Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
als je klikt op 'Find tickets' kom je ook op uit op de show in Arnhem.

Ik vind die prijzen echt wel belachelijk hoog, maarja als je een dagticket voor Werchter koopt, ben je ook 135 euro kwijt. Daar heb je dan wel een heleboel andere bands die dat bedrag kunnen rechtvaardigen. Dan moet de line-up natuurlijk ook nog meevallen :D

Op ticketmaster zie ik dat de LPU presale op 18 november begint. De general sale begint net als Werchter ook op 22 november. Lijkt erop dat er ook al een Ticketmaster presale is op donderdag 21 november.

Source: https://www.merkur-spiel-arena.de/event/linkin-park-01-07-2025

Geen idee waarom je je site op Engels zou moeten zetten want ze staan gewoon onder het kopje extra info.
Dit heb ik er vanmiddag al afgehaald.

IMG_0541.jpeg

Fijn voor de band om toch veel positieve reacties te lezen, ik gun het ze wel. The Emptiness Machine en Heavy is the Crown vond ik beide top nummers, waarmee mijn verwachtingen hooggespannen waren voor de rest van dit album. Over Each Other is niks voor mij, maar okay, dat er wat softere nummers tussen zullen zitten is te verwachten.

Two Faced start lekker, dat moment dat de band er vol in knalt met die scream van Emily erbij is fijn. Ik vind de bars van Mike daarna echter nogal houterig, en de refreintjes van Emily komen op mij over als goedkope pop hooks. Beetje heen en weer pendelen tussen twee noten, weinig interessants, heel repetitief. Instrumentaal grossiert het in fijn klinkende Linkin Park clichés, niet verkeerd maar ook niet genoeg om een positieve indruk achter te laten op mij.

Zoals ik gisteren al in het RW topic noemde valt het hele album mij helaas nogal tegen, op die eerste twee singles na dus (er gaat al een leak rond, vandaar dat ik het allemaal al heb kunnen luisteren). Maar te zien aan de reacties hier valt het voor anderen hopelijk mee. Zoals gezegd, ik gun het ze wel, voor mij werkt het alleen helaas niet zo goed als gehoopt.
Ik vind het wel een goed album, een paar nummers klinken iets te pop ofzo, maar de balans slaat toch wel positief uit. Zeker na wat meer te luisteren, gaat alles al snel meegezongen kunnen worden.

Lijkt me duidelijk dat ze aanvankelijk in Ziggo stonden, maar dat er last minute toch nog voor een grotere locatie gekozen werd in Nederland. En die tekst stond gewoon al klaar en men is in één versie vergeten wat aan te passen.

Wat een album howly shit!!! Ben alleen een beetje bang geworden van Casualty haha, maar man dit gaat goed pakken op de live shows!!

Ik vind het geen super album maar ook geen slecht album. Die eerste 2 singles hebben de verwachtingen echt te hoog gelegd voor me. Bij Casualty snap ik de insteek maar het gebrabbel van Shinoda kan ik daar echt niet uitstaan. IGYEIH is dan wel weer raak voor me, maar deze gaat ook niet in mijn eindejaarslijst komen

The Emptiness Machine, Heavy Is the Crown, IGYEIH, Two Faced zijn echt topplaten, zijn nog een paar prima nummers bij maar ook 2 platen die nog niet een One more light zouden halen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
IGYEIH heeft me nog niet overtuigd, maar misschien als ik het vaker hoor. The emptiness machine en heavy is the crown hebben al oneindig op repeat gestaan en two faced vind ik ook lekker, maar ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht. Betekent niet dat ik het album niet nog vaker ga opzetten.

Verder, mensen ervaring met de Gelredome? Ben daar nog nooit geweest. Wat is het verschil tussen de verschillende staplaatsen? Die goedkopere zullen wel verder naar achter zijn, maar die andere 3 opties hebben allemaal dezelfde prijs. Geen idee welke ik zou moeten (proberen te) kopen?

IGYEIH heeft me nog niet overtuigd, maar misschien als ik het vaker hoor. The emptiness machine en heavy is the crown hebben al oneindig op repeat gestaan en two faced vind ik ook lekker, maar ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht. Betekent niet dat ik het album niet nog vaker ga opzetten.

Verder, mensen ervaring met de Gelredome? Ben daar nog nooit geweest. Wat is het verschil tussen de verschillende staplaatsen? Die goedkopere zullen wel verder naar achter zijn, maar die andere 3 opties hebben allemaal dezelfde prijs. Geen idee welke ik zou moeten (proberen te) kopen?
Is sowieso een beetje gissen tot er een plattegrond is. Er zijn ook concerten met maar 1 soort staanplaatsen, dan is het gewoon wie het eerst komt, staat vooraan. Nu denk ik dat ze een speciaal groter podium hebben waar je omheen/in kan gaan staan, waardoor je dus al die extra dure tickets hebt.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Beetje alles of niets dit album. Er staan een paar instant klassiekers op, maar ook een aantal missers in mijn ogen. Nu is dat wel vaker het geval met een album, maar had hem misschien toch iets te veel opgehyped voor mezelf.

IGYEIH is wel weer fantastisch zeg.
Ik vind het toch wel knap hoor. Heb nog niet alles gehoord, maar nu toch wel al vier nummers die ik echt heel tof vind en enorm passend.

De tickets gaan wel erg fors aan de prijs he.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik vind het toch wel knap hoor. Heb nog niet alles gehoord, maar nu toch wel al vier nummers die ik echt heel tof vind en enorm passend.
Dat zeker! The Emptiness Machine, Heavy Is The Crown, Two Faced en IGYEIH passen voor mij gewoon nu al in het rijtje van LP classics. Dat ze dat voor elkaar hebben gekregen is al bijzonder op zich. Ook Good Things Go en Over Each Other vind ik prima luisternummers en ik denk dat Casualty het live wel goed doet.

Al met al was een betere comeback bijna niet denkbaar.

• Leuk
Waarderingen: wess en Oasiss
Moeten zeker in de setlist:
Heavy is the crown
The Emptiness Machine
IGYEIH
Two Faced

Mag ook nog:
Casualty (denk na live te horen zelfs categorie moeten)
Cut The Bridge
Good Things To Go

Liever niet:
Over each other
Overflow
Stained (dit vind ik momenteel echt een draak)

Wat een onzinartikel. Volgens mij was de minderheid die ook maar iets hiervan vond er wel over opgehouden na 2 weken. Nooit ook iets van bewijs dat ze daadwerkelijk in dat scientologywereldje nog steeds zit. Verwacht ook niks beter van de NOS, denk dat een gemiddeld kind van 2 een beter artikel schrijft.

Users who are viewing this thread