Pukkelpop 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.009
5.314
Als ik een ticket zou hebben gehad, zou ik nog steeds gaan en een mooi programma kunnen lopen. Toch blij dat ik geen ticket heb. Combi vind ik dan weer wel de moeite (maar dat is vooral ook omdat dagtickets in verhouding zo duur zijn voor wat je krijgt
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en Joslittel

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Ik had liever Jack White of Justice gehad, maar goed, objectief gezien geen slechte last-minute vervanger.
Marc Rebillet, daarentegen, is een dramatische vervanger voor The Smile.
Dramatisch als like for like vervanger, maar de Marquee gaat veel voller staan, en vult zondag toch een beetje aan met dansbare acts, waar er echt een tekort aan was die dag. Klaar voor een nieuwe 5 sterren passage.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Hmm, erg zwakke headliner gezien de andere opties, maar het is tenminste rock en het is tenminste geen Oscar. Erg blij met de toevoeging van Big Special, ik heb ze aangevraagd nadat Mannequin Pussy was gestopt. Voor mij wel erg vroeg! Qua clash ben ik heel blij, alleen The Streets botst met Dizzee Rascal. Beetje vreemd gezien het vergelijkbare publiek. Ik ga The Streets kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu en bartv

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
201
23
Ook één act minder in de Marquee op zaterdag, vermoedelijk door de set-up van opener The Atomic Orchestra ("Twenty-two strings, six brass, six woodwinds, two French horns, two backing vocals, two percussionists, a harp, a guitar, a piano, a bass, a drum, a conductor").

1722252353469.png
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Wat een afgang van de organisatie. Geen vervanging voor The Smile en dit proberen ze te verbloemen door wat meer tijd te nemen tussen enkele spots op de Main Stage en Marquee. Ik weet niet wie Marc Rebillet is, maar als ik op de bio de vier kernpunten (improvisatie, humor, laptop, loop station) zie weet ik zelf al wel genoeg eigenlijk. Dit wordt er niet beter op als ik wat foto’s van de artiest opzoek en alleen maar onderbroeken tegenkom. En nee, beschuldig me er niet van dat ik queer-foob zou zijn. Ik walg net zo goed van vrouwelijke artiesten die in een veredeld lingeriesetje optreden.

En Royal Blood, tja. Ik heb ze 1x eerder gezien toevallig ook op Pukkelpop. Dit was behoorlijk goed in orde, maar het is allesbehalve een must see.

Als ik een route probeer samen te stellen kom ik hierop uit. Rest de vraag of ik dit nogmaals 150 euro (reiskosten + eten/drinken) en een slechte nachtrust naar de maandag toe waard vind met slechts 1 act als must see.

13:55 - 14:25 Marquee: Ramkot
15:25 - 16:15 Backyard: Jesus Piece
17:25 - 18:25 Marquee: The Haunted Youth
18:30 - 19:30 Main Stage: Electric Callboy
19:30 - 20:30 Marquee: Rise Against
20:30 - 21:30 Main Stage: The Offspring
21:40 - 22:40 Backyard: Motionless In White
22:45 - 00:00 Main Stage: Royal Blood
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: won666 en PreFXDesigns

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.146
3.054
Wat een afgang van de organisatie. Geen vervanging voor The Smile en dit proberen ze te verbloemen door wat meer tijd te nemen tussen enkele spots op de Main Stage en Marquee. Ik weet niet wie Marc Rebillet is, maar als ik op de bio de vier kernpunten (improvisatie, humor, laptop, loop station) zie weet ik zelf al wel genoeg eigenlijk. Dit wordt er niet beter op als ik wat foto’s van de artiest opzoek en alleen maar onderbroeken tegenkom. En nee, beschuldig me er niet van dat ik queer-foob zou zijn. Ik walg net zo goed van vrouwelijke artiesten die in een veredeld lingeriesetje optreden.

En Royal Blood, tja. Ik heb ze 1x eerder gezien toevallig ook op Pukkelpop. Dit was behoorlijk goed in orde, maar het is allesbehalve een must see.

Als ik een route probeer samen te stellen kom ik hierop uit. Rest de vraag of ik dit nogmaals 150 euro (reiskosten + eten/drinken) en een slechte nachtrust naar de maandag toe waard vind met slechts 1 act als must see.

13:55 - 14:25 Marquee: Ramkot
15:25 - 16:15 Backyard: Jesus Piece
17:25 - 18:25 Marquee: The Haunted Youth
18:30 - 19:30 Main Stage: Electric Callboy
19:30 - 20:30 Marquee: Rise Against
20:30 - 21:30 Main Stage: The Offspring
22:45 - 00:00 Main Stage: Royal Blood
En The Haunted Youth kun je de komende jaren nog écht overal zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.405
God wat zit dat tijdschema ellendig in elkaar. Dit is de Pinkpop van België. Tijdens de act op de mainstage heb je eigenlijk alleen als alternatief dj's en vervolgens spelen allevier de tenten tegelijk. Om het uur heb ik op het oog een clash van 2 a 3 bands en dan een uur kijken naar een band waar ik matig enthousiast over ben op de mainstage.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.009
5.314
Wat een afgang van de organisatie. Geen vervanging voor The Smile en dit proberen ze te verbloemen door wat meer tijd te nemen tussen enkele spots op de Main Stage en Marquee. Ik weet niet wie Marc Rebillet is, maar als ik op de bio de vier kernpunten (improvisatie, humor, laptop, loop station) zie weet ik zelf al wel genoeg eigenlijk. Dit wordt er niet beter op als ik wat foto’s van de artiest opzoek en alleen maar onderbroeken tegenkom. En nee, beschuldig me er niet van dat ik queer-foob zou zijn. Ik walg net zo goed van vrouwelijke artiesten die in een veredeld lingeriesetje optreden.

En Royal Blood, tja. Ik heb ze 1x eerder gezien toevallig ook op Pukkelpop. Dit was behoorlijk goed in orde, maar het is allesbehalve een must see.

Als ik een route probeer samen te stellen kom ik hierop uit. Rest de vraag of ik dit nogmaals 150 euro (reiskosten + eten/drinken) en een slechte nachtrust naar de maandag toe waard vind met slechts 1 act als must see.

13:55 - 14:25 Marquee: Ramkot
15:25 - 16:15 Backyard: Jesus Piece
17:25 - 18:25 Marquee: The Haunted Youth
18:30 - 19:30 Main Stage: Electric Callboy
19:30 - 20:30 Marquee: Rise Against
20:30 - 21:30 Main Stage: The Offspring
22:45 - 00:00 Main Stage: Royal Blood
The Smile wordt vervangen door Rebillet hoor. Verder eens dat dit eerder een vervanger is voor het combipubliek (dat dan toch even uit de boiler komt) dan voor de The Smile fans
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.332
2.659
Als ik een Pukkelpop ganger was geweest dit jaar had ik echt veel liever een show van Justice gehad. Die is vrij uniek in deze regio, Royal Blood komt hier echt vaak en is wel wat van zijn pluimen verloren.
Ik had ook liever een Jack White gehad hoor. Kans bestaat dat ik nu gewoon de laatste trein naar huis neem waardoor ik jammer genoeg ook stuk Motionless in White zal moeten missen, zal van het moment zelf afhangen.
Mocht Justice er gestaan hebben was dat al zeker geweest, die muziek doet mij niets en op de beelden die ik opgezocht heb staan daar gewoon 2 man aan een dj tafel.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.146
3.054
God wat zit dat tijdschema ellendig in elkaar. Dit is de Pinkpop van België. Tijdens de act op de mainstage heb je eigenlijk alleen als alternatief dj's en vervolgens spelen allevier de tenten tegelijk. Om het uur heb ik op het oog een clash van 2 a 3 bands en dan een uur kijken naar een band waar ik matig enthousiast over ben op de mainstage.
Nou dit vind ik wel héél hard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
244
161
Slechts één voordeel voor mij aan deze schabouwelijke vervangingen: ik hoef mijn Dour-ticket niet te beklagen, waar ik onder andere James Blake, Oscar & The Wolf en Justice gezien heb. Allemaal goede shows trouwens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken