Pinkpop 2027

Bryan Adams verkocht vorig jaar in Tilburg ook maar 10k tickets (capaciteit 12,5k).
Persoonlijk zou ik het leuk vinden om hem erbij te hebben, maar ook niet meer dan dat.

Bryan Adams kan wel zoals Lionel Richie al weer wat jaren geleden deed voor een uurtje op de main. Maar zoiets is daarna eigenlijk nooit meer voorgekomen. Maar we moeten wel realistisch blijven en Pinkpop gaat Bryan Adams nooit nemen als headliner. Daar zijn andere kleinere festivals in Nederland voor en anders doet hij gewoon de Ziggo.
Misschien in combinatie met PJ dan, maar dat is dan wel erg Classic 😂.niet dat het voor mij iets uitmaakt, maar voor andere wellicht wel.

👀 Mijn voorlopige "Pinkpop 2027 poster"​

Als ik hem nu fictief zou samenstellen, zou ik ongeveer dit verwachten:

🔴 Headliners​

Muse Blink-182 Sabrina Carpenter

🟠 Hoge undercard​

Nothing But Thieves Bring Me The Horizon RAYE Robbie Williams Fontaines D.C. MGK Turnstile Faith No More

🟡 Midden​

Dropkick Murphys Simple Plan Wet Leg The Hives Royal Blood IDLES The Wombats Franz Ferdinand Froukje RONDÉ Son Mieux De Staat

🟢 Kleinere/tentnamen​

Doechii Tinashe Caroline Polachek Kim Petras The Last Dinner Party Two Door Cinema Club The Kooks JADE Pommelien Thijs Bente The Haunted Youth

Mijn grootste "outsider" is trouwens Madonna.
Er zijn opnieuw signalen rond Glastonbury 2027 en Pinkpop heeft in het verleden al gesprekken met haar gehad. Dat is absoluut geen concrete Pinkpop-gerucht op dit moment, maar áls ze festivalshows doet, zou Pinkpop natuurlijk meteen een kandidaat zijn. FFestileaks.com

Denk dat AI hier nog wat te leren heeft :)

🔴 Headliners​

🟠 Hoge undercard​

Nothing But Thieves Bring Me The Horizon RAYE Robbie Williams Fontaines D.C. MGK Turnstile Faith No More

🟡 Midden​

Dropkick Murphys Simple Plan Wet Leg The Hives Royal Blood IDLES The Wombats Franz Ferdinand Froukje RONDÉ Son Mieux De Staat

🟢 Kleinere/tentnamen​

Doechii Tinashe Caroline Polachek Kim Petras The Last Dinner Party Two Door Cinema Club The Kooks JADE Pommelien Thijs Bente The Haunted Youth

Er zijn opnieuw signalen rond Glastonbury 2027 en Pinkpop heeft in het verleden al gesprekken met haar gehad. Dat is absoluut geen concrete Pinkpop-gerucht op dit moment, maar áls ze festivalshows doet, zou Pinkpop natuurlijk meteen een kandidaat zijn. FFestileaks.com

Chat heeft een hoge dunk van Pinkpops portemonnee!

Ik ben al wat ouder en voor mij hoeven die afterparty's niet direct. Dit jaar 1 keer op camping b geweest maar vond er weinig te zien. Als ik tussen12u en 15u ofzo op het festival ben, kan ik best tussen 1u en 2u in mijn tentje gaan liggen om het vol te houden 😃. Maar ik begrijp wel dat het interessant zou zijn om op de plek waar bijvoorbeeld stage 4 was enkele jaren geleden nog een dj ofzo te zetten. Dat zou wel een gigantische meerwaarde zijn om nog wat te blijven 'hangen' en na te genieten. Nu ben je even onderweg nazr camping b en ven je toch even uit de sfeer om er dan terug in te vliegen? Dan moet het echt goed zijn qua afterparty.

Nog maar eens de Line up van Rock am Ring/ Rock im park bekeken, maar wie daarvan zouden kanshebbers zijn voor Pinkpop dus zullen we in elk geval een mogelijk heid zijn?

Blink-182?
Evanescence? Misschien dan ook eindelijk within Temptation?
Faith No More?
Nothing but Thieves?
Bring me the Horizon?

Of juist niet en wie van de Line up van Rock am Ring dan wel?

Laatst bewerkt:

🔴 Headliners​

🟠 Hoge undercard​

🟡 Midden​

🟢 Kleinere/tentnamen​

Stel dat Claude de servers van Pinkpop heeft gehackt en dit één op één klopt 😱

Vraag eens of hij iets aan de prijzen van de consumpties kan doen.

Users who are viewing this thread

• jelsma
  • Joe