Pukkelpop 2024

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Is het gek om te zeggen dat op dit moment electric callboy deze dag aan het dragen is?
Voor jou misschien. Overmono is voor mij de beste naam op zondag, nu QOTSA en The Smile afgezegd hebben. Knallende show gespeeld in 2022 in de kleine stage waar nu die E-Rena of whatever staat. Mét guest appearance van For Those I Love, die eerder de dag fantastisch was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jojo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.268
Voor jou misschien. Overmono is voor mij de beste naam op zondag, nu QOTSA en The Smile afgezegd hebben. Knallende show gespeeld in 2022 in de kleine stage waar nu die E-Rena of whatever staat. Mét guest appearance van For Those I Love, die eerder de dag fantastisch was.
Ik was eigenlijk gewoon puur op basis van ticketverkoop aan het denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Voor jou misschien. Overmono is voor mij de beste naam op zondag, nu QOTSA en The Smile afgezegd hebben. Knallende show gespeeld in 2022 in de kleine stage waar nu die E-Rena of whatever staat. Mét guest appearance van For Those I Love, die eerder de dag fantastisch was.
Was in de Castello (RIP), ik was er ook. Stevige bonkende beats in een vrij lege tent, maar sfeer zat er wel heel goed. Ik heb er toen met een paar efestival-users gestaan.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
998
Even alle geopperde namen hier op een rijtje:

-Lana del Rey: Vindt zichzelf te goed als vervanger dus komt niet
-Jack White: Dus exclusief voor die 3 shows het weekend ervoor
-LCD Soundsystem: Wei was vorige keer leeg dus zie ik ook niet komen
-Pulp: Hoe vet ik het ook zou vinden denk ik dat zij nog een maatje kleiner zijn dan LCD Soundsystem voor het Pukkelpop publiek en willen zelf niet in de Marquee voor The Smile
-Pixies: Zelfde als Pulp, maar zouden misschien wel voor The Smile kunnen
-Placebo: Kan
-The National: Kan
-Massive Attack: Kan
-Justice: Kan, maar show in december nog niet uitverkocht dus dat zou je als blokkade kunnen zien
-James Blake: Zie ik wel komen voor The Smile
-Andere Belgische vervanging: Als noodoplossing kan natuurlijk alleen gaat nooit zo groot zijn. dEUS in de Marquee voor The Smile zou ik dan wel weer top vinden

Edit:
-Liam Gallagher: Voor en na Pukkelpop 2 shows in UK. Zie ik niet voor 1 show naar het vasteland komen, maar misschien in combinatie met de andere 2 festivals die nog vervanging zoeken dat het kan.
-Blink 182: Moeten dan eerder deze kant op komen, maar als ze die konden boeken hadden ze dat denk ik al gedaan. Gaan ook niet voor een show naar het vasteland komen vrees ik
-Maneskin: Helaas, maar het kan
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: moensk en Backinblack

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Voor jou misschien. Overmono is voor mij de beste naam op zondag, nu QOTSA en The Smile afgezegd hebben. Knallende show gespeeld in 2022 in de kleine stage waar nu die E-Rena of whatever staat. Mét guest appearance van For Those I Love, die eerder de dag fantastisch was.
For Those I Love, wat een mokerslag zeg.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
830
998
Even alle geopperde namen hier op een rijtje:

-Lana del Rey: Vindt zichzelf te goed als vervanger dus komt niet
-Jack White: Dus exclusief voor die 3 shows het weekend ervoor
-LCD Soundsystem: Wei was vorige keer leeg dus zie ik ook niet komen
-Pulp: Hoe vet ik het ook zou vinden denk ik dat zij nog een maatje kleiner zijn dan LCD Soundsystem voor het Pukkelpop publiek en willen zelf niet in de Marquee voor The Smile
-Pixies: Zelfde als Pulp, maar zouden misschien wel voor The Smile kunnen
-Placebo: Kan
-The National: Kan
-Massive Attack: Kan
-Justice: Kan, maar show in december nog niet uitverkocht dus dat zou je als blokkade kunnen zien
-James Blake: Zie ik wel komen voor The Smile
-Andere Belgische vervanging: Als noodoplossing kan natuurlijk alleen gaat nooit zo groot zijn. dEUS in de Marquee voor The Smile zou ik dan wel weer top vinden
Misschien Thundercat ook nog als vervanging van The Smile?
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
For Those I Love, wat een mokerslag zeg.
Stond amper volk in de Castello (thanks Special Monkey) die dag, maar wow, moet het meest pakkende concert zijn dat ik ooit heb gezien. Een ervaring die je ook alleen op een festival als Pukkelpop kan hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chimme

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Here is a list of all the suggested names:

-Lana del Rey: Thinks she's too good as a replacement so she won't come
-Jack White: So exclusive to those 3 shows the weekend before
-LCD Soundsystem: It was empty last time so I don't see it coming
-Pulp: As cool as I would think it would be, I think they are still a size smaller than LCD Soundsystem for the Pukkelpop audience and they don't want to be in the Marquee for The Smile themselves
-Pixies: Same as Pulp, but could maybe be used for The Smile
-Placebo: Can
-The National: Kan
-Massive Attack: Kan
-Justice: Possible, but the December show is not sold out yet, so you could see that as a blockade
-James Blake: I can see that coming for The Smile
-Other Belgian replacement: As a stopgap solution it can of course only be never that big. dEUS in the Marquee for The Smile would be great though
+ Calvin Harris
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
201
23
Even alle geopperde namen hier op een rijtje:

-Lana del Rey: Vindt zichzelf te goed als vervanger dus komt niet
-Jack White: Dus exclusief voor die 3 shows het weekend ervoor
-LCD Soundsystem: Wei was vorige keer leeg dus zie ik ook niet komen
-Pulp: Hoe vet ik het ook zou vinden denk ik dat zij nog een maatje kleiner zijn dan LCD Soundsystem voor het Pukkelpop publiek en willen zelf niet in de Marquee voor The Smile
-Pixies: Zelfde als Pulp, maar zouden misschien wel voor The Smile kunnen
-Placebo: Kan
-The National: Kan
-Massive Attack: Kan
-Justice: Kan, maar show in december nog niet uitverkocht dus dat zou je als blokkade kunnen zien
-James Blake: Zie ik wel komen voor The Smile
-Andere Belgische vervanging: Als noodoplossing kan natuurlijk alleen gaat nooit zo groot zijn. dEUS in de Marquee voor The Smile zou ik dan wel weer top vinden
Liam Gallagher?
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
201
23
Soit, Lowlands en de 3 Scandinavische festivals hadden hun vervanger al klaar, dus vermoed dat ze (net als PKP) ook al even wisten dat QOTSA niet zou komen. Tot er nieuws is, kunnen we alleen maar hopen dat er toch nog een konijn uit de hoed komt, samen met bvb. Cabaret Vert.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Stond amper volk in de Castello (thanks Special Monkey) die dag, maar wow, moet het meest pakkende concert zijn dat ik ooit heb gezien. Een ervaring die je ook alleen op een festival als Pukkelpop kan hebben.
Tranen in de ogen na een optreden, dat was ook de eerste keer dat ik dat meemaakte op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken