Down the Rabbit Hole 2025

Tijd voor de jaarlijkste wanneer is het goede moment op ticketswap toeslaan lijstje.

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap

Vorig jaar op de dag zelf kaartje voor 200 voorbij zien komen maar dat was een lucky pareltje.

Ik sluit me wel aan bij de sceptici m.b.t. de verkoop van komend jaar. Ja, dit is een uitstekende line-up voor de liefhebbers. Nee, ik denk niet dat er elk jaar 55k kaarten verkocht kunnen worden aan voornamelijk deze groep. Ze zullen vast weer een stukje richting lowlands opschuiven komend jaar.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Wel benieuwd hoe dat er dan uit zou zien? Als ik nu naar de line up van lowlands kijk zie ik eigenlijk alleen Chappel, ASAP en Chase and status die ik niet bij de line up van dtrh zou passen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat je van festivals als rewire, LGW? Kan zeggen dat het voor de "liefhebbers" is om het zo maar even te nomen maar op festivals als dtrh, ll en bks zijn ruim 90% van de namen toch gewoon populair en mainstream

Wel benieuwd hoe dat er dan uit zou zien? Als ik nu naar de line up van lowlands kijk zie ik eigenlijk alleen Chappel, ASAP en Chase and status die ik niet bij de line up van dtrh zou passen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat je van festivals als rewire, LGW? Kan zeggen dat het voor de "liefhebbers" is om het zo maar even te nomen maar op festivals als dtrh, ll en bks zijn ruim 90% van de namen toch gewoon populair en mainstream
90% mainstream? Zeg maar gerust 10-20%. Hier op het forum zitten we echt in een bubbel.

• Leuk
Waarderingen: davadude en yannickd
Misschien vraag ik naar de bekende weg maar gezien het avondslot (en de clash met Massive Attack, wat mij betreft toch wel een van de beste namen) toch voor de zekerheid:
Maribou State is een live show en geen dj set toch? Wat denkt men?
Ben groot fan, maar vind ze als DJs nóg vetter. Dus dat zou de clash met Massive Attack nog moeilijker maken…

Waarom zouden ze niet bij dtrh passen? Denk qua budget die eerste 2 niet maar qua publiek kan alles wat op Lowlands staat ook wel op dtrh staan denk ik.

Waarom zouden ze niet bij dtrh passen? Denk qua budget die eerste 2 niet maar qua publiek kan alles wat op Lowlands staat ook wel op dtrh staan denk ik.
Chappell zie ik nog wel gebeuren. De rap van A$ap heb ik nog weinig op DTRH gezien, zou niet helemaal in lijn met de afgelopen jaren liggen. Drum & Bass is volgensmij nooit geboekt op DTRH, dus vandaar past het niet helemaal.

Users who are viewing this thread