Pukkelpop 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.090
6.539
Zou heel blij zijn met gojira, maar lijkt me niet een band die op die positie op Pukkelpop past. In de marquee eventueel wel ipv the smile, maar toch niet als mainstage headliner
Is een GMM headliner en Slipknot heeft er nog gespeeld, zie niet in waarom het niet zou kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.357
1.433
Ik vind de zondag van Pukkelpop dit jaar echt uitzonderlijk sterk. Wel jammer van de QOTSA cancel. Ik ga normaal altijd naar Dynamo, maar mocht het niet zijn dat Bay Area Interthrashional er stond dit jaar (die ik enkele jaren geleden miste, was er toen enkel zaterdag, zondag niet meer gegaan door familiale omstandigheden) dan ging ik dit jaar nog eens naar Pukkelpop een dagje. Als ze nu Muse boeken (maar pakt van niet wegens een pak duurder gok ik als vooral Graspopper dan QOTSA) of Blink 182 dan wordt het toch moeilijk. Ik heb een of twee keer Pukkelpop gedaan maar de sterkste line ups waren toch toen ik nog geen vaste job had. Met de Skate stage. Al is de laatste jaren die Backyard daar een antwoord op vermoed ik? In die Backyard dit jaar staan wel een paar van de mooiste bands zoals Motionless In White
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Op het forum van eFestivals zegt een mogelijke insider dat James Blake niet de vervanging is voor the Smile maar een kleinere naam.
De vervanging voor QotSA zou ook moeilijk zijn. Er wordt gezegd de naam 'they were working on'. Dus geen idee of dat dan niet lukt of nog in de ondehandelingsfase is. De naam zou op het forum aldaar al genoemd zijn. Maar net als hier is iedereen wel de revue gepasseerd.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Is een GMM headliner en Slipknot heeft er nog gespeeld, zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Slipknot en bv ook limp bizkit hebben ook redelijk veel niet metalheads als fans, bij gojira ligt dat iets anders vrees ik.
De aankondiging van gojira zou geweldig zijn,maar ik geloof er helaas niet in
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.454
694
Op het forum van eFestivals zegt een mogelijke insider dat James Blake niet de vervanging is voor the Smile maar een kleinere naam.
De vervanging voor QotSA zou ook moeilijk zijn. Er wordt gezegd de naam 'they were working on'. Dus geen idee of dat dan niet lukt of nog in de ondehandelingsfase is. De naam zou op het forum aldaar al genoemd zijn. Maar net als hier is iedereen wel de revue gepasseerd.
Dat "kleiner" is ook relatief natuurlijk. Voor ons zou dEUS een al bij al goede vervanger zijn, voor de gemiddelde Brit is dat een kleine naam.
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
93
75
Wat met Parov Stelar als afsluiter main of marquee?
Ander genre dan qotsa, maar hebben ook iets met pkp.
En imo altijd wel een leuk feestje.
Spelen 16/08 in Boedapest
 
  • Leuk
Waarderingen: Dominiek

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Wat met Parov Stelar als afsluiter main of marquee?
Ander genre dan qotsa, maar hebben ook iets met pkp.
En imo altijd wel een leuk feestje.
Spelen 16/08 in Boedapest
Voor de main zijn die wat te klein lijkt me, maar als marquee headliner is het wel mogelijk
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.090
6.539
Oya, Syd For Solen en Way Out West zijn gaan lopen met White, lees ik op Stereogum. Jammer, wel sterk gefixt van dat trio.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Was toch al bekend dat die 3 Jack White exclusief hadden?
Ik ben benieuwd wat Pukkelpop uit de hoge hoed gaat toveren.

edit: van Cabaret Vert (15/8 zouden QotSA dat optreden) en Vilar de Mouros (21/8) is ook nog niets bekend.
 
Laatst bewerkt:

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Was toch al bekend dat die 3 Jack White exclusief hadden?
Ik ben benieuwd wat Pukkelpop uit de hoge hoed gaat toveren.

edit: van Cabaret Vert (15/8 zouden QotSA dat optreden) en Vilar de Mouros (21/8) is ook nog niets bekend.
Hopelijk kunnen ze inderdaad samen iets regelen, maar helaas valt blink dan al af, want die spelen 15/8 nog een concert in canada
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken