Sam Fender

Vond het zelf echt een top show! Hij was goed bij stem. Vorst was super enthousiast, eerste keer dat ik die betonnen bunker zo uitgelaten heb gezien. De gehele brug tot de bisnummers Ohoh-en was wel kippenvel.

Enige minpuntje is dat ik toch graag Wild Long Lie gehoord had. Toch 1 van m'n favorieten van het nieuwe album

The War on Drugs zegt af als voorprogramma voor Sam.
Olivia Dean of CMAT in de plaats.

Best wel jammer voor de fans die een ticket voor deze dubbel hadden gekocht

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en mees
The War on Drugs zegt af als voorprogramma voor Sam.
Olivia Dean of CMAT in de plaats.

Best wel jammer voor de fans die een ticket voor deze dubbel hadden gekocht
Poh, zo blij dat ik toch geen kaarten heb gehaald. Wilde graag gaan voor de combi, maar een trip kwam net niet uit. Dit is echt wel een flink verschil

Ik zou hem graag eens in het echt zien, maar Rock Werchter is wat ver vanuit West-Vlaanderen. Als headliner staat hij pas om 23u30 geprogrammeerd met einde omstreeks 1u 's nachts. Ik zie er tegenop om zo laat nog terug te keren, tegen dat ik thuis ben is de zon al weer op. Hopelijk eens Sportpaleis volgend jaar?

Laatst bewerkt:
Ik zou hem graag eens in het echt zien, maar Rock Werchter is wat ver vanuit West-Vlaanderen. Als headliner staat hij pas om 23u30 geprogrammeerd met einde omstreeks 1u 's nachts. Ik zie er tegenop om zo laat nog terug te keren, tegen dat ik thuis ben is de zon al weer op. Hopelijk eens Sportpaleis volgend jaar?
Met de Antwerpse Ring is de kans groot dat je er pas bent tegen de volgende ochtend. Maar het lijkt me wel dat er nog een zaalkans zal komen in deze albumcycle.

Met de Antwerpse Ring is de kans groot dat je er pas bent tegen de volgende ochtend. Maar het lijkt me wel dat er nog een zaalkans zal komen in deze albumcycle.
Als openbaar vervoer een mogelijkheid is, of als er een concertbus wordt ingelegd dan ga ik uiteraard voor die optie gaan. In het slechtste geval een goedkoop hotelletje. In alle geval hoop ik dat er een nieuw concert wordt ingepland, en dan boek ik dit keer onmiddellijk mijn ticketjes.

Users who are viewing this thread