Pinkpop 2025

Communiceert Pinkpop niks over de uitkomst van de Gouden Tip actie? Zie nergens berichtgeving over "de winnaar" staan.
doen ze eigenlijk nooit

sporadisch een keer in de bio van een artiest op de site dat "deze veel gekozen is in de Gouden tip" of iets dergelijks... maar normaal zie je daar niets van terug

zijn er nog acts in de catagorie "wat aardigs" (als mainstage of Noord) die nog beschikbaar zijn tijdens Pinkpop omdat ze nog geen NL tourdata hebben die periode dan?
"Wat aardigs" concentreerde zich de laatste jaren voor mij persoonlijk ook vaak op Stage 4 en de tent.

Hoop dat er nog een paar leuke namen langs komen maar ja of die nog echt het verschil gaan maken en/of die nog een boost gaan geven aan de ticket verkoop??.Trouwens dit jaar maar 2 dagen erbij ivm een trouwpartij op vrijdag.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
zijn er nog acts in de catagorie "wat aardigs" (als mainstage of Noord) die nog beschikbaar zijn tijdens Pinkpop omdat ze nog geen NL tourdata hebben die periode dan?
Tja ach er is best nog wel wat aardigs in de buurt rond die tijd maar blijft persoonlijke smaak. En Mojo zal vast nog wel wat proberen.

Lionel Richie past er op zich nog tussen qua datums maar dan kijk ik nog liever drie dagen non stop naar de Snollebollekes met mijn ogen open getaped.

The Hu kan er in theorie nog tussen, dat vond ik twee jaar geleden legendarische de tent stage.

Jerry Cantrell zou de gitaren liefhebbers wat meer tevreden stellen waarschijnlijk.

Robbert Cray met band is volgens mij rond die tijd in de buurt. Mooi voor ergens in de middag in de zon.

Nick Mulvey past nog op de vrijdag in zijn schema, 4 dagen achter elkaar optreden….😂

Users who are viewing this thread