Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Goede setlist. Niet meer, niet minder. Na act 1 ben je al murw geslagen.

Goede setlist. Niet meer, niet minder. Na act 1 ben je al murw geslagen.
Hier een link naar de eerste setlist EU tour voor Linkin Park op NovaRock

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Prima setlist, mis alleen nog IGYEIH maar voor de rest mogen ze dit exact hetzelfde spelen in Werchter

misschien ga ik er ook al 1 aanschaffen...
Zat op de stories van Linkin Park dat dit de exclusieve festivalmerch is de witte gaat mee naar huis

1000044935.jpg

Die merch is heel vet ja! Heb zelf dit vest gehaald bij het concert in Parijs in november: https://store.linkinpark.com/produc...43719&pr_ref_pid=9005916586215&pr_seq=uniform

De setlist kan idd niet heel veel beter, ben blij dat ze Fort Minor stukje eruit hebben gehaald. Wel jammer dat A Place For My Head alleen verwerkt zit in Bleed It Out ipv gewoon volledig spelen. En Breaking The Habit eruit valt op, maar dat vond ik ook één van de mindere uitvoeringen door Emily.

Gtnvh8Za0Aoa1Q8

• Leuk
Waarderingen: TNFke
jeetje, had toch wel verwacht dat dit nieuws in dit topic de tongen los zou maken... maar helaas... 😉

al 4 festival shows
ik zou als geruchten willen toevoegen:
- 14 juni ruimte voor Download
- 19 juni ruimte voor Pinkpop
?

jeetje, had toch wel verwacht dat dit nieuws in dit topic de tongen los zou maken... maar helaas... 😉

al 4 festival shows
ik zou als geruchten willen toevoegen:
- 14 juni ruimte voor Download
- 19 juni ruimte voor Pinkpop
?
Geweldig nieuws in ieder geval. Zal wel vooral besproken zijn in het Werchter topic.

Mijn wekker staat al klaar voor de voorverkoop volgende week donderdag.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Geweldig nieuws in ieder geval. Zal wel vooral besproken zijn in het Werchter topic.

Mijn wekker staat al klaar voor de voorverkoop volgende week donderdag.
Is enkel en alleen als je lid bent van LPU? is ook betalend zag ik?

Linkin park cancelt hun show in Zwitserland vanwege medische redenen... Voorlopig gelukkig nog geen andere afzeggingen...

Maar dit maakt het weer onnodig spannend voor donderdag 🙈🙊

Wie heeft ervaring met concerten in Gelredome? Ik woon in Rotterdam en vroeg me af wat de beste manier is om terug te reizen na het concert. 45 minuten lopen naar arnhem cs... Ov fiets moet je ook maar geluk hebben of deze er nog staat (en geen idee tot hoelaat je hem in kan leveren). Hoorde dat de pendeldiensten niet altijd betrouwbaar zijn. We kunnen met de auto maar ook liever niet.. gedoetjes. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ov fiets moet je ook maar geluk hebben of deze er nog staat (en geen idee tot hoelaat je hem in kan leveren)
OV fietsen hebben ze er heel veel van en kun je meeste avonden tot 01:50 inleveren dus lijkt mij wel een van de betere opties, zou zelf dat kiezen. Of toch met de bus, weet niet hoe het met die pendeldiensten zit, maar reguliere bus dienst van Arnhem heb ik goede ervaringen mee.

OV fietsen hebben ze er heel veel van en kun je meeste avonden tot 01:50 inleveren dus lijkt mij wel een van de betere opties, zou zelf dat kiezen. Of toch met de bus, weet niet hoe het met die pendeldiensten zit, maar reguliere bus dienst van Arnhem heb ik goede ervaringen mee.
Zie idd dat de stalling lang genoeg open is. Zie ook dat er nu 'maar' 32 beschikbare fietsen zijn op een niet zo'n bijzondere dag. Denk dus toch dat het spannend wordt of je wel een fiets kunt scoren. Maar ik ga de gok maar wagen.

Zie idd dat de stalling lang genoeg open is. Zie ook dat er nu 'maar' 32 beschikbare fietsen zijn op een niet zo'n bijzondere dag. Denk dus toch dat het spannend wordt of je wel een fiets kunt scoren. Maar ik ga de gok maar wagen.
Veel mensen gebruiken ze om van en naar werk te gaan (zelf ook een tijdje gedaan toen ik daar werkte) dus denk dat het aantal beschikbare fietsen aan het eind van de werkdag snel oploopt, prima timing voor een concert (tenzij je om 10 uur 's ochtends al in de rij wil gaan liggen voor een frontrow plekje natuurlijk ;) )

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en gguuss
Wat ik overigens wel vreemd vind is dat op MOJO website een tijdschema staat die lijkt op de settijden van de festivals. Mag toch hopen dat ze net als met hun eigen shows ze gewoon 2 uur spelen...
  • Deuren open​

17:30
  • Support act Spiritbox​

19:30
  • Linkin Park​

20:45
  • Verwacht einde​

22:15
Let op: Het tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat op MOJO website een tijdschema staat die lijkt op de settijden van de festivals. Mag toch hopen dat ze net als met hun eigen shows ze gewoon 2 uur spelen...
  • Deuren open​

17:30
  • Support act Spiritbox​

19:30
  • Linkin Park​

20:45
  • Verwacht einde​

22:15
Let op: Het tijdschema is onder voorbehoud en hiervan kan worden afgeweken. Houd onze website in de gaten voor de laatste wijzigingen en het laatste nieuws.
Ik had dit ook gezien ja. De stadionshows spelen ze doorgaans toch 2 uur ipv de 1,5 uur op een festival. Verwacht eigenlijk inderdaad een show van 2 uur.

Andere vraag: iemand ervaringen met de parkeerplekken rondom Gelredome en eventueel lopen? Wat wel en niet te doen? Moet na afloop nog zeker 2 uur sturen om thuis te komen.

Users who are viewing this thread