Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Beetje alles of niets dit album. Er staan een paar instant klassiekers op, maar ook een aantal missers in mijn ogen. Nu is dat wel vaker het geval met een album, maar had hem misschien toch iets te veel opgehyped voor mezelf.

IGYEIH is wel weer fantastisch zeg.
Daarnet de nieuwe plaat volledig geluisterd en wou bijna exact hetzelfde komen neertypen.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Pommer
Ik ben erbij in Gelredome! De band die ik altijd heb willen zijn maar steeds moest missen in de jaren 2012 - 2017 🥳

• On fire
Waarderingen: lama
Zo, die presale ging snel. Helaas: (nog) niet gelukt. Morgen dan maar weer een nieuwe kans met de reguliere verkoop.

Update: te snel gehuild: toch een ticketje binnen! Zin in!

Laatst bewerkt:
Het is erg snel gegaan. Benieuwd hoeveel tickets er beschikbaar waren in de pre-sale. Ik was nog even rustig aan het kijken of de gekozen tickets op een fatsoenlijk vak waren en even later waren ze alweer weg. Morgen nog een poging.

Het is erg snel gegaan. Benieuwd hoeveel tickets er beschikbaar waren in de pre-sale. Ik was nog even rustig aan het kijken of de gekozen tickets op een fatsoenlijk vak waren en even later waren ze alweer weg. Morgen nog een poging.
Ik zou blijven proberen, zojuist nog staanplaatsen weten te bemachtigen.

• Leuk
Waarderingen: tom93
Moeten zeker in de setlist:
Heavy is the crown
The Emptiness Machine
IGYEIH
Two Faced

Mag ook nog:
Casualty (denk na live te horen zelfs categorie moeten)
Cut The Bridge
Good Things To Go

Liever niet:
Over each other
Overflow
Stained (dit vind ik momenteel echt een draak)
Over each other was live in parijs nochtans heel goed.

Zelf vind ik overflow & cut the bridge een draak van een nummer en ben ik wel fan van good things go en Stained. Samen met de eerder uitgebracht singles voor mij toch wel de betere van de plaat.

Zijn alle Duitse stadion shows nu al bijna uitverkocht?! De ticketverkoop begint morgen pas. Is dit allemaal LPU?

Laatst bewerkt:
Mooi voor jullie dat het lukt. De donderdag met LP op Rock Werchter is nu al uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread