Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee hoeveel een ticket voor Parklife gaat kosten? Ik gok rond de 140 euro? Ik zie nog niks buiten dat parking 25 euro kost en rolstoelticket 131 euro kost.
Is er een bepaalde manier om rapper ticket te kunnen kopen of is het echt vanaf vrijdag 10u?
Iemand enig idee hoeveel een ticket voor Parklife gaat kosten? Ik gok rond de 140 euro? Ik zie nog niks buiten dat parking 25 euro kost en rolstoelticket 131 euro kost.
Is er een bepaalde manier om rapper ticket te kunnen kopen of is het echt vanaf vrijdag 10u?
Een exclusieve Live Nation Presale geeft fans die op de website van Live Nation Belgium ingelogd zijn, de kans om hun tickets voor Werchter Parklife 2026 te bestellen vanaf donderdag 26 juni om 10u, via livenation.be. Log in of registreer je nu.
Linkin Park Fan Club Presales:
LPU Legacy Presale vanaf woensdag 25 juni om 10u.
LPU Passport Plus Presale vanaf woensdag 25 juni om 12u.
Een ticket voor Werchter Parklife 2026 kost 131 euro (inclusief servicekosten, mobiliteit- en ecobijdrage).
Morgen naar Gelredome, zin in. Iemand ervaringen daar met parkeren in de aanliggende woonwijken? Zie dat de parkingtickets uitverkocht zijn en ik heb de mijne nog niet
Morgen naar Gelredome, zin in. Iemand ervaringen daar met parkeren in de aanliggende woonwijken? Zie dat de parkingtickets uitverkocht zijn en ik heb de mijne nog niet
Die bij kronenburg is inderdaad uitverkocht, ik zat inderdaad in de wijk van Malburgen / Malburgen-West te kijken. We zijn daar zo ongeveer om 5 uur. Dat lijkt me ruim op tijd om een parkeerplek in de wijk te vinden. Ga dat wel proberen en bidden dat het op de terugweg vlot doorstroomt.
Die bij kronenburg is inderdaad uitverkocht, ik zat inderdaad in de wijk van Malburgen / Malburgen-West te kijken. We zijn daar zo ongeveer om 5 uur. Dat lijkt me ruim op tijd om een parkeerplek in de wijk te vinden. Ga dat wel proberen en bidden dat het op de terugweg vlot doorstroomt.
Tickets voor Werchter Parklife zijn binnen (ben LPU lid). Ik ben benieuwd wie er nog bij komen op het affiche. Heel veel plezier alvast aan iedereen die ze vandaag gaat zien!