alle namen zijn bezet Randprogramma 13 dec 2023 128 137 Gisteren om 14:47 #2.101 Geert zei: Gisteren bij Bar laat op tv was er een bevestiging van De Niemanders voor DTRH. Leuke gedachte om zo artiesten een podium te geven. De Niemanders Klik om te vergroten... Klinkt leuk! zijn zij groot genoeg voor de fuzzy of zouden ze op de bossanova staan?
Geert zei: Gisteren bij Bar laat op tv was er een bevestiging van De Niemanders voor DTRH. Leuke gedachte om zo artiesten een podium te geven. De Niemanders Klik om te vergroten... Klinkt leuk! zijn zij groot genoeg voor de fuzzy of zouden ze op de bossanova staan?
BelugaBob Playlistbediener 29 nov 2024 28 56 Gisteren om 15:16 #2.102 Geert zei: Gisteren bij Bar laat op tv was er een bevestiging van De Niemanders voor DTRH. Leuke gedachte om zo artiesten een podium te geven. De Niemanders Klik om te vergroten... Heel tof. Een kleinere act die wel echt een nieuw waardevol element toe voegt aan het festival.
Geert zei: Gisteren bij Bar laat op tv was er een bevestiging van De Niemanders voor DTRH. Leuke gedachte om zo artiesten een podium te geven. De Niemanders Klik om te vergroten... Heel tof. Een kleinere act die wel echt een nieuw waardevol element toe voegt aan het festival.
B BravoWhiskeyAlfa Playlistbediener 29 apr 2024 17 11 Gisteren om 19:08 #2.103 Thijs Boontjes postte op Instagram dat hij eerdaags bekend maakt op welke festivals hij te zien is deze zomer. Optreden in de Bossa Nova in 2022 vond ik toen heel tof, zou hem graag nog eens zien.
Thijs Boontjes postte op Instagram dat hij eerdaags bekend maakt op welke festivals hij te zien is deze zomer. Optreden in de Bossa Nova in 2022 vond ik toen heel tof, zou hem graag nog eens zien.
S snoeperd Randprogramma 6 jun 2019 231 247 Gisteren om 20:42 #2.104 Als we het toch over Nederlandse acts hebben hoop ik erg op De Toegift. Waarderingen: Joris