Graspop Metal Meeting 2025

Iemand nog goede ideeen voor vegan ontbijt en andere eetzaken om mee te nemen voor op de camping?
Ik pak me altijd wel zo'n bakje instant noodles mee. Durf je alleen niet te zeggen in hoe verre dit vega( .n ) is. Maar dat pak ik me vaker mee. Als vrienden nog heet water overhebben kan ik daarmee klaarmaken, en anders naar een van de ontbijt kraampjes lopen. Die doen meestal niet moeilijk om een paar slokken heet water zo mee te geven, in mijn ervaring.

Edit: ik zie dat de n () naar een duimpje omlaag getoverd werd wat ik niet in de gaten had, niet mijn intentie dat te doen 😅

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980 en Jamel
Mijn zoon zei 2 jaar geleden bij zijn eerste keer Graspop zelfs: Pa wat een relaxte security, als het moet kun je zelfs een bazooka mee naar binnen krijgen. Hij is de beveiliging in het voetbalstadion gewend🤣🤣
Die laat in België ook te wensen over, zie rellen in Brussel voorbije zondag
Ja precies dit! Ik ben ook vaak naar festivals als Pinkpop, Paaspop etc geweest. Daar moet je je hele portemonnee leeghalen als hij iets dikker is dan een briefje van 10. Zelfs tot op het punt dat ik door mn haren moest gaan, omdat ze niet konden zien of ik iets in mijn vlecht had. Iemand had me een mooie viking vlecht gemaakt, en die moest ik gewoon uitdoen om te controleren, want ja, een man met een lange vlecht was niet de standaard, dus verdacht...
Eigenlijk, als ik me niet vergis, is een bewakingsagent daar niet toe bevoegd en mag die dat niet vragen. Enkel politie, denk ik. Als ik het voor heb ooit, ga ik niet moeilijk doen, maar als er op dat moment toevallig een agent bijstaat vraag ik het wel na

Dat ding is gewoon een mobiele metaalscanner. (Zo'n staafgeval). Dat zoekt alleen magnetisch. Op het vliegveld en ook op graspop gebruiken ze die pas als de poort een signaal geeft.
Dan wordt de vraag gesteld wat je bij hebt en gaan ze met de hand scannen om het te lokaliseren.

Dus geen ijzersnippers in de wiet mengen.
Ah zij gebruikte haar mobiele metaalscanner bij iedereen, ook als het niet af ging. Zoals ik al zei, heel streng dus
En ja op luchthavens ook uiteraard, daar heb ik de beveiliging dat ook al meerdere keren zien gebruiken

Ah zij gebruikte haar mobiele metaalscanner bij iedereen, ook als het niet af ging. Zoals ik al zei, heel streng dus
En ja op luchthavens ook uiteraard, daar heb ik de beveiliging dat ook al meerdere keren zien gebruiken
Heeft niks met streng te maken als de poort niks vind (en die is vele malen sterker). Wat zou je dan nog vinden met een handscanner die die 15cm per keer kan pakken.

Dus het is compleet onlogisch en onzinnig en bovendien vertragend. Wat mij het meeste zou irriteren als organisatie.

• Leuk
Waarderingen: won666
Korn setlist van Sonic Temple, ook een 90 minuten festival headline show
Graspop setlist zal er wel niet te veel van afwijken gok ik
Blind is wel een lekkere opener, zit de energie er meteen goed in!
Ook blij dat Cold er weer in zit, van alle wat nieuwere albums toch wel mijn favoriet. Worst is on it's way had er ook best in gemogen.
Wel opvallend dat ze niets spelen van de 2 laatste albums. Lijken toch echt voor een classic greatest hits setlist te gaan.
Wel jammer dat ze die snippet van we will rock you er nog in hebben, al is het maar een paar seconden ik vind dat zo onnodig.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Blommie en johanra
Blind is wel een lekkere opener, zit de energie er meteen goed in!
Ook blij dat Cold er weer in zit, van alle wat nieuwere albums toch wel mijn favoriet. Worst is on it's way had er ook best in gemogen.
Wel opvallend dat ze niets spelen van de 2 laatste albums. Lijken toch echt voor een classic greatest hits setlist te gaan.
Wel jammer dat ze die snippet van we will rock you er nog in hebben, al is het maar een paar seconden ik vind dat zo onnodig.
Rotting in Vaine had van mij niet gehoeven. En vind persoonlijk Here to Stay een fijnere opener. Maar ala, dat zijn details. Wordt weer vet genieten!!!

Edit: Cold is van één van de laatste albums.

Iemand nog goede ideeen voor vegan ontbijt en andere eetzaken om mee te nemen voor op de camping?
Als niet-vegan vind ik fruit (appel, sinaasappels , watermeloen) of snoeptomaatjes altijd wel lekker. Tijdens een festival eet ik meestal toch veel vettig (friet, snacks etc). Dan zijn vitamientjes altijd wel lekker.
Blijft ook goed in principe en in je kunt er ook nog leuk mee gooien.

• Leuk
Waarderingen: kaiser

Ik ben wel érg tevreden met deze setlist. Zeker met nummers als
Cold, Somebody Someone, Rotting in Vain en Good God. Ik weet dat het inderdaad klinkt als een greatest hits compilation, maar ik kijk hier nu écht naar uit.

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
Was ook niet vermeld bij de first-timers post van vandaag, dus ze wisten het al denk ik. Of is het later weggehaald? Benieuwd hoe ze dit op gaan lossen, gaan ze schuiven of komt er een vervanger?
Er komt wel een vervanger lijkt me aangezien ze nog ruim een maand hebben. Vorige keer hebben ze Hammerfall nog redelijk last minute kunnen boeken.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
En wat denken er, weer hammerfall omdat ze lekker flexibel zijn geweest?

Of iemand die ook disney liedjes kan coveren zoals Peyton.

Users who are viewing this thread