Bospop 2024

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
144
295
Ivm Metejoor (en Lex Uiting), misschien gewoon verder duwen naar Duitsland, dat land is wel eens fan van een schlagerdeuntje, dus wie weet zijn ze jullie nog dankbaar ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en SureD

eldorado

Nieuw lid
27 jul 2024
1
1
Wie van de reageerders gedurende de afgelopen 2 dagen is wel 'ns op Bospop geweest eigenlijk?
Dit jaar voor het eerst met mijn dochter(19) zelf 60, nooit eerder de tijd voor gehad wegens een evenementen catering bedrijf zoals op bospop veel aanwezig.
Wij wilden alice cooper live zien wat een geweldige show maar het hele festival was top georganiseerd.
Wij komen volgend jaar zeker weer voor het hele weekend want het is heel goed bevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Het is inderdaad echt waanzin om maar vast te blijven houden aan die 3 dagen. Maar goed, Volgend jaar nog een editie is al meer dan dat ik had verwacht eigenlijk....
 

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
94
82
Citaat uit het interview : "Dat kunnen we nog aan, maar dat moet nu niet nog eens twee à drie edities gebeuren verzucht Verkennis."

Hij is in elk geval positief en heeft het al over twee a drie edities... Ik, wij (afdeling bospop Heerhugowaard) zijn er klaar voor. 🤩☀️🍺🎸🎸
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
680
790
Peter hoopt (samen met ons) in ieder geval op een goede programmering in 2025.
Ik denk als dat afgelopen seizoen ook was geweest en ze meer kaarten hadden verkocht, ze zo wie zo niet zo veel verlies hadden gedraaid...
Ook denk ik dat het niet zo handig is dat ze de dagticketverkoop van zaterdag en zondag online al op vrijdagmorgen dichtzetten, mensen kopen liever online n kaartje dan aan de dagkassa, als ik tenminste naar mezelf kijk...
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
196
50
Peter hoopt (samen met ons) in ieder geval op een goede programmering in 2025.
Ik denk als dat afgelopen seizoen ook was geweest en ze meer kaarten hadden verkocht, ze zo wie zo niet zo veel verlies hadden gedraaid...
Ook denk ik dat het niet zo handig is dat ze de dagticketverkoop van zaterdag en zondag online al op vrijdagmorgen dichtzetten, mensen kopen liever online n kaartje dan aan de dagkassa, als ik tenminste naar mezelf kijk...
Ja, daar ontgaat mij de lol ook van. als het nu bijna uitverkocht zou zijn kan je online wellicht dichtzetten. Nu lijkt me dat elke verkochte kaart welkom zou zijn geweest
 

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
15
15
Peter hoopt (samen met ons) in ieder geval op een goede programmering in 2025.
Ik denk als dat afgelopen seizoen ook was geweest en ze meer kaarten hadden verkocht, ze zo wie zo niet zo veel verlies hadden gedraaid...
Ook denk ik dat het niet zo handig is dat ze de dagticketverkoop van zaterdag en zondag online al op vrijdagmorgen dichtzetten, mensen kopen liever online n kaartje dan aan de dagkassa, als ik tenminste naar mezelf kijk...
Dat de online verkoop op vrijdagochtend dicht gaat is vrij normaal eigenlijk gebeurt dit overal, kaarten zijn aan de dagkassa nog verkrijgbaar. En qua programmering is Bospop ook afhankelijk van MoJo (wat ze krijgen aangeboden) en de tourende bands natuurlijk als ze wel op Bospop willen spelen.
En volgens Peter Verkennis is de eerste band geboekt voor 2025 .
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken