Met name die PP zondag is erg sterk imo.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die Rock Werchter dag is imo nu al een stuk sterker (en er komt ook daar nog heel veel bij). En met een weekendticket kun je The Last Dinner Party, Mark Ambor (en Amyl) op de andere dagen zien. En Hardy kunnen ontlopen is op zich ook wel al wat waard. :P Dagticket is ook bijna twintig euro goedkoper, dat kan ook meespelen.

Tuurlijk ik had ook niet anders verwacht!
Dat de dagkaarten bij RW voor de Rodrigo dag t.o.v. pinkpop wel zijn uitverkocht, heeft toch niks te maken met dat je TLDP en Mark Ambor met een weekend- ticket wel kunt zien?
Gaat om de DAGkaarten

Bij PP kan pappa ook gewoon mee voor de Cypress Hill, Amyl, Soft Play

Maar jullie vanuit promotie team RW zullen het er wel weer niet mee eens zijn!

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Dat de dagkaarten bij RW voor de Rodrigo dag t.o.v. pinkpop wel zijn uitverkocht, heeft toch niks te maken met dat je TLDP en Mark Ambor met een weekend- ticket wel kunt zien?
Gaat om de DAGkaarten

Die RW dag is op dit moment voor popfans sterker geboekt en is daarom uitverkocht. Dat het bijna twintig euro per kaart scheelt zal vast ook ergens meespelen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Gaat om de DAGkaarten

Ik zou zelf ook liever naar de zaterdag van pinkpop gaan als de zondag van Rock Wechter hoor veel meer in balans en kan ik teminste nog wat acts zien die ik wel leuk vind . Sowieso heeft pinkpop een speciaal plekje in me hart omdat het toch me eerste festival is geweest en ik ga dit jaar pas voor het eerst een weekend naar rock werchter dus kan qua dat weinig zeggen. Mijn opmerking was dan ook meer objectief bedoeld aangezien ik wel in zie als je pop leuk vind je die namen wel ook wilt zien maar ik blijf er liever weg.

Maar het zou me niet verbazen dat die zaterdag ook op Pinkpop als snelste vol zit, puur omwille van die grote headliner.

1734967596304.png

Nog een goede week om je stem uit te brengen voor de Tijdloze Top 100 van Festileaks!
Doe het nu!

Users who are viewing this thread