Paaspop 2025

er is iets verandert in de line up van the thunderbolt op de vrijdag
all star wedding band is erbij , en ook een band verdwenen, en andere bands verschoven

Mocht je nog iets zoeken op zondag tussen 15-16 dan wil ik jullie Blowfish in de Loco Royale aanraden.,
Afgelopen zaterdag heb ik ze gezien en mogen fotograferen in Gebouw-T in Bergen op Zoom en ze maken er echt een heel groot feest van.
Bekende dance, house en techno hits worden gespeeld op blaasinstrumenten en drums. Echt heel tof om te zien!

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: team-0, Louwers en PimSp
Mocht je nog iets zoeken op zondag tussen 15-16 dan wil ik jullie Blowfish in de Loco Royale aanraden.,
Afgelopen zaterdag heb ik ze gezien en mogen fotograferen in Gebouw-T in Bergen op Zoom en ze maken er echt een heel groot feest van.
Bekende dance, house en techno hits worden gespeeld op blaasinstrumenten en drums. Echt heel tof om te zien!
Goeie aanrader, rond die tijd had ik nog niks opstaan en dit klinkt inderdaad tof!

Ik had Elephant opstaan, maar dit lijkt mij een leuk alternatief. Zie tegen die tijd wel waar we dan meer zin in hebben :-)

Was superenthousiast over de lineup dit jaar, baalde dat ik geen kaartje had. Tot ik t blokkenschema zag. Wat een moordende clashes zeg.

• Verdrietig
Waarderingen: MartinB
Zoiets zal het gaan worden:

Vrijdag: Status Quotes -> Tramhaus -> Roxy Dekker -> Mr Belt Wezol/(Baby Said) -> Alestorm -> (Taxi Taxi) -> Benwal -> Faithless/Brutalismus
Zaterdag: Overdag Phoenix/Shelter -> Kav+Hofnar Euro dance -> UB40 -> Marco V -> Dizzee Rascal
Zondag: Binsbergen trio -> (Blowfish) -> Maan/Kruzo -> Leap/Guus -> Parov Stelar -> (Jacob Banks) -> The Kooks -> (Tinlicker) -> Bicep

Zaterdag lekker pendelen tussen de Phoenix en Shelter overdag.

Zin in!

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Als ik volledig mijn eigen plan trek, niet hoef te eten en niet afgeleid raak door de 1000 andere dingen om te doen zou het zoiets worden:

Marathon - Ye Banished Privateers - IV and the Strange - Son Mieux - Alestorm - Danko Jones - Faithless
Ronde - The Vices - Maria Iskariot - Orgel Karaoke - Peach Pit - Haunted Youth - Ramkot - UB40 - John Tana - Dizzee Rascal
Hiqypy - SEF - Elephant - Wipneus Pim en Ome Willem - Pommelien Thijs - Guuuuuuus - Ploegendienst - Parov Stelar - Jacob Banks - The Kooks - DeWolff

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Als ik volledig mijn eigen plan trek, niet hoef te eten en niet afgeleid raak door de 1000 andere dingen om te doen zou het zoiets worden:

Marathon - Ye Banished Privateers - IV and the Strange - Son Mieux - Alestorm - Danko Jones - Faithless
Ronde - The Vices - Maria Iskariot - Orgel Karaoke - Peach Pit - Haunted Youth - Ramkot - UB40 - John Tana - Dizzee Rascal
Hiqypy - SEF - Elephant - Wipneus Pim en Ome Willem - Pommelien Thijs - Guuuuuuus - Ploegendienst - Parov Stelar - Jacob Banks - The Kooks - DeWolff
In de praktijk ben ik al blij als ik er 3 of 4 per dag kan meepakken hieruit haha

• Haha
Waarderingen: Louwers

Users who are viewing this thread