Best Kept Secret 2027

Zit persoonlijk zeker niet te wachten op
The Strokes. Live reputatie is niet bijster goed en het is ook geen garantie op goede kaartverkoop.

Je wilt als festival toch gewoon een act die de Ziggo dik uit verkoopt? Je hebt als BKS zijnde weinig keuze denk ik.

Vond vorige keer echt dikke prima trouwens...

• Leuk
Waarderingen: wessah
Verwacht The Strokes eerder op DTRH volgend jaar. Die hebben toch een iets diepere portemonnee dan BKS heeft. Zoals eerder genoemd is het niet bepaald de goedkoopste band om te boeken

Verwacht The Strokes eerder op DTRH volgend jaar. Die hebben toch een iets diepere portemonnee dan BKS heeft. Zoals eerder genoemd is het niet bepaald de goedkoopste band om te boeken
Is een the Strokes dan een stuk duurder als een Gorillaz of Nick Cave? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Man man man wat was dat gelul van Julian irritant in 2022, maar wat heb ik desondanks toch genoten van die nummers en dus de show uiteindelijk toch. Kom maar door!

• Leuk
Waarderingen: team-0
Ik zou The Strokes wel echt een zonde van het geld vinden, vond het slecht in 2022 en heb niks met hun muziek.
Maar ach de headliners zijn meestal wel bijzaak voor me.

Deze tour klinkt wel waanzinnig goed, afgaande op de beelden.
Ja het was ook waanzinnig goed. Eerste keer dat ik ze zag, best wel omvergeblazen.

Ik neem NME zelf altijd met een korrel zout, maar hier kan ik me wel in vinden: https://www.nme.com/reviews/live/the-strokes-live-london-2026-review-setlist-photos-3972391

Geen idee wat er gebeurde tijdens die 2022 tour (zag ze toen niet), maar dit was wel een band on fire hoor. Al helpen die uitzinnige fans ook wel.

Ik hoop met je mee. Maar volgens mij in NL nooit echt de populariteit gekend die ze in het buitenland hebben. Moet ze nog steeds keer live zien.
In hun thuisland echt gigantisch ten opzichte van Nederland inderdaad. Heb zelf nooit veel met hun muziek gehad, maar op DTRH een paar jaar terug was het een van mijn favoriete shows van het weekend.

• Leuk
Waarderingen: daily
Uit nieuwsgierigheid toch eens The Strokes hun nieuwe album opgezet...
Ze maken een grapje, nee? Ik hield het niet eens een half uur vol, wat in hemelsnaam is dit...
Ben ook duidelijk niet de enige die dat denkt, want op RYM is het met heel wat voorsprong hun laagst gescoorde album (2.55/5).

Ze maken een grapje, nee? Ik hield het niet eens een half uur vol, wat in hemelsnaam is dit...
Ben ook duidelijk niet de enige die dat denkt, want op RYM is het met heel wat voorsprong hun laagst gescoorde album (2.55/5).
Ik ben ook niet door het album heen gekomen, terwijl ik best fan ben van het oudere werk van the Strokes. Zeker this is it en the new abnormal vond ik erg goed. Maar vind dat laatste album echt verschrikkelijk om te luisteren. De autotune van new wave op Lowlands was er niks bij.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en DJ_Tjorre
In hun thuisland echt gigantisch ten opzichte van Nederland inderdaad. Heb zelf nooit veel met hun muziek gehad, maar op DTRH een paar jaar terug was het een van mijn favoriete shows van het weekend.
Wolfgang Amadeus was wel hun hoogtepunt, nog paar leuke singles wel gehad. Volgens mij zijn ze ooit nog zelfs Coachella headliner geweest (Opgezocht, 2013 idd).

Ik ben wel fan van hun sound. Zeker de hits zoals Rome, Lisztomania, 1901, Sometimes In The Fall, Everything Is Everything. Blijft gewoon leuke band.

Ik vind het juist een leuk album. Catchy nummers, grappige teksten, het neemt zichzelf niet te serieus. Dine N'Dash bijvoorbeeld is een soort evil The Adults Are Talking. Maatschappij/kapitalisme kritisch met een flinke dosis ironie.

Ik vind het juist een leuk album. Catchy nummers, grappige teksten, het neemt zichzelf niet te serieus. Dine N'Dash bijvoorbeeld is een soort evil The Adults Are Talking. Maatschappij/kapitalisme kritisch met een flinke dosis ironie.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, al lijkt me hun nieuwe album op zijn minst controversieel. Zelfs binnen hun eigen fanbase.

Als The Strokes komen ben ik net als vorig jaar weer van de partij. Ik heb ze in 2022 niet meegemaakt (moest het doen met Tame Impala die Last Nite coverden op Primavera), maar in 2015 op Primavera was een van mijn favoriete concerten ooit. Ze kwamen 20 minuten te laat, maar knalde daar echt een briljante setlist er op hoog tempo doorheen. Ze speelden toen ook 8 nummers van Is This It (laatste 8 nummers waren toen Is This It, Reptilia, Last Nite, Take It or Leave It en toegift: The Modern Age, Undercover of Darkness, Hard to Explain en New York City Cops.

Users who are viewing this thread