Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
als je klikt op 'Find tickets' kom je ook op uit op de show in Arnhem.

Ik vind die prijzen echt wel belachelijk hoog, maarja als je een dagticket voor Werchter koopt, ben je ook 135 euro kwijt. Daar heb je dan wel een heleboel andere bands die dat bedrag kunnen rechtvaardigen. Dan moet de line-up natuurlijk ook nog meevallen :D

Op ticketmaster zie ik dat de LPU presale op 18 november begint. De general sale begint net als Werchter ook op 22 november. Lijkt erop dat er ook al een Ticketmaster presale is op donderdag 21 november.

Source: https://www.merkur-spiel-arena.de/event/linkin-park-01-07-2025

Geen idee waarom je je site op Engels zou moeten zetten want ze staan gewoon onder het kopje extra info.
Dit heb ik er vanmiddag al afgehaald.

IMG_0541.jpeg

Fijn voor de band om toch veel positieve reacties te lezen, ik gun het ze wel. The Emptiness Machine en Heavy is the Crown vond ik beide top nummers, waarmee mijn verwachtingen hooggespannen waren voor de rest van dit album. Over Each Other is niks voor mij, maar okay, dat er wat softere nummers tussen zullen zitten is te verwachten.

Two Faced start lekker, dat moment dat de band er vol in knalt met die scream van Emily erbij is fijn. Ik vind de bars van Mike daarna echter nogal houterig, en de refreintjes van Emily komen op mij over als goedkope pop hooks. Beetje heen en weer pendelen tussen twee noten, weinig interessants, heel repetitief. Instrumentaal grossiert het in fijn klinkende Linkin Park clichés, niet verkeerd maar ook niet genoeg om een positieve indruk achter te laten op mij.

Zoals ik gisteren al in het RW topic noemde valt het hele album mij helaas nogal tegen, op die eerste twee singles na dus (er gaat al een leak rond, vandaar dat ik het allemaal al heb kunnen luisteren). Maar te zien aan de reacties hier valt het voor anderen hopelijk mee. Zoals gezegd, ik gun het ze wel, voor mij werkt het alleen helaas niet zo goed als gehoopt.
Ik vind het wel een goed album, een paar nummers klinken iets te pop ofzo, maar de balans slaat toch wel positief uit. Zeker na wat meer te luisteren, gaat alles al snel meegezongen kunnen worden.

Users who are viewing this thread