Ja dat klopt natuurlijk. Het 2de podium van Werchter is overdekt en daar kan veel volk staan. Het was ip Pinkpop natuurlijk wel uitzondelijk warm dit jaar.Ja ik bedoel daar niet letterlijk alleen de podia mee. Meer het hele terrein in zijn geheel. Werchter heeft veel meer ruimte voor mijn gevoel en veel meer schaduwplekken. Maar dat 2 podia binnen tribunes hebben waar je ook even kan vertoeven helpt ook mee.
Op Pinkpop was het vechten voor een beetje schaduw.
The Barn is ook meer 'aangekleed'dan de tent op PP wat de sfeer natuurlijk ten goede komt en er kan gemakkelijker een grotere groep in het 'donker' spelen met de Barn natuurlijk. Ook wel een voordeel. Ik was er zelf niet bij maar een paar jaar geleden hebben de Editors blijkbaar een heel goei optreden in the Barn gegeven terwijl zij op Pinkpop Noord wat tegenvielen bij mij (totaal andere setting).
Dus ja... beide festivals hebben hun voor- en nadelen natuurlijk. Ik kom op allebei graag maar agendagewijs kan ik dikwijls niet naar Werchter gaan (vorige week wel op TW Classic geweest en was ook fantastisch voor mij).
Geniet ervan want als alles gedaan is voor de zomer hebben we spijt dat we niet harder genoten hebben van alles