Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Iemand enig idee hoeveel een ticket voor Parklife gaat kosten? Ik gok rond de 140 euro? Ik zie nog niks buiten dat parking 25 euro kost en rolstoelticket 131 euro kost.

Is er een bepaalde manier om rapper ticket te kunnen kopen of is het echt vanaf vrijdag 10u?

Iemand enig idee hoeveel een ticket voor Parklife gaat kosten? Ik gok rond de 140 euro? Ik zie nog niks buiten dat parking 25 euro kost en rolstoelticket 131 euro kost.

Is er een bepaalde manier om rapper ticket te kunnen kopen of is het echt vanaf vrijdag 10u?
Er is een livenation presale donderdag 10u maar een link heb ik nog geen idee van
wachtrij start overigens al om 9u45 net als op vrijdag overigens.

• Winning
Waarderingen: PreFXDesigns
Een exclusieve Live Nation Presale geeft fans die op de website van Live Nation Belgium ingelogd zijn, de kans om hun tickets voor Werchter Parklife 2026 te bestellen vanaf donderdag 26 juni om 10u, via livenation.be. Log in of registreer je nu.

Linkin Park Fan Club Presales:

LPU Legacy Presale vanaf woensdag 25 juni om 10u.
LPU Passport Plus Presale vanaf woensdag 25 juni om 12u.
Een ticket voor Werchter Parklife 2026 kost 131 euro (inclusief servicekosten, mobiliteit- en ecobijdrage).

• Winning

131 voor een gewoon ticket
184 voor een golden circle ticket
300 voor een vip ticket

• Leuk
Morgen naar Gelredome, zin in. Iemand ervaringen daar met parkeren in de aanliggende woonwijken? Zie dat de parkingtickets uitverkocht zijn en ik heb de mijne nog niet 🙈

Morgen naar Gelredome, zin in. Iemand ervaringen daar met parkeren in de aanliggende woonwijken? Zie dat de parkingtickets uitverkocht zijn en ik heb de mijne nog niet 🙈

Is de parking bij t winkelcentrum in de buurt ook uitverkocht? Weet ff niet hoe ie heet, maar er is er eentje vlakbij, kruispunt oversteken alleen.

• Leuk
Waarderingen: Josy
Wellicht bij de Decathlon proberen of anders in Malburgen - Malburgen-West.
Is de parking bij t winkelcentrum in de buurt ook uitverkocht? Weet ff niet hoe ie heet, maar er is er eentje vlakbij, kruispunt oversteken alleen.
Thanks!

Die bij kronenburg is inderdaad uitverkocht, ik zat inderdaad in de wijk van Malburgen / Malburgen-West te kijken. We zijn daar zo ongeveer om 5 uur. Dat lijkt me ruim op tijd om een parkeerplek in de wijk te vinden. Ga dat wel proberen en bidden dat het op de terugweg vlot doorstroomt.

• Geweldig
Waarderingen: BatMutsje
Thanks!

Die bij kronenburg is inderdaad uitverkocht, ik zat inderdaad in de wijk van Malburgen / Malburgen-West te kijken. We zijn daar zo ongeveer om 5 uur. Dat lijkt me ruim op tijd om een parkeerplek in de wijk te vinden. Ga dat wel proberen en bidden dat het op de terugweg vlot doorstroomt.

Laat even weten hoe dat uitpakt. Ik zit rond die tijd nog in de auto maar neig dan ook daar op haha

Tickets voor Werchter Parklife zijn binnen (ben LPU lid). Ik ben benieuwd wie er nog bij komen op het affiche. Heel veel plezier alvast aan iedereen die ze vandaag gaat zien!

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread