Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Get the Linkin Park Setlist of the concert at Pannonia Fields II, Nickelsdorf, Austria on June 12, 2025 from the From Zero World Tour and other Linkin Park Setlists for free on setlist.fm!
De setlist kan idd niet heel veel beter, ben blij dat ze Fort Minor stukje eruit hebben gehaald. Wel jammer dat A Place For My Head alleen verwerkt zit in Bleed It Out ipv gewoon volledig spelen. En Breaking The Habit eruit valt op, maar dat vond ik ook één van de mindere uitvoeringen door Emily.
Het concert dat Linkin Park donderdag in het GelreDome geeft gaat vooralsnog gewoon door. Dat meldt organisator MOJO desgevraagd aan NU.nl. De Amerikaanse band schrapte vrijdag om medische redenen een concert in Zwitserland.
Wie heeft ervaring met concerten in Gelredome? Ik woon in Rotterdam en vroeg me af wat de beste manier is om terug te reizen na het concert. 45 minuten lopen naar arnhem cs... Ov fiets moet je ook maar geluk hebben of deze er nog staat (en geen idee tot hoelaat je hem in kan leveren). Hoorde dat de pendeldiensten niet altijd betrouwbaar zijn. We kunnen met de auto maar ook liever niet.. gedoetjes. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
OV fietsen hebben ze er heel veel van en kun je meeste avonden tot 01:50 inleveren dus lijkt mij wel een van de betere opties, zou zelf dat kiezen. Of toch met de bus, weet niet hoe het met die pendeldiensten zit, maar reguliere bus dienst van Arnhem heb ik goede ervaringen mee.
OV fietsen hebben ze er heel veel van en kun je meeste avonden tot 01:50 inleveren dus lijkt mij wel een van de betere opties, zou zelf dat kiezen. Of toch met de bus, weet niet hoe het met die pendeldiensten zit, maar reguliere bus dienst van Arnhem heb ik goede ervaringen mee.
Zie idd dat de stalling lang genoeg open is. Zie ook dat er nu 'maar' 32 beschikbare fietsen zijn op een niet zo'n bijzondere dag. Denk dus toch dat het spannend wordt of je wel een fiets kunt scoren. Maar ik ga de gok maar wagen.
Zie idd dat de stalling lang genoeg open is. Zie ook dat er nu 'maar' 32 beschikbare fietsen zijn op een niet zo'n bijzondere dag. Denk dus toch dat het spannend wordt of je wel een fiets kunt scoren. Maar ik ga de gok maar wagen.
Veel mensen gebruiken ze om van en naar werk te gaan (zelf ook een tijdje gedaan toen ik daar werkte) dus denk dat het aantal beschikbare fietsen aan het eind van de werkdag snel oploopt, prima timing voor een concert (tenzij je om 10 uur 's ochtends al in de rij wil gaan liggen voor een frontrow plekje natuurlijk )
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat op MOJO website een tijdschema staat die lijkt op de settijden van de festivals. Mag toch hopen dat ze net als met hun eigen shows ze gewoon 2 uur spelen...
Deuren open
17:30
Support act Spiritbox
19:30
Linkin Park
20:45
Verwacht einde
22:15
Let op: Het tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat op MOJO website een tijdschema staat die lijkt op de settijden van de festivals. Mag toch hopen dat ze net als met hun eigen shows ze gewoon 2 uur spelen...
Deuren open
17:30
Support act Spiritbox
19:30
Linkin Park
20:45
Verwacht einde
22:15
Let op: Het tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.
Ik had dit ook gezien ja. De stadionshows spelen ze doorgaans toch 2 uur ipv de 1,5 uur op een festival. Verwacht eigenlijk inderdaad een show van 2 uur.
Andere vraag: iemand ervaringen met de parkeerplekken rondom Gelredome en eventueel lopen? Wat wel en niet te doen? Moet na afloop nog zeker 2 uur sturen om thuis te komen.