Pinkpop 2027

Zoals Ide al meerdere keren aangaf het is een weekend festival.. denk dat men toch wat weg moet gaan denken over het perse uitverkopen van een dag!
Eerst de weekendtickets maar eens
Meer inzetten op de totale beleving.

En nu we het dan daar toch over hebben, ik vond dit jaar met het wegvallen van Jan's Feestcafé, géén Patty Pam Pam en een karig food aanbod op het feest plein van B, een dikke tegenvaller voor afterparty beleving.

Dat is voor mij nog net even die extra kers op de festival taart.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Meer inzetten op de totale beleving.

En nu we het dan daar toch over hebben, ik vond dit jaar met het wegvallen van Jan's Feestcafé, géén Patty Pam Pam en een karig food aanbod op het feest plein van B, een dikke tegenvaller voor afterparty beleving.

Dat is voor mij nog net even die extra kers op de festival taart.
Exact. Weet dat het niet kan maar zou ook al zo veel schelen als ze de programering op het terrein een uur (of 1,5) langer kunnen krijgen. Daarnaast ook het plein op camping A dit jaar was erg matig. Op donderdag avond stond er om 22:00 nog helemaal niemand.

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Ik zou het niet verkeerd vinden. Ik denk alleen dat deze drie acts samen, als headliners, er wel voor zorgen dat Pinkpop een andere route inslaat. Dan is er geen rock meer.
Ja, ik zie het ook niet gebeuren, maar 1 of 2 van deze zou ik al enorm toejuichen.

Exact. Weet dat het niet kan maar zou ook al zo veel schelen als ze de programering op het terrein een uur (of 1,5) langer kunnen krijgen. Daarnaast ook het plein op camping A dit jaar was erg matig. Op donderdag avond stond er om 22:00 nog helemaal niemand.
Ik begrijp ook nog niet waarom ze de hal daar niet meer gebruiken zoals vroeger, iets met vergunningen ofzo?
Zeker nu A een groeps camping is, zou het een goed idee zijn om er weer wat van te maken. Camping B is toch een hele tocht op en neer ;)

Nou gokje dan maar, voor de Headliners.

Classic: Bryan Adams (stond als het goed is ook nog niet eerder op pinkpop)
Pop: Billie Eilish of Sabrina.
Promo: voor Nothing but Thieves en Blink - 182 als noord Head.

PJ zou ook nog wel eens kunnen, Muse zou ik wel erg snel vinden om weer terug te komen, Hoewel ze echt super tof waren in '25.

Laatst bewerkt:
Dat zullen ze echt moeten opkrikken inderdaad!
Was altijd beregezellig op A maar het zwakt wel langzaam af.. ook het aanbod eten etc. Is zwak (sinds het allemaal in beheer is van de vereniging)

• Leuk
Waarderingen: EFDEE en JohndeBever
Dat mensen denken dat Bryan Adams nog naar Pinkpop komt. Vind ik toch wel bijzonder.
Mag je vinden hoor. Maar vertel, waarom dat niet zo zou kunnen/zijn? Zou er echt niet misstaan in elk geval. Denk in elk geval, dat als het zich voordoet, zijn ze gek om het niet te doen. Volgens mij is hij nog niet heel erg lang geleden nog in het land geweest, en waren echt vele positieve reacties. Dus waarom niet?

Mag je vinden hoor. Maar vertel, waarom dat niet zo zou kunnen/zijn? Zou er echt niet misstaan in elk geval. Denk in elk geval, dat als het zich voordoet, zijn ze gek om het niet te doen. Volgens mij is hij nog niet heel erg lang geleden nog in het land geweest, en waren echt vele positieve reacties. Dus waarom niet?
Omdat ze niet genoeg tickets verkopen dat gaat een leeg veldje worden dan

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
In België verkocht hij naar het schijnt niet goed voor de TW Classic dag, waardoor die dag gecanceld werd. Voor volgend jaar hebben ze hem op Lokerse Feesten gezet, met veel minder capaciteit. Dus de vraag naar tickets voor Bryan Adams lijkt mij eerder beperkt.

In België verkocht hij naar het schijnt niet goed voor de TW Classic dag, waardoor die dag gecanceld werd. Voor volgend jaar hebben ze hem op Lokerse Feesten gezet, met veel minder capaciteit. Dus de vraag naar tickets voor Bryan Adams lijkt mij eerder beperkt.
Reden van de afzegging voor TW Classic was een medische ingreep bij een bandlid. Wat niet wil zeggen dat de kaartverkoop goed liep.

Bryan Adams kan wel zoals Lionel Richie al weer wat jaren geleden deed voor een uurtje op de main. Maar zoiets is daarna eigenlijk nooit meer voorgekomen. Maar we moeten wel realistisch blijven en Pinkpop gaat Bryan Adams nooit nemen als headliner. Daar zijn andere kleinere festivals in Nederland voor en anders doet hij gewoon de Ziggo.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread

• jelsma
  • Joe