Pukkelpop 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.332
2.659
Die Main Stage zondag is echt wel bijzonder zwak ook. Eerste echt interessante act speelt daar pas om 18.30u. Gelukkig nog andere podia maar toch.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.052
Is er ook een fatsoenlijk blokkenschema ergens? Via de site krijg ik het niet helemaal lekker, maar misschien doe ik iets verkeerd
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Rebillet, een klein kind in een onderbroek die wat onnozel komt doen en waar iedereen wild van wordt, je moet het maar doen. Paar jaar geleden 20 minuutjes naar gekeken, best geestig effe maar al gauw vervelend. Niet voor herhaling vatbaar.

Nu ja, genoeg lekkers op de menu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Tijdens de act op de mainstage heb je eigenlijk alleen als alternatief dj's en vervolgens spelen allevier de tenten tegelijk. Om het uur heb ik op het oog een clash van 2 a 3 bands en dan een uur kijken naar een band waar ik matig enthousiast over ben op de mainstage.
Ja dat is echt kut.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Wel benieuwd wat Royal Blood extra gaat doen als headliner, of wat voor show ze zullen neerzetten.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Ook clashes op zondag:
Lionheart/Rise Against
The Offspring/Channel Tres/Yussef Dayes (qua genre verdeeld, oke, maar zou ze alle drie willen zien)
 
  • Leuk
Waarderingen: marc_pkp

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
133
423
Zoals verwacht geen clashes voor mij op de zondag.
Vind het wel spijtig voor de QOTSH fans, dat ze Royal Blood in de plaats krijgen en dan zeker als afsluiter lol.

Must see's: Hot Milk, Electric Callboy, Rise Against, The Offspring en Motionless in white 🤟
Guilty pleasures: Pommelien Thijs en Becky Hill
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.569
4.668
Tijdens de act op de mainstage heb je eigenlijk alleen als alternatief dj's en vervolgens spelen allevier de tenten tegelijk.
Maar dat is gewoon niet waar? De Club overlapt met Main, wat maakt dat je tijdens Fred Again... naar The Kills kan, tijdens Charlotte de Witte naar Mount Kimbie en tijdens Goldband naar The Reytons. Op Pinkpop is er soms géén alternatief, hier eigenlijk altijd minimaal twee als je de boiler meerekent.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
244
161
Marc Rebillet zal wel lachen en feesten worden, maar ik ga uit protest tegen The Smile-vervanging dan maar naar Bolis Pupul kijken, die ik nochtans eerder dit jaar al in Trix heb gezien. Ik gun het Bolis ❤️
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
851
1.390
Heeft iemand al een clashfinder gemaakt/aangepast? 😅
Anders ga ik me er binnenkort eens op werpen.
Degene die voor mij op het eerste oog vervelend zijn:
The Streets/Blondshell
Jorja Smith/Stake
The Vaccines/Wunderhorse
Amenra/Brutalismus 3000
Goldband/The Reytons
Raye/Killer Mike/Enter Shikari/Sextile (HOE DAN? HOE?)


En dan heb ik nog niet eens alles ingeluisterd... Toevallig vanochtend mee begonnen. Dus gaan nog veel meer clashes bij komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken