Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Heb de amenra ervaring op papier gezet
Het is enorm persoonlijk dus nog even zien wat ik er mee doe.

Heavy maar mooi

Edit:
Fuck it
Slow chat it will be

Laatst bewerkt:
Heb de encore moeten skippen om de trein te halen, was t wat?
Das balen, maar heel kort: ja!!!

En minder kort: eerste nummer, Dagger, rustig gebracht door Neil. Een zaal die helemaal stil was, om daarna nog 1x helemaal omver geblazen te worden tijdens 40 days. Vandaag nog aan het nagenieten: wat een (geluk)zalig optreden was het!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Mark's Kal
Door de waanzinnige show van Slowdive zou je bijna vergeten hoe tof het voorprogramma wel niet was: Drab Majesty, nog nooit van gehoord maar wat een aangename kennismaking was dat! Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven: iets van een erg volle jaren 80 sound (beetje Depeche Mode achtig) met heerlijk gitaarwerk (met ongetwijfeld een indrukwekkende set aan pedalen). Hopelijk worden ze deze zomer nog ergens in de buurt geboekt!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik sluit me aan bij bovenstaande lofzang over Slowdive. Ook in Utrecht was het mega.

Voorprogramma ondanks de positieve verhalen hier wel moeten skippen vanwege andere afspraken helaas.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Voorprogramma ondanks de positieve verhalen hier wel moeten skippen vanwege andere afspraken helaas.
Boe!
We hebben echt meer Grauzonegangers op dit forum nodig. Hoe komt het dat Drab Majesty hier niet zo bekend is? Dacht eigenlijk dat het best een bekende band was.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Ik ken Drab Majesty vanuit de nachtdieren-playlist. Maar na gisteren ga ik ze toch wel wat aandachtiger volgen! Was prachtig.

Slowdive daarna was magistraal!

Last minute ticket gekocht gisteren door de reacties hier en doordat ik ze op Rock Werchter niet helemaal heb kunnen zien. Inderdaad zowel Slowdive als Drab Majesty van enorm hoog niveau.

Slowdive was weer magisch gisteren. Trapten voor mijn gevoel lekker het gaspedaal in wat zorgde voor de nodige wow-momenten. Geweldig ook hoe aandachtig en stil de zaal was. Had wel het gevoel dat men qua zang niet altijd de hoge noten wist te halen, al kan dat natuurlijk ook gewoon de leeftijd zijn.

Drab majesty vond ik dan weer niet super boeiend. Waren lekkere nummers an sich maar live toch wat te eentonig voor mij.

Users who are viewing this thread