Pinkpop 2025

Toch mooi om te zien dat sommige (waaronder ik ook) hier best vaak zeiken op Pinkpop, maar dat deze gasten, die echt heel veel festivals hebben gezien en verslag van hebben gedaan heel enthousiast zijn over PP.
an sich hadden ze dan ook wel als commentaar dat ze graag iets meer rand programma tijdens het festival zouden willen,. maar dat was een kleinigheid

vond het eigenlijk best een goede reclame voor Pinkpop deze vlog

an sich hadden ze dan ook wel als commentaar dat ze graag iets meer rand programma tijdens het festival zouden willen,. maar dat was een kleinigheid

vond het eigenlijk best een goede reclame voor Pinkpop deze vlog
Zeer zeker goede reclame voor PP. En inderdaad sommige dingen die hier ook vaker benoemd worden kwamen voorbij zoals schaduwplekken en randprogrammeringen.

Maar heb ze regelmatig flink wat negatiever gezien op een festival verslag. En er kijken toch behoorlijk wat mensen naar (211K abbonees). Dus wie weet volgend jaar nog wat extra Britten die naar Landgraaf afreizen.

Ach ik kan het me ook ergens wel voorstellen. Die zondag was best wel een Britse dag natuurlijk. En net iets als een Joost zullen ze daar niet zien, ik probeer in het buitenland vaak ook wel een act mee te pakken die het daar goed doet en je hier niet snel te zien krijgt. Ik vind dat we hier soms ook overdrijven. Pinkpop is nog steeds een mooi festival waar je prima kan vermaken. Het gras aan de overkant is altijd groener natuurlijk. Op Glasto na kijk eens hoe "shite" die line-ups daar meestal zijn, dan is Pinkpop.

Zo te horen gaan ze ook naar Deqon1. Daar heb ik van het weekend met vlagen ook wel zitten genieten wat daar allemaal gebeurt hoor.

• Leuk
Waarderingen: elo
Zo te horen gaan ze ook naar Deqon1. Daar heb ik van het weekend met vlagen ook wel zitten genieten wat daar allemaal gebeurt hoor.
Heel benieuwd hoe ze dat gaan vinden. Ben er vroeger regelmatig geweest, maar kan me best voorstellen dat als je de muziek niks vind het best heftig kan zijn. Ook qua publiek een compleet andere wereld dan Pinkpop.

Heel benieuwd hoe ze dat gaan vinden. Ben er vroeger regelmatig geweest, maar kan me best voorstellen dat als je de muziek niks vind het best heftig kan zijn. Ook qua publiek een compleet andere wereld dan Pinkpop.
Ja ik ook maar toen was het nog in Almere. Nieuwe terrein nooit geweest. Ik wil er eigenlijk nog best een keer heen voor een dagje o.i.d.. Die main gaat iedereen gewoon dik vinden hoor, en zo'n power hour en eind show is altijd indrukwekkend. Maar een heel weekend kan ik me wel voorstellen dat je blij bent dat je weer wat anders hoort. Maar dat heb ik bijv. ook bij een Graspop een beetje.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Blijkbaar vonden ze het dus niks en zijn ze doorgegaan naar Jera 🙃

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Davidd

Blijkbaar vonden ze het dus niks en zijn ze doorgegaan naar Jera 🙃
Haha benieuwd of we dat gaan zien.

De mannen van TPD elke dag tegen gekomen op het terrein. Waren toen al super positief en Rob noemde het het beste festival van Europa en beter dan Werchter :) super leuke gasten zijn het.

Muse heeft 3 nummers vrijgegeven van Pinkpop! 🎸
Kwam hem net toevallig online tegen, en vind het eerlijk gezegd niet al te best. Niet dat het vals of slecht is, maar het voelt allemaal wel plichtmatig en op automatisch piloot als ik eerlijk ben. Toch jammer want ooit was Muse my favourite band ever.

Kwam hem net toevallig online tegen, en vind het eerlijk gezegd niet al te best. Niet dat het vals of slecht is, maar het voelt allemaal wel plichtmatig en op automatisch piloot als ik eerder ben. Toch jammer want ooit was Muse my favourite band ever.
Ja zo kwam het op mij ook wel over. Been there done that. Goede band met leuke songs, maar echt veel meer was 't niet. Wel een hele toffe registratie met die drone-beelden.

Muzikaal is Unravelling zo een goed nummer, wauw! Ik ben zelf ook niet zo fan van constant die zinnen eindigen met een kopstem. Gewoon doorzingen en doorrammen. Deden ze op Supermassive Black Hole beter dan en over Starlight zwijg ik het liefst; blijf het voor eeuwig en altijd een draak van een nummer vinden, ook al ben ik superfan van Muse 🤣

Kwam hem net toevallig online tegen, en vind het eerlijk gezegd niet al te best. Niet dat het vals of slecht is, maar het voelt allemaal wel plichtmatig en op automatisch piloot als ik eerlijk ben. Toch jammer want ooit was Muse my favourite band ever.
Ik vond Matt Bellamy tijdens het optreden op Pinkpop juist spontaner en een stuk losser overkomen dan de laatste 2x dat ik ze live heb gezien (malieveld en Drones tour). Maar misschien dat dat in het filmpje niet echt naar voren komt.

Laatst bewerkt:
Ik vond Matt Bellamy tijdens het optreden op Pinkpop juist spontaner en een stuk losser overkomen dan de laatste 2x dat ik ze live heb gezien (malieveld en Drones tour). Maar misschien dat dat in het filmpje niet echt naar over komt.
Grappig, ik had dus precies hetzelfde gevoel. Heb ze sinds 2010 al 12x gezien (ja, ik ben fan…) en vond ze deze keer op Pinkpop ook veel spontaner dan het afstandelijke wat Muse normaal over zich heen heeft. Dat zat hem zeker niet in woorden maar meer in acties. Vond Matt “losser”.

Grappig, ik had dus precies hetzelfde gevoel. Heb ze sinds 2010 al 12x gezien (ja, ik ben fan…) en vond ze deze keer op Pinkpop ook veel spontaner dan het afstandelijke wat Muse normaal over zich heen heeft. Dat zat hem zeker niet in woorden maar meer in acties. Vond Matt “losser”.
Ja, zelfde indruk hier, in het filmpje misschien niet direct zo terug te zien, maar tijdens de show hadden de mannen er naar mijn idee wel echt lol in.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread