Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Mwoh, ik ging dus naar Seatgeek en klikte op een concert met prijzen vanaf 35 dollar en vervolgens is het dan toch alweer 72 dollar voor de goedkoopste.
Zal misschien ook wel komen door de Diddy controverse. Denk dat de Beyonce, Taylor Swift tijdperk wel een keer over is en dat het nu Olivia Rodrigo en Sabrina Carpenter wordt. Die verkopen voor zover ik weet alles uit waar ze staan, behalve Pinkpop dan...
Beyonce is ook gewoon uitverkocht, dit zijn resell-tickets. Ik zat voor die tickets van 35 dollar bij MetLife stadium in New Jersey, dus even kijken hoe dit ging met de Renaissance tour. Met de Renaissance-tour stond ze daar 2x en deze tour 5x. SoFi Stadium: toen 3x nu 5x. Mijn conclusie: ze heeft deze keer dusdanig veel shows gepland dat veel meer mensen een kaartje konden kopen, waardoor er minder vraag is naar resell-tickets.
Dat zijn grappen die we hier alleen nog maar bij Travis Scott hebben gezien
En dat was bij Scott ook zo, die voegde bij zijn tour meermaals data toe, als de shows in een plaats uitverkocht waren, het is ook gedocumenteerd dat resellers heel erg op deze tour zaten in de hoop lekker te cashen.

De verliezers zijn hier financieel gezien de resellers. Het idee dat je voor de publieke opinie van de "waarde" van je concerten juist te weinig concerten moet geven zodat resell-tickets door het dak gaan lijkt me juist schadelijk voor de hele business,

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread