Down the Rabbit Hole 2025

Worden er voor DTRH ook namen gedropt op andere dagen of zal Mojo wachten met het droppen van namen om Pinkpo wat meer in de schijnwerpers te laten staan?

Worden er voor DTRH ook namen gedropt op andere dagen of zal Mojo wachten met het droppen van namen om Pinkpo wat meer in de schijnwerpers te laten staan?
Heb altijd het idee dat weekexclusiviteit qua namen vooral tijdens de eerste drop geldt, zeker omdat festivals als DTRH inmiddels uitverkocht zijn en het wat klandize wegkapen betreft minder uitmaakt. Dus sluit het niet uit voor deze week in dat opzicht. Maar gok desondanks wel dat we nog een week moeten wachten op de namen van DTRH.

Ik denk eigenlijk dat het nog wel wat langer gaat duren. Ik ga er gewoon vanuit dat vorige drop als een "complete" drop geld en we dus pas ergens begin april een volgende drop kunnen verwachten (waarschijnlijk nachtprogramma).

Ik verwacht nog steeds eerst DTRH, en daarna LL. Die kleinere dropjes van DTRH zijn niet écht zoals we gewend zijn. Normaal zitten we al op een flink aantal namen meer, heb ik het gevoel.

En Sigrid dus naar Pinkpop. Had ik ook wel hier graag willen zien.

Ik verwacht nog steeds eerst DTRH, en daarna LL. Die kleinere dropjes van DTRH zijn niet écht zoals we gewend zijn. Normaal zitten we al op een flink aantal namen meer, heb ik het gevoel.

En Sigrid dus naar Pinkpop. Had ik ook wel hier graag willen zien.
Ik denk eigenlijk dat die kleinere drop te verklaren valt doordat ze gewoon veel de boekingen van de andere artiesten nog niet rond hadden en toch graag alle headliners bekend wilden hebben. En dit voordt de eerste drop van Lowlands kwam, zodat ze konden uitverkopen.

Ik denk eigenlijk dat die kleinere drop te verklaren valt doordat ze gewoon veel de boekingen van de andere artiesten nog niet rond hadden en toch graag alle headliners bekend wilden hebben. En dit voordt de eerste drop van Lowlands kwam, zodat ze konden uitverkopen.
Zou heel goed kunnen ja. Inmiddels moet het wel aardig rond zijn allemaal, lijkt mij. Voor mijn gevoel duurt deze drop echt veel langer dan normaal.

Users who are viewing this thread