Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gaat gewoon een publiek zijn van ongeveer 40000man dat met plezier Sam zijn set zal volgen. Maar de andere kleine 50000 gaan gewoon het terrein verlaten. Zoiets zal het worden.
Wel MOJAVE STAGE kiezen. Volgend weekeinde heb je dezelfde artiesten op Coachella op dezelfde dagen en tijdstippen dus Sam Fender op zondagmorgen Europse tijd of zaterdag USA tijd en ook livestreams.
Live stream Sam Fender bevestigt helaas al mijn vooroordelen.
Staat om 6u PM daar te spelen in een vrij kleine tent gevuld voor 3/4de en die positie lijkt mij te passen met zijn performance.
Zeer zeer afgelikt, minuscuul gerepeteerd zonder rock 'n roll feeling. Zelfs wanneer ze eens alles zogenaamd los smijten, komt dat afgelikte terug naar boven.
Ik krijg er wat Eurovision vibes bij, wanneer zo'n typisch lokaal commercieel bandje een rock song komt brengen, maar dan gebald in drie minuten.
Backing vocal en blazers zijn een pluspunt, altijd, maar de saus pakt niet.
Toch niet bij mij.
Ik snap wat je bedoelt met afgelikt, heb net even doorheen gespoeld. Het klinkt best goed, maar het mist net nog iets.. muzikaal goed maar de show is niet interessant. In mijn mening dan
Ik vergelijk het dan ook met shows die ik ook op beeld zie. Hij staat er gewoon behoorlijk statig bij, zit weinig beweging in. krijg er niet veel energie van, ondanks dat het muzikaal wel heel goed is
Ik vergelijk het dan ook met shows die ik ook op beeld zie. Hij staat er gewoon behoorlijk statig bij, zit weinig beweging in. krijg er niet veel energie van, ondanks dat het muzikaal wel heel goed is
Als je het moet inzetten zoals Editors destijds toen ze headliner waren, kan je het beter laten vallen.
Dat was eigenlijk best wel grappig, gezien er in dat vuurwerk nergens een link of synchronisatie zat met de muziek (wat er mee te maken had dat ze opeens enkel in België zo'n hoge positie kregen en het gevoel hadden dat ze iets speciaals moesten doen - nou, nee, best niet).
Als je het moet inzetten zoals Editors destijds toen ze headliner waren, kan je het beter laten vallen.
Dat was eigenlijk best wel grappig, gezien er in dat vuurwerk nergens een link of synchronisatie zat met de muziek (wat er mee te maken had dat ze opeens enkel in België zo'n hoge positie kregen en het gevoel hadden dat ze iets speciaals moesten doen - nou, nee, best niet).
Oei, nee, echt niet .
Niks verkeerd over Editors zelf, maar dat vuurwerk was zo slecht.
Als je gewoon bent dat zoiets synchroon verloopt (cfr. Rammstein enz...), dan was dit zeer amateuristisch.
Telkens net naast het ritme, alsof band en pyro totaal niet op elkaar waren afgestemd. Ook weinig subtiel.
Oei, nee, echt niet .
Niks verkeerd over Editors zelf, maar dat vuurwerk was zo slecht.
Als je gewoon bent dat zoiets synchroon verloopt (cfr. Rammstein enz...), dan was dit zeer amateuristisch.
Telkens net naast het ritme, alsof band en pyro totaal niet op elkaar waren afgestemd. Ook weinig subtiel.
Omdat Rammstein wel synchroon verloopt.
Bij Editors gooiden ze tijdens een rustig nummer om de zoveel tijd een pijl in de lucht. Echt totaal niet subtiel.
Maar soit, Editors is voorbij.
Maar wat mij betreft één van de meest amateuristische concerten ooit gezien wat pyro betreft.
Omdat Rammstein wel synchroon verloopt.
Bij Editors gooiden ze tijdens een rustig nummer om de zoveel tijd een pijl in de lucht. Echt totaal niet subtiel.
Maar soit, Editors is voorbij.
Maar wat mij betreft één van de meest amateuristische concerten ooit gezien wat pyro betreft.